Di Bangunan Tempat Kerja Dato Othman
Kelihatan seorang wanita sedang berjalan menggunakan kasut tinggi yang tak berapa tinggi dan memakai pakaian hitam serta Kot hitam sampai aras lutut beserta juga dengan Mask dan topi hitam sedang menuju ke Kaunter pertanyaan...... Perempuan itu bertanya...
???:Ermm...Encik,boleh tak saya nak jumpa Dato Othman sekejap...
Penjaga Kaunter:Kamu nak buat apa jumpa Dato Othman...
???:Ohh...Saya nak maklumkan kepada dia yang nanti akan ada orang datang menyerangnya....
Penjaga Kaunter:Kamu beritahu saya sahaja apa yang akan datang menyerang...
Nanti saya beritahu Dato Othman....(cakap dengan malas)???:Serangan ni..(Sambil mengacukan fun gun nya ke arah Penjaga Kaunter)
Author:STOPP!!Nak tahu macam mana bentuk Fun Gun...Ini Dia👇🏻
(Author akan panggil senapang ni Fun Gun)
[Korang kalau hebat,...Cuba teka senapang ni dari filem mana...Sila Komen😊]Author:Hmm....Rasanya korang dah tahu siapa yang menyerangkan...So,..Author akan guna nama dia je lah...Ok,Sambung!
Penjaga Kaunter itu terkejut apabila Lya mengarahkan Fun Gunnya ke arah Penjaga Kaunter tersebut....Lya tanpa buang masa,..
terus menembak Penjaga kaunter tersebut..
(Jangan risau,..Fun Gun tu tak bawak mati pun)Lya pun membuka Kot hitam sampai aras lutut itu dan terlihat banyak peluru berwarna tersangkut di badannya...Lya yang melihat 2 orang pengawal...1 sedang makan roti,1 lagi sedang minum air kopi sambil berdiri...Lya tanpa buang masa terus masukkan 1 peluru dan berkata sebelum menembak....
Lya:Hai!!(terus tembak pengawal yang sedang makan roti)
Pengawal yang minum kopi itu pun ingin menyerangnya tapi sudah terlambat kerana Lya telah menembaknya...
Lya:HAHHAHA!!
Kemudian semua pengawal yang ada di lobi pun datang menyerangnya....Pengawal 1 ingin menyerangnya dengan kayu besbol tapi Lya memukul lengan tangan pengawal 1 sehingga kayu besbol besi itu terjatuh dan Lya terus membuat hick kick ke arah pengawal 1...Sambil itu Lya masukkan 1 lagi peluru ke dalam Fun Gunnya....Lya pun menembak 1 lagi pengawal.... Pengawal 2 ingin menyerangnya menggunakan kayu besbol besi tapi Lya dengan pantas memukul kepalanya menggunakan Senapangnya...Pengawal 3 dan 4 ingin menyerang Lya...Tapi Lya dengan cepat naik atas kepala pengawal 3 dan belitkan kakinya di leher pengawal 3,..
(Macam black widow tu...Korang tahukan macam mana)
Dalam masa yang sama Lya terus menembak pengawal 4...Pengawal 3 pun pengsan selepas kena sepak dengan Lya...
Pengawal 5,6 dan 7 ingin menyerang Lya..
Tapi Lya dengan pantas ambil cekak rambutnya dan terus menukarkan menjadi kusarigama.....Lya pun terus menyerang semua pengawal di situ....Kemudian Lya nampak 5 lagi pengawal datang untuk menyerangnya...
YOU ARE READING
[Ejen Ali] Misi : Pendrive [HIATUS]
Non-FictionMengisahkan tentang Ali yang yang diberikan misi untuk mencari tahu seorang pencuri bertopeng yang diarahkan oleh ketua teras.Selepas mendapat mengetahui siapa gerangan yang mencuri itu, Ketua Teras mengarahkan Ali untuk mendekati pencuri tersebut u...