5.rész (16+)

1.4K 68 12
                                    

Taehyung szemszögéből:

Muszáj voltam gyorsan elmenni. Az orvosom hívott. Be kellett mennem egy kicsit. Egy hónap így elment, hogy tanultam, segítettem Jungkooknak hétvégéket meg a kórházban töltöttem. Kook most fürdik, de én is le szeretnék tusolni. Fogtam a pizsimet, meg a törülközőmet és bekopogtam az ajtón.

-Igenh? -Hallok meg egy furcsa hangot. Vagyis Jungkook nyögését.

-Én vagyok az. Bejöhetek? -kérdezem kicsit piros arccal. Most ugye nem veri magának?

-Várjh egy kicsit. -Feleli.

-Szóval igen. -mondom nevetve és be is megyek. A kádban ül és a habokkal kezdi takargatni magát. -Nyugi. -mondom és le is vetkőzöm, majd a kabinba szállok ahol megengedem a vizet. Annyira jó érzés, ahogy a vízcseppek rám esnek és végigfolyva testemen kerülnek a lefolyóba a nap mocskaitól megtisztítva. Ám egyszer csak hirtelen hallom hogy nyílik a kabin ajtaja és hátra nézve Jungkookot pillantom meg aki bejőve csukja is be. Légzésem kicsit szaporább és a szívem is erősebben kezd verni.

-Csak le kell mosnom magamról a habot. Zuhany nélkül egy kicsit nehéz lenne. -Nevet. -Bár, ahogy elnézem, le is moshatnánk egymást. -Lép közelebb, utalva a habos testemre. Fenekemnél érzem merev tagját, amitől még jobban zavarba jövök. -Gyönyörű vagy..-Motyogja.

A szívverésem egyre csak gyorsul és a levegőt is gyorsabban veszem. Ahogy kezével hozzám ér perzseli a bőrömet. Már egy ideje mindig olyan fura, ha megérint vagy ennyire közel van hozzám. -Nem a hab miatt jöttél. -mondom és lassan szembe is fordulok vele tekintetem a csempén tartva ám amint meglátom merev tagját rögtön felnézek rá.-Sokkal inkább emiatt. -simítok végig tagján.

Meglepődik, ahogy hozzá érek, és be is harapja a száját. -Mire készülsz? -Lép hozzám közelebb, és óvatosan a derekamra simít.

-Azért jöttél, hogy segítsek? -kérdezem szaporán véve a levegőt. Az érintése csak úgy perzsel, de nem a rossz értelemben.

-Késztetést éreztem, itt. -Nyúl a kezemért, amit mellkasára helyez, hol a szíve gyorsan verdes. Aztán közelebb lép hozzám és átölel. -De ha segítesz ott is, azt megköszönném. Cserébe én is segítek. -Suttogja a fülembe.

Kezemet óvatosan levezetem merev tagjára amit óvatosan meg is fogok és elkezdem mozgatni rajta a kezem aztán abba hagyom és nyomok bele tusfürdőt úgy kezdem tovább verni neki. Állítólag ha síkosabb azt jobban élvezik. -Jó? -kérdezem félve.

-Nagyonhh mhm. -Remegnek meg a lábai. Mivel közben engem ölel, kezét levezeti a fenekemhez, és óvatosan markolgatni kezdi.

-Mh várj. -mondom halkan és hátat fordítva teszem merevedését két pártom közé. Lehet nem gondoltam át, de azt akarom, hogy élvezze, de mégsem a fenekembe fogja nyomni magát hanem a két pártom közt fog csak mozogni. Lassan és kicsit kezdem fenekem mozgatni jelezve neki, hogy ő mozgassa a csípőjét úgy ahogy neki jól esik. Én nem nagyon tudom mit kéne vagy hogy kéne mozognom.

-Taehyungh azta rohadt, ez nagyon jóhh. -Morogja, picit gyorsabban mozogva. Kezét előre vezeti és farkamra fog amit nagyon lassan verni kezd.

Már kapkodom a levegőt. Annyira jó érzés az amit tesz. Kicsit akaratlanul kitolom neki a fenekem ami lehet nem volt jó ötlet. A tusfürdő miatt nagyon síkos volt tagja és ahogy jobban kinyomtam neki. Pont akkor vezette le majd újra fel tagját és valahogy így véletlen belém nyomta magát. Feszített, de rohadtul. -Ké..kérlek ne mozdulj. -mondom nehezen. Ha megmozdul az csak még jobban fáj. Baszki miért nem tudtam volna egyszerűen csak kiverni neki.

Ellenségek vonzása (Taekook) -BefejezettWhere stories live. Discover now