Epilógus

1.3K 49 3
                                    

Taehyung szemszögéből:

Az éjjel valami csodálatos volt. Reggel rögtön csináltam is reggelit és a bőröndömbe kezdtem pakolni na meg Jungkookéba is. Miután ezzel végeztem oda is bújtam hozzá és farkát kezdtem masszírozni míg a nyakát csókolgatni.

-Mhm baba mit csinálsz? -Kérdezi fellökve a csípőjét.


-Jó reggelt. -mosolygok és verni is kezdem a farkát.

-Ahh Taehyung, jó reggelt, mhm. -Veszi gyorsan a levegőt. -Csak nem kívánós a babám?
-Csak tökéletes reggelt akarok. -hajolok le és csókolgatni is kezdem a farkát.

-Akkor ülj beleh. -Lihegi.

-Csak nem szeretnéd? -kezdem szopni hatalmas méretét és hátra nyúlva kezdem tágítani magam.

-Megint te csinálod a kedvenc részemet. -Durcázik be, utalva a tágításra.
-Hogy te csak élvezd. -hagyom abba és lassan a farkára ülök. -Mh, de csak vagy.
-Jézusom bébi, de szűkh. -Mar a csípőmbe, hangosan nyögve. -Szeretlek.
-Én is téged. -kezdek mozogni rajta. Olyan jó.
Hirtelen emel meg a csípőmnél fogva, és gyors iramot kezd diktálni, egy perc szusszantást sem adva. -Istenem baba! Ugye nem fáj? -Csókol a nyakamba, amire óvatosan rá is harap.
-Nemh. -sikítom szinte az élvezettől és a nyakába is rejtem az arcomat ahova folyamatosan nyögdécselek.
-Zavarba van a szerelmem? -Kuncog, egyre gyorsabban és durvábban ingerelve az érzékeny pontomat.
-Istenemh, már nem kell sokh. -sikítom és el is élvezek.
-Olyan kibaszott szexi vagy. -Morogja és ő is elélvez, egyenesen belém. -Még egyszer! -Lihegi.
-Majd Koreában. -kuncogom el magam és ajkait egy lágy csókba hívom. -Mennünk kéne a csoporthoz, hamarosan megyünk haza. -szállok le a farkáról mire érzem, hogy élvezete folyik ki belőlem.
-Naaa kérlek, csak még egy menetet. -Mutat újra álló farkára.
-Ahj na jó. De gyors legyél. -helyezkedek kutyába és be is pucsítok neki.


De ő farka helyett, nyalogatni kezd. - Nem hiszem hogy gyors tudok lenni.

-Ahh istenem Jungkookhh. -nyögöm kinyomva a farkam.

-Itt is kényeztesselek baba? - Hallom, hogy vigyorog, és verni is kezdi nekem, míg gyorsan nyal.

-Neh. Ha nem dugsz meg gyorsan egy hétig be se tehetedh. -morgom kicsit idegesen.

-Menj a francba Jeon. -veszem fel a ruháimat sértődötten. -Indulunk. -morgom oda neki a bőröndöm az ajtóhoz cipelve.

-Ne inkább a picsádba menjek bébi? -Simul a hátamhoz, és a nyakamat csókolgatja ezerrel. -Nem te mondtad, hogy majd Koreába folytatjuk? -Húzza az agyamat.

-Nem. Nem teszed be egy hétig. -teszem keresztbe a kezem.

-Hát jól van. -Morogja, majd a csomagokat felkapja. -Akkor majd beteszem máshova.

-Mégis hova? -vonom fel a szemöldököm és el is indulunk a reptérre.

-A szádba. -Nyújtja ki a nyelvét.

-Nem. -nyújtom ki én is a nyelvem és egy csókot nyomok a szájára.

-Nem-e?  Pedig fogod is, nagyon. -Sötétülnek el a szemei.

-Nem. -dörmögöm és nyomok egy utolsó csókot az ajkaira. -Én felszállok. -mondom és miután lehetett fel is szálltam a gépre. Nem sokkal később is a bolond nyulam is felszáll majd fél óra után indulunk is. Össze kulcsolom az ujjainkat és vállának is döntöm a fejem. -Szeretlek te bolond nyúl. -suttogom lehunyva a szemeimet

Ellenségek vonzása (Taekook) -BefejezettWhere stories live. Discover now