Jungkook szemszögéből:
Az éjszakám picit kényelmetlenül telt, hiszen egész végig azon gondolkoztam, milyen jó is volt Taehyunggal szexelni. Még mindig bizsereg a testem, minden egyes érintésére, nem beszélve édes, melodikus hangjáról. Istenem, maga volt a gyönyör. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen jó érzés, ráadásul ahogy az iránta érzett szerelmem keveredett a vággyal, csak még jobban lázba hozott.
Nagyot ásítva fordultam meg az ágyban, átölelve Taehyung vékonyka testét. Olyan hajnal 5 óra lehetett. Azt hiszem már nem fogok tudni aludni. Hmm mit kéne csinálnom? Ráadásul még reggeli merevedésem is van. Ez kurva jó. Vajon haragudna ha a fenekéhez dörgölném? Próbáljuk ki. Óvatosan elkezdem ruhán keresztül dugni a fenekét. Ohh istenem.
-Mhh. -sóhajt jól esően álmában.
-Tehát te is ilyenekre gondolsz álmodban? hmm. -Dörzsölöm hozzá még jobban a farkamat. -Mhm Taehyungh. -Morgom halkan. Basszus ez nagyon jó. Benyálazom az egyik ujjamat, és benyúlok alsójába, és bejáratát kezdem masszírozni.
-Mhh. -kezd kicsit mozgolódni, de alszik tovább mélyen. Ezek szerint élvezi. Hmm. Lassan be is tolom neki az első ujjamat, míg másik kezemmel merev farkamra fogok és verni kezdem, közben ujjazom a szépségemet. -Istenemh. -Morgom halkan.
-Ah. -nyögi halkan.
-Ne haragudj, de egyszerűen úgy kívánlak. -Suttogom fülébe, aztán nyakát kezdem csókolgatni, még egyre gyorsabban mozgatom az ujjamat és kezemet magamon. Nem vagyok normális.
-Mh Jungkook mit csinálsz? -kel fel álmából és bágyadt arcát rám emeli.
-Semmit. -Felelem, és gyorsan kihúzom a kezemet az alsójából, és farkamat is eltakarom. Basszus, ez meleg helyzet volt. -Hogy aludtál? -Bújok hozzá.
-Gyere vissza. -húzza fenekéhez kezemet.
-Mindvégig fent voltál? -Lepődök meg, és lehúzom az alsóját. és visszavezetem az egyik ujjamat.
-Nem. Most keltem, de azt éreztem, hogy kihúztad az ujjad.
-Esküszöm nem akarok perverznek tűnni, de egyszerűen nem tudtam ellenállni. -Mozgatom gyorsabban az ujjamat, majd hirtelen kihúzom és lekúszva fenekéhez, puszilgatni kezdem azt.
-Ne húzdh az időth. Jinék fel fognak kelnih. -sóhajtozik édesen.
-Én most csak téged akarlak kényeztetni. -Kezdem el nyalni bejáratát, közben farkamat verem. -Nyugi nem fognak felkelni. -Mormogom fenekébe.
-Hagyd abbah. -tolja el a fejem. -De igen, ismerem Jint mindig reggel hatkor kel. Gyorsan végezzünk, mert lebukunk. -fordul szembe velem és farkamra fogva kezdi verni.
-Akkor verjük ki egymásnak. -Nyúlok én is, már neki is merev tagjához és verni kezdem neki. Ütemesen mozgatjuk egymáson kézfejünket, míg nyakát csókolgatom. -Olyan kívánatos vagy. -Suttogom a fülébe. Annyira szeretem őt.
-Mh neh mond ezth. -remeg meg ismét karjaimban a mondatomra.
-Miért nem? Nálad csodálatosabb és kívánatosabb ember nincsen. -Mozgatom gyorsabban a kezemet. Elfogok menni. Elég csak az arcára néznem, és már égek a vágytól.
-Ezért. -hagyja abba keze munkáját és ölembe ülve kezdi nyakamat csókolgatni.
-Istenemh. -Nyögöm, ahogy közben mozogni is kezd. Ekkor hangot hallunk meg. -Ti mit csináltok? -Nyammogja Jin. -Baszki..
-Semmit. -mondja Tae leszállva rólam mellkasáig húzva a takarót.
Ne már ez olyan szívás..Mindketten úgy fel vagyunk izgulva, erre megzavar. -Nekem nem úgy tűnt. Szexeltetek? -Lepődik meg. -Taehyung nem te mondtad, hogy te soha nem fogsz, főleg nem Jungkookal? -Kérdezi, most már sejtelmesen mosolyogva.
-Nem csináltunk semmit. -morog. -Túl fáradt vagy és csak hallucinálsz. -fordul a fal felé.
-Nem hallucinálok. Te most szépen velem jössz Taehyung. -Áll fel a helyéről.
-Mindjárt megyek, menj csak előre. -morogja.
-Tényleg fejezzétek be gyorsan. -Vigyorog gúnyosan, és kimegy a szobából. Nem habozok én sem, a takaró alatt, bekapom Taehyung farkát és szopni kezdem.
-Neh. -tol el. -Hagyd most ezt abba. -öltözik fel és kimászik az ágyból. -Intézd el inkább magadnak. -mondja és be is megy a konyhába Jin után.
Elszomorodom, majd egy kb 10 perc alatt lenyugtatom magamat, és a laptopomhoz ülök. Felmegyek a banki átutalás oldalra, és a megtakarított pénzemből, Taehyung családjának küldök 1 millió forintot. Tudom azt fogja hinni, hogy sajnálatból teszem. De rohadtul nem! Mindenki megérdemli a teljes és értékes életet. S ők rengeteget dolgoznak kevés pénzért. Örömet akarok nekik okozni, és ahhoz, hogy eltudják kezdeni felépíteni egy szép jövőt, bizony kell anyagi háttér. Azt akarom, hogy Taehyung szerettei, és ő maga nagyon boldog életet tudjon élni.
Aztán lecsukva a laptopot, telefonomat kezdtem bújni, mikor Tae és Jin sétált vissza. -Na mizu? -Kérdezem tőlük.
-Azon kívül, hogy Jinék még két napig itt lesznek és indulnunk kell suliba semmi. Te mit csináltál? -kezd a táskájába pakolni.
-Gépeztem. -Mondom aztán kiszállva az ágyból, öltözni kezdek. Most komoly itt lesznek két napig? Ahj én azt nem bírom ki. -Az első óránk együtt lesz, nem?
-Nem. Nekem hegedű órám lesz nektek pedig angol. Aztán nekem 8 órám lesz ma, mert a nap végén még egy zongora órám is van. Nektek pedig 6 órátok lesz. -vesz ki az ágya alól egy hegedű tokot amit leporol és óvatosan fel is veszi a táskájával együtt.
-Ma nem lesz együtt..-Szomorodok el, és magamhoz ölelem. -Akkor legalább, hagy kapjak energiát. -Dünnyögöm a nyakába.
-El fogok késni. -lép el és kulcsát, mobilját elvéve megy el.
-Jin hyung, szerinted valamikor szeretni fog engem? -Kérdezem az idősebbet, tanácsért epekedve.
-Fogalmam sincs. Neki a szerelem nagyon nehéz téma. Mindig úgy van vele, hogy úgyis hamar meg fog halni és nem akar fájdalmat okozni ezzel. Ezért inkább elnyomja mint, hogy fájdalmat okozzon bárkinek is.
-Nekem sosem tudna fájdalmat okozni. Annyira szeretem őt, hogy azt nem tudom elmondani Hyung. Kérlek, ha beszélsz vele, azért említsd meg. Én már elmondtam neki többször. -Magyarázom, elő véve az angol füzetemet.-Figyelj attól nem lesz jobb, ha mondjuk neki. De hidd el. Két hónap múlva igenis fájdalmat fog neked okozni akaratlanul is. -könnyezik be a szeme amit gyorsan meg is töröl.-Miért? -Szorul össze a szívem...
-Tudod Tae rákos. -mondja de látni rajta, hogy nem emiatt sír mindjárt.
-Tudom. De a doki azt mondta, találtak neki olyan kemoterápiát...-Csuklik el a hangom.
-Tudom, de eddig három kemon esett át. Egyik sem ért semmit és valószínűleg az sem fog. És ha tényleg nem fog semmit sem érni Tae két hónap múlva.. -csuklik el a hangja Nam pedig rögtön magához is öleli.
-Nem az nem lehet......-Temetem az arcomat a kezemben. Nem halhat meg..
-Pedig ez lesz. Ő is tud róla. Szerinted miért volt olyan furcsa mostanság?
Meg sem hallva amit mond, ledobom a dolgaimat a szobába, majd kiviharzok az ajtón. Motorra szállok, és 1 órát csak száguldok, egészen Daegu-ig. Egy elhagyatott parkba vezet az utam, ahova mindig is jártam, amikor szomorú voltam. De ez még a szomorúságnál is rosszabb. Úgy feszít a mellkasom a fájdalomtól, hogy az már felér egy halállal. Nem akarom elveszíteni, nem akarom szenvedni látni....Elterülök a fűben, és lehunyom a szememet. Azt mondják, nincs ami az elutasításnál többet ártana az emberi szívnek. De igen is van. Amikor az időbe veszett illúzió, egy betegség elválaszt titeket....
YOU ARE READING
Ellenségek vonzása (Taekook) -Befejezett
Fanfiction"Az emberi utálat, egy primitív cselekedet, ami soha nem vezet semmi jóra, ha csak az nem fordul őszinte pozitív érzésekké!" Kim Taehyung és Jeon Jungkook két fősulis fiatal, akik sosem kedvelték egymást igazán, sőt egyenesen ellenségként tekintenek...