Taehyung szemszögéből:
A nevem Kim Taehyung. 22 éves fősulis vagyok. Egy kicsit a szegényebbek közé tartozunk a családommal. 2 nővérem van akiknek gyerekei vannak. Az idősebbnek Naeyunnak két lánya a fiatalabb nővéremnek Hyejinnek pedig egy lánya és egy fia. Mindegyiknek a keresztapja vagyok. Nagyon kis boldog család vagyunk egyedül a pénz az ami néha nehézkes. Hónap végén pedig nagyon nehezen vagyunk. Volt kiskorunkban hogy a hónap utolsó pár napján csak vajas kenyeret tudtunk enni és a villannyal is spórolnunk kellett ezért gyertyákat használtunk. Aztán pedig még ott van az is, hogy 4 éves korom óta rákos vagyok. Erről pedig csak a családom és a legjobb barátom Jin tud. De nem is baj. Nem kell a sok sajnálkozás. A második félév kezdődik. Már öröm mikor a vonat végre beérkezik. 4 óra vonat út kicsit fárasztó. Elmegyek a kollégiumhoz aminek a kapujánál megállok. Ekkor lányok idegesító sikítása és vinyogása meg motor hangja jelzi nekem, a legutáltabb személy megérkezik. Jeon Jungkook. Azt hiszi övé a világ és első óta ellenségek vagyunk. Ekkor Jin jelenik meg aki miatt elmosolyodok.
-Szia hyung. -mosolygok és meg is ölelem.
-Szia Taehyungie. -Ölel vissza. -Hogy vagy?
-Jól az orvos megint rábólintott, hogy ezt a félévet is a koliban tölthetem csak hetente menjek be a kórházba. -mesélem el mosolyogva. -És te?
-Ez jó hír! -Ölel magához még jobban. -Engem, meg elhívtak randira. -Pirul el.
-Ki? -csillanak fel a szemeim. Annyira örülök, hogy ha boldog.
-Namjoon. -Pirosodik el még jobban.
-Mi? -döbbenek le. -Annak a seggfejnek az egyik legjobb barátja? -Jungkook "híres" bandája Kim Namjoonból, Min Yoongiból és Yoongi párocskájából Park Jiminből áll. Egyiket se bírom. Azok az idegesítő folytonos beszólásaikkal az idegeimre mennek.
-Igen, de ő jó fej. Azt hiszem. Azt mondta kedvel. -Magyarázza Jin.
-Nem akarok bele szólni így nem is fogok. Csak annyit kérek, hogy vigyázz vele. Azért mégis csak annak a segfejnek a legjobb barátja. -mondom és pont ekkor halad is el mikor megemlítem. Csúcs ha ezt hallotta megint belém fog kötni a kis bandájával.
-Jobban tennéd ha befognád a csinos kis pofádat, vagy a végén még valami bele repül, és az lehet, hogy az öklöm lesz. -Szólal fel gúnyosan.
-Jaj, de megijesztettél. Mond csak a csapatod nélkül is nagy a szád vagy nélkülük egy félős kis nyuszi vagy? -szólok vissza.
-Kit nevezel te félős nyuszinak, cicám? -Jön közelebb, pólómat elkapva. -Én a helyedben vigyáznék, hogy mit beszélek, mert a végén nehogy valaki elkapjon és megszopasson, mikor végzel a suliban. -Kacsint, majd elengedve, elsétál. -Ch szánalmas..
-Beképzelt paraszt. -morgom. -Felmegyünk? -nézek Jinre. -Remélem megint egyedül leszek a szobámban. Tényleg neked ki is a szoba társad? -indulunk fel a harmadik emeletre ugyanis mindkettőnk szobája ott van.
-Még nem tudom, ma lesz változás. Szóval mindenki más szobatársat kap. -Magyarázza. -Remélem, nem valaki retardáltat.
-Én meg reménykedek, hogy egyedül maradok. Bár az igazgató szokta tartani a kapcsolatot az orvosommal úgy, hogy valószínűleg így is marad. Emiatt át se rendeztem a szobám. -mondom mosolyogva és kulcsomat elővéve nyitom ki az ajtót ami szerencsére zárva volt. -Bejössz vagy mész megnézni az új szobatársad? -teszem le a bőröndöm a szekrényem elé.
-Először gyorsan megnézem az új szobatársamat, aztán jövök. -Ölel meg, aztán ott is hagy.
Vissza megyek a szekrényemhez ahová be is teszem a ruháim, majd a kis konyhából a hűtőből elő veszek egy licsis üdítőt amit megbontva ülök az ágyamra egy könyv társaságával. Nekem van a legnagyobb koli szobám. Míg másoknak csak a szoba van egy picike fürdővel addig nekem a szoba, egy fürdő és egy kis konyha is. Ám ez a nyugalmam nem tartott sokáig hallom ahogy valaki az ágyra dobja a táskáját és fel is nézek rá.-Ilyen nincs. -morgom. -Mit keresel itt? -állok fel és Jungkook felé fordulok.
ESTÁS LEYENDO
Ellenségek vonzása (Taekook) -Befejezett
Fanfic"Az emberi utálat, egy primitív cselekedet, ami soha nem vezet semmi jóra, ha csak az nem fordul őszinte pozitív érzésekké!" Kim Taehyung és Jeon Jungkook két fősulis fiatal, akik sosem kedvelték egymást igazán, sőt egyenesen ellenségként tekintenek...