بقالى كتير منزلتش بس فقدت الشغف شويه 🙂 و مفيش تفاعل ما علينا انا غيرت صوره الغلاف و الابطال و هقول مين المجهوله .
سليم الفقى / يملك من العمر ال 28 عاما معيد ب كليه علم النفس ب جامعه القاهره لديه اخ و اخت فرفوش و متعصب بس مش اوى .
_____________________________________
مكه الاحمدى / تملك من العمر ال 18 عام لديها اخت و لكنها توفت و هذا هو سبب حزنها انتهت من دراسه الثانويه و ستحقق حلمها و تلتحق ب كليه علم النفس فرفوشه بس نكديه سيكا .
______________________________________
الفتاه المجهوله /اسمها الحقيقي ليله و لكن لا أحد يعلم اسمها فهى فقدت النطق و لا تتكلم و أطلقوا عليها لقب ديدى تمتلك من العمر ال 21 عام فقدت النطق منذ ان كان عمرها ال 8 عام و لا احد يعلم لماذا ولا يعرف احد عنها اى شئ لا يوجد لديها حلم سوى الهروب من بيد ايدى هؤلاء الناس .
______________________________________
احمد الفقى / اخو سليم الفقى يملك من العمر ال 26 عاما التحق ب كليه الشرطه و اصبح ظابط ف المخابرات المصرية فهو من اكفئ الظباط و ليس لديه اى هدف سوى شغله عصبى جدا و مش بيسمع لكلام حد .
______________________________________
اسلام الرشيدى / صاحب عمر احمد الفقى و هو أيضا يملك من العمر ال 26 عاما و هو ايضا التحق بكلية الشرطة و اصبح ظابط ف المخابرات المصريه فرفوش و بيخاف ع صاحبه اوى .
______________________________________
ميار الفقى / اخت احمد و سليم تمتلك من العمر ال 18 عام و التحقت هى ايضا ب كليه اداب علم نفس عصبيه جدا .
______________________________________
دول الابطال و لسه فى ابطال تانيه كتير و انا اسمى الحقيقي سلمى ياسر مش فرح الحديدي بس الغلاف أتعمل على فرح الحديدي لان دا اك روايه انا عملاه ف حبيته و سيبته بس نصحونى اعملها بأسمى ف كدا احسن .
هنزل بارت قريب لأنى بحضر ل نوڤيلا جديده انا و الكاتبه / مريم نبيل و الكاتبه / چنا السيد ؛ و هتبقي عظمه ان شاء الله اتمنى تتفاعلوا بجد❤️
كُـــــــرويُـــــلآ🦋
أنت تقرأ
البريئه و النفوس
Romantizmانتي جميلةٌ جداً -لا بل انتي شيطانةٌ لعينة -ستعودين للجحيم الليلة لاا لا اقصدُ ستعودين إلينا لا تستمعي له بل استمعي لي انا المتيم -ايتها النكرة سأنتقم لحبيبتي لا بأس الامر هيّن -اتدرين ماذا سأخبرك سراً -انتي قاتلةٌ سأجعلك تندمين ثم سنشتري السكاكر ...