15.rész

944 47 0
                                    

Taehyung szemszögéből:

Mikor újra kaptam rendesen levegőt és nem voltam szarul rögtön jött egy orvos aki elkezdett beszélni, de őszintén nem figyeltem. Hol van Kook? Miért nincs itt mellettem? Miért nem ölel? Miért nem mond aranyos dolgokat? Miért nem suttog nyugtató szavakat? Azt akarom, hogy mindig velem legyen. Gyorsan kipattantam az ágyból és az orvosokkal nem foglalkozva kezdtem rohanni.

 Meg is pillantottam a szakadó esőben.-Jungkook! -gondolom nem hallja, mert annyira szakad az eső. Elkezdek felé rohanni. -Jungkook! -kiabálok mire megfordul és ekkor a nyakába ugrok arcát kezeim közé véve csókolom meg. Istenem ez de jó érzés. Mindig érezni akarom az ajkait. Nagy nehezen elváltam édes ajkaitól és össze döntöttem homlokunkat. -Szeretlek Jeon Jungkook! -suttogom és elmosolyodva nézek gyönyörű szemeibe. -Lennél a párom? -suttogom fekete íriszeiben elveszve.

 -Lennél a párom? -suttogom fekete íriszeiben elveszve

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Taehyung...-Suttogja könnyes íriszekkel. -Miről beszélsz? -Látszik, hogy tiszta sokkos.-Szeretlek te barom. Azt akarom, hogy mindig velem legyél, hogy ölelj, aranyos és nyugtató szavakat súgj a fülembe és, hogy csak engem csókolj. -mondok el mindent és arcát kezdem cirógatni.

-Ez csak egy álom lehet. -Pislog rám szendén, és a számhoz közelít.

-Nem álom. -suttogom és újra megcsókolom. Annyira jó, ahogy elkezdi mozgatni ajkait az enyémeken ezáltal akaratlanul is elmosolyodok bele élve magam ebbe a csókba.

-Annyira szeretlek. -Lihegi az ajkamra. -De vissza kéne menned a kórházba, szerelmem. -Ölel magához.

-Nélküled nem. Nem bírom ki nélküled. -bújok nyakába. Sosem akarom és nem is fogom elengedni.-Mennék, de az előbb is haza küldtek. -Szomorodik el, jobban ölelve.

-Megoldom. Nem foglak ilyen szakadó esőben elengedni. -nézek rá. Ebből nem fogok engedni és mindent elintézek amit kell.

-Intézd el, hogy egy ágyba aludhassunk. -Vigyorog.

-Nem is tudnék nélküled aludni. Annyira szeretlek Jeon. -csókolom meg ismét. Megunhatatlan.

-Én is szeretlek, egyetlen pici szerelmem. - Csókol egyet ő is a számra, majd visszatérünk a kórházba, ahol az orvos egyből, kicsit mérgesen néz ránk.

-Öhm lehetséges, hogy nem figyeltem mit mondtak és csak elrohantam. -nevetem el magam kínosan.

-Ajaj, ezért majd még kapsz büntit. Na meg egy két dologért. - Suttogja a fülembe Jungkook.

-Tényleg te tudsz franciául? -döbbenek rá mikor is jöttünk ide a taxi sofőrrel franciául beszélt.

-Igen. 6 nyelven beszélek. - Kuncogja el magát.

-Nem is vagy olyan hülye. -mosolyodok el. -Akkor miért vagy lusta tanulni?

-Úgy vagyok vele, ami nem érdekel, minek tanuljam? - Ölel magához, aztán az orvoshoz fordul. -Docteur, puis-je rester à l'intérieur avec mon partenaire, s'il vous plaît ? (Doktor úr, kérem, bent maradhatok a párommal?) - Hallatszódig kérdésnek.

Ellenségek vonzása (Taekook) -BefejezettWhere stories live. Discover now