9. Bölüm: Yapmayacağım Soomin Nuna
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Seokjin... Biliyorum Yoongi'yi üzmek istemiyorsun ama emir büyük yerden geliyor... Aslında bende bunu istemiyorum. Ama Soomin unnie öyle istiyor. Onlarla alıp veremediği şeyler var biliyorsun."
"Soomin nuna ne derse desin... Onları üzmeyeceğim." diyerek oturduğum yerden kalktım. "Siz bensiz konuşmaya devam edin. İyi günler." dedikten sonra da dışarıya çıktım. Yavaşça yürümeye başladım.
Soomin nuna...
Melekken Hoseok'a bakmakla sorumluymuş. Ama şeytanlar onu ve Yoongi'ye bakmakla görevli olan arkadaşını onların yanında daha rahat edeceklerini söylemiş. Onlar da bunun için gitmek istemişler.
Yoongi ve Hoseok yüzünden değil kendileri yüzünden. Ama Soomin nuna bunun öcünü Yoongi ve özellikle de Hoseok'tan almak istiyor. Yoongi ve Hoseok eğer isterlerse dönebilirlerdi. Ama nasıl döneceklerini bilmiyorlardı.
"Verin şu çantamı geri!" Gelen Yoongi'nin sesiyle kafamı praya doğru döndürdüm. Woojin ve arkadaşı... Cidden hâlâ Yoongi'yle mi uğraşıyor bunlar? Pardon... Yoongi'nin onlardan kısa olmasıyla mı uğraşıyorlar diyecektim.
"Vay vay kimleri görüyorum. Kim Woojin... Görüyorum ki dersini iyi verememişim. Ortaokulda seni birkaç kez dövmem ve çok kez uyarmama aldırış etmemişsin bakıyorum da.
"Vay vay... Kim Seokjin? Bakıyorum da Seul'a gelmişsin." dedi bana dönerek. Bense yavaşça ona yaklaştım ve elindeki çantayı alıp Woojin'in hemen arkasında duran Yoongi'ye attım. Ani bir hareketle Woojin'i ters döndürdüm ve sırtındaki çantasından tutarak kendime çekip yere fırlattım.
"Bir daha Yoongi'ye bulaşırsan ne olacağını biliyorsun değil mi Woojin? Yoksa hatırlatabilirim." dedikten sonra arkadaşına döndüm. Ortalıkta yoktu. Yine toz olmuştu anlaşılan. Hep böyle oluyordu zaten...
"Teşekkürler hyung. Boyumun onlardan kısa olması onlara dalga geçilecek bir şey gibi geliyor hâlâ. Ama fazla umrumda değil. Sadece çantamın içinde çizim defterim olduğu için geri verin diye bağırdım. Yoksa fazla umrumda olmazdı."
"Bir şey değil Yoongi. Ve hâlâ çizim mi yapıyorsun. Ne kadar güzel. Eminim çizimini ilerletmişsindir." Yoongi resim taslağı hazırlamakta çok iyiydi. Tabii o zaman ortaokuldaydı. Yaklaşık 5 yıldır göremiyordum onu. Ve emindim ki şuan sadece taslak çizmekle kalmıyordur.
"İstersen gösterebilirim hyung." dediği sırada burnuma bir yağmur damlası düştü.
"Cevabı doğa ana verdi. Defterin ıslanmasın. Yarın gösterirsin." Hızla kafasını salladı. Yağmur sadece çiseliyordu. Ve fazla soğuk değildi. Bu yüzden bir yandan konuşuyor diğer yandan da yürüyorduk.
"Her neyse hyung... Benim gitmem lazım. Ailem fazla endişelenmesin." diyerek gülümsedi.
"Yarın görüşürüz Yoongi." diyerek gülümsedim bende. Daha sonraysa yollarımız ayrıldı.
Soomin nuna bana çok kızacaktı bugün Chaeyoung'a söylediklerimden dolayı... Ama Yoongi için değerdi.
Eve vardığımda kapıda sadece beni sinirle bekleyen Soomin nuna vardı.
"Neredeydin sen Seokjin? Hani aramalarıma hemen cevap verilecekti?" diye sinirle konuştu.
"Özür dilerim nuna. Mina veya Chaeyoung fazla aradığı için sessize almıştım. Duymamışım bu yüzden."
"Peki ya Chaeyoung'a söylediklerin Seokjin? Sana bir görev verdim! Ve bu görevde duygulara yer yok anlaşıldı mı?!" Sadece duygusuz bakmaya çalışarak yüzüne baktım.
"Sevdiğiniz birine kötülük yaparken vicdanınız rahat olur mu? Duygularınızı dizginleyebilir misiniz? Hayır yapamazsınız. Çünkü duygular mantığı yener. Ve eğer iznin olursa nuna... Odama gideceğim..." Söylediklerimle sinirli bir şekilde nefes verdi.
"İşim ve duygularımı birnirine karıştırmam. Ve eğer bir evin olmasını istiyorsan... Dediklerimi yapacaksın. Şimdi odana git ve çıkma. Bu gece akşam yemeği yok." Yemek çokta umrumdaydı sanki...
İlk defa verdiğin bir görevi yapmayacağım nuna. Konu sevdiğim insanlara gelince mantığım değil duygularım çalışıyor çünkü...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Merhaba!
Nasılsınız?
Bölüm nasıldı?
Soomin'e gıcık olan tek ben değilim diy mi?
Seokjin en doğru kararı verdi bence. Darısı Twice aşklarımın da başına.
Bu bölümü odamı toplarken verdiğim arada yazdım. Şimdi tekrar toplamaya döneceğim. Yine bir ara verdiğim zaman da yorum gelmiş olursa yorumları yanıtlayacağım.
Aslında önce Yalanların Dünyası kipatına (kitap değilde kipat diyorum o kurguma) bölüm atacaktım ama onun için ilham gelmedi ve bunu yazayım dedim.
Evet bölümde Woojin vardı. Keşke bende Jin gibi onu tutup yerden yere fırlatabilseydim-
Var işte bir hayalimiz :)
Ve düşünüyorum diyecek başka bir şeyim var mı diye deeğ yok galiba. Her neyse...
Kendinize cici bakığn!
Sonraki bölümde görüşmek üzereee 💜🍫
DÜZENLENDİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMÜŞ MELEKLER//SOPE//
FantastikYoongi ve Hoseok cennete çok iyi anlaşan iki küçük melekti. Ama bir gün ikiside cennetten dünyaya, ayrı yerlere, düştüler. Yoongi, Min ailesinin; Hoseok, Jung ailesinin yanında büyüdü. Ama üniversitede tekrar karşılaşacaklarını kim bilebilirdi ki?