13.rész

987 45 1
                                    

Taehyung szemszögéből:

Repülőn szexelni nagyon fura volt, de izgalmas. Aztán az egész úton pihentünk, hol bújtam hozzá, hol pedig beszéltünk. Mikor pedig megérkeztünk Jinékkel kezdtünk beszélni. Olyan sokáig nem tudtunk, mert megkaptuk a szobát és én ismét Jungkookkal voltam egy szobában. -Fogadjunk ezt is te intézted el. -mosolyodom el az ágyamhoz teszem a bőröndöm.
-Esküszöm ezt most nem én intéztem. - Kezd el mentegetőzni.
-Wow. Ritka alkalmak egyike Jeon Jungkooknál. -nevetem el magam. -Össze toljuk az ágyakat?
-Toljuk, szívem. Legalább közelebb lehetek a tested melegéhez. - Kacsint és elkezdi rendezni az ágyakat.-Vagy a testem hidegéhez. -nevetem el magam és az össze tolt ágyakon elterülök. -Amúgy azt hallottam jól festesz.
-Hát nem azt mondom, hogy olyan jól, de azért megy. - Mosolyog és felém támaszkodik. - Megint kívánlak. - Vigyorog.
-Lefestesz? -karolok nyakába.
-Igen lefestelek, csak egy kicsit később. Éhes vagyok. - Mormogja, és fel kelve rólam a konyhába megy. - Mit kérsz enni?
-Hm legyen spagetti. -mosolygok felkelve és utána megyek a konyhába.
-Te menj és izgulj fel, addig én készítek kaját. Szeretnélek erotikusan lefesteni. - Mosolyog kacéran.
-Na majd eldöntöm, hogy festesz le. -puszilok arcára. -Na meg nem fogsz egyedül főzni. Ahhoz túlságosan féltem ezt a gyönyörű konyhát és gondolom még komolyabb kaját sosem csináltál.
-Honnan tudod? Nem a családommal éltem mindig. Azért sok mindent megtanultam. - Húzza el a száját. - És kérlek hagy fesselek le izgult állapotban. - Néz rám izgatottan.
-Nem. Sokkal jobb ötletem van. -veszem elő a hozzávalókat és neki kezdek az elkészítésének.
-Most miért nem bízol bennem? - Kérdezi szomorúan, és megsértődve elmegy.
-Gyere vissza hiszti királyfi. -mosolygok és kezeit megfogva öleltetem át vele a derekam és úgy folytatom a kaja készítését. -Így jobb.
-Így meg én fogok felizgulni. - Vigyorog, és előre lök egyet a csípőjével.
-Ha ezt folytatod agyon váglak egy fakanállal. -nevetem el magam egy picit kezére ütve egy fakanállal.
-Te adtad meg a lehetőséget, hogy elcsábíts. - Lök egy újabbat, és nyakamat kezdi csókolgatni.
-Mh Jungkookie. -kapcsolom le a lángot a tűzhelynél és hagyom, hogy azt tegye amit akar.
-Kívánlak. - Suttogja-Mhm. -döntöm el a fejem élvezve minden egyes kis apró tettét.
-Levehetem a nadrágod? - De meg se várja válaszomat, elkezdi lehúzni, aztán alsón keresztül megharapdálja félgömbjeimet.-Bolond nyúl. -tolom el és kezét megfogva húzom az ágyhoz magamra rántva.
-Na de baby. Szívesen neki döngettelek volna a konyhapultnak. - Mosolyog perverzen.-A konyha szent. -kezdem nyakát csókolgatni, szívni és lábaimmal átölelem derekát.
-A feneked is szent, és csak én mocskolhatom be. - Kacsint, és lehúzza az alsómat is, aztán a pólómat is. - Látom nagyon élvezed hogy hozzád érek. - Utal merev tagomra.
-Ne hozz zavarba. -nézek el oldalra piros arccal. Nem tudok, hogy, de mindig sikerül zavarba hoznia.
-Ez a dolgom szívem. - Bukik le a fenekemhez és elkezdi csókolgatni.
-Mh Jungkookh. -nyögök fel. -Téged szeretnélek.
-Mindjárt, babám. - Húzza le az alsóját és egy óvszert vesz el, amit magára görget. - Bedugom az első ujjamat. - Suttogja, és óvatosan benyomja, míg fölém mászva, csókolgatni kezdi a nyakamat.
-Ez nemh kellh. -nyúlok farkához és lehúzom róla a gumit. -Nem olyan rég csináltukh. Nemh kell tágítanod. -tépem meg gyengén tincseit.
-Akkor megtöltelek, kicsim. - Nyomja be a farkát, és mozogni kezd.
-Istenemh. -nyögöm hangosan hátát karmolva. Nem fáj egyszerűen csak annyira jó ahogy kitölt és mozog.
-Szeretlek. - Suttogja a fülembe.
Végül olyan fél óra múlva belém engedi élvezete minden cseppjét én pedig a hasamra. Hozzá bújok és össze kulcsolva ujjainkat bújok nyakába.
-Sosem mondod hogy szeretsz. - Szomorodik el, de nyakhajlatomba hajtja a fejét.
-Tudod, hogy nem akarok semmit se mondani míg nem vagyok biztos. -kezdem hátát simogatni min a karmolásaim díszelegnek.
-Tudom, Tudom. Amúgy jó kis vadcica voltál. - Vigyorog, a hátára simítva. -
-Nem tehetek róla. Túl jó vagy. -mondom piros arccal az igazat.
-Te meg olyan szexi vagy, hogy mindig gyorsan felizgulok. - Ölel magához.
-Vagy csak túl kanos vagy. -puszilok homlokára.
-Ez nem igaz. Mondtam már hogy olyan csodálatos vagy, hogy senki nem bírná visszafogni magát. - Kuncog. - Na jó most te pihenj, addig én csinálok spagettit. - Mondja.-Nem. Együtt csináljuk. -nézek rá bociszemekkel.
-Hát jó, de előtte zuhanyozzunk le gyorsan. - Húz magához közelebb.Okés. -fúrom fejemet hajába.
-Zuhany vagy fürdő? - Mosolyog rám.
-Hm. Zuhany. Emlékszel ott vesztettük el a szüzességünk. -nevetem el magam az emlékre. Akkor kellemetlen volt, most meg vár vicces legalábbis nekem.
-Emlékszem. Felejthetetlen élmény. - Kap fel a kezébe menyasszony pózba. - Na gyere baby megmosom a testedet. - Puszil az arcomra.
-Jézusom. -sikítok fel egy kisebbet ijedtemben és erősen kapaszkodok a nyakába. -Ne ejtsd le. -mondom ijedten nyakába bújva ahogy tudok.-Nem ejtelek le. Olyan könnyű vagy. - Rak le a kabinba. - Kimoshatlak? - Csillannak fel a szemei. A kis perverz. Miért ez a kedvence?
-Akkor a farkaddal kéne. -nevetem el magam. -De nem kell. Azt olvastam, hogy úgyis kifolyik.
-Igen, de úgy szeretlek a zuhany alatt ujjazni. - Vigyorog.
-Vettem észre, de akkor alig bírom megtartani magam. -hajtom le a fejem szégyenlősen.
-Csak kapaszkodj belém. - Suttogja a nyakamra és simogatni kezd ott.
-Neh. -kapaszkodok meg nyakába és az érintésére megremegek.
-De ha nem szeretnéd, akkor csak mond. - Dönti oldalra a fejét, édesen.
-Direkt használodh ki, hogy érzékeny vagyok az érintésedre? -nézek rá mosolyogva.
-Mondjuk úgy. - Kacsint, és óvatosan betolja az egyik ujját.
-Mhm. -fúrom arcomat nyakhajlatába és erősen kapaszkodom a vállaiba. Miért ilyen jók az ujjai?
-Annyira szeretem a nyögéseidet. -Dugogatja ki-be, mutatóujját.-Menj a fenébeh. Miért ilyen jókh az ujjaidh?
-Azért mert olyan formás a feneked. - Csatlakoztatja második ujját is.
-Kookh. -remegnek meg a lábaim és érzem, hogy nem bírom magam olyan sokáig még így se.-Gyere, ugorj fel. - Mutat az ölére. - És akkor így kevésbé lesz fárasztó.
Meg is teszem amit kér, de a szemem sokkal jobban vonzza, hogy megint merev. Szóval lenyúltam ahol az ő öle közel van fenekemhez és magamba is vezettem, majd nyakát kezdem csókolgatni.-Ahhh Taehyung istenem. - Morogja, fenekembe markolva. - Nem lesz kényelmetlen?
-Ah nekemh nemh. -nyögöm hangosan.-Akkor jó, picim. - Csókol a nyakamba, és egyre gyorsabban kezdi magán mozgatni engemet. - Olyan szűk és forró vagy belül Mhm. - Morogja hátra hajtott fejjel.Olyanh jóh. -nyögöm és elkezdem nyakát szívni így nyakába is nyögök.-Mhm Taehyung. - Markolgatja a fenekemet, folyton mozgatva. - Mindjárt elmegyek. - Morogja.

-Énh is ahh. -kezdek bele én is kicsit a mozgásba.
-Mhm. - Morogja és egy nyögés után elélvez, vele egyidejüleg én is. Óvatosan kihúzódik és, lerak az öléből. -Köszönöm, fantasztikus voltál. - Mosolyog. -Lemoshatom a testedet?-De akkor én is. Viszont sose köszönd meg. -puszilok orrára és elkezdem a felsőtestét mosni.
-Elfáradtál? - Mossa meg a hátamat.
-Igen. -bújok hozzá.

-Akkor majd később eszünk. - Ereszti ránk a vizet, majd miután végeztünk, elzárja a csapot, és egy kiszállva, megtörülközünk, aztán befekszünk az ágyba. - Majd később eszünk, most pihenjünk.

-Befejezem az ebédet azért. Te pihenj nyugodtan, de én kezdek kicsit éhes lenni. -érintem össze orrunkat. Imádom ezt az eszkimó puszit. Annyira aranyos.

-Hagy csináljam én. - Húz vissza magához. - Mindig te főzöl, egyszer megakarlak lepni.

De szeretek főzni. Akkor csináljuk együtt. -kezdem nyaggatni.
-Az nem jó ötlet, mert amikor a konyhapult előtt rázod a feneked, akaratlanul is belemarkolnék. - Süti le a szemeit.-Nem is rázom. -nézek rá szúrósan. Mi az, hogy rázom a fenekem?

-Hát pedig szoktad. De akkor főzzünk együtt. - Pattan fel az ágyból. - Csináljunk valami édességet is. - Csillannak fel a szemei.

-Nem szoktam. Egyáltalán miért folyton a fenekem nézed? -nevetem el magam és elkezdek gondolkodni. -Csokis süti vagy muffin?
-Már mondtam, hogy imádom a formás popsid. - Vigyorog. - No de te meg folyton a farkamat bámulod. - Mondja öntelten. - Hmm legyen csokis süti. - Mosolyog gyermekiesen.

-Nem is igaz. -nézek rá szúrósan. -Nem szoktam a farkad bámulni. -játszom a sértődőtett és bemenve a konyhába állok neki a kaja folytatásának.

Ellenségek vonzása (Taekook) -BefejezettWhere stories live. Discover now