Taehyung szemszögéből:
Mikor Jinnel beszéltem nehezen elmondtam neki mi van Kookkal. De mégis ami a legjobban fáj, hogy két hónap múlva már nem lehetek velük. Nem lehetek többet a családommal sem és ez rettentően fájdalmas. Mikor az összes órámnak vége lett fel is hívtam anyut.
-Szia anya. -mosolyodok el fájdalmasan a kamerába.
-Szia szívem. Hogy vagy? - Kérdezi. -Jól és ti? Mi van veletek? -annyira szeretem. Azok a törődő angyali szemei. -Mi is jól. Képzeld mi történt. Valaki utalt 1 millió forintot a számlánkra. Fiam, beszéltünk az orvosoddal és azt mondta, hogy amit kapni fogsz kemoterápiát, az után be kell szedned egyféle gyógyszert, aminek 90%-os az esélye, hogy kiöli belőled a rákot. Viszont az gyógyszer nagyon drága, de így már megtudjuk venni- Mosolyog anya, könnyét törölgetve. - Még egy hosszú levelet is írt, ami nagyon meghatott. - Mosolyog. - Még vannak kedves emberek. - Szívem mindenképp menjél Párizsba! Megfogsz gyógyulni!
-Anya én már nem tudok ebben annyira bízni. Félek. Nem akarlak itt hagyni titeket. -kezdek könnyezni.
-Kicsim! Nem fogsz meghalni! Tudod még mi segít a betegségeken? A szeretet. Engedd, hogy az emberek szeressenek téged! Hidd el, megfogsz gyógyulni! Nagyon erős fiú vagy! - Mosolyog anyukám, meghatottan.
-Nagyon szeretlek titeket. Ígérem hozok nektek valamit Párizsból. -mosolygok könnyeimmel küszködve. -Ez a beszéd szívem. Hallottam, hogy van egy hódolod. Vagyis beszéltem Jinnel és ő mesélte. Adj neki egy esélyt. Ha szeret téged, elfogad a betegségeddel együtt. - Mondja.
-Anya te is tudod, hogy nem akarok szerelmes lenni. Nem akarok fájdalmat okozni neki se ha nem sikerül a terápia és két hónap múlva távoznom kell.
-Kicsim kérlek ne mondd ezt. Nem fogsz meghalni. - Tör ki sírásba.
-De mi van ha mégis? Félek, rettentően és nem lehetek ott veletek. -kezdek én is sírni. -De mi van ha mégis? Félek, rettentően és nem lehetek ott veletek. -kezdek én is sírni.
-Nem szabad a rosszra gondolni Taehyung! Nem fogsz meghalni. Tudom. Anya vagyok. Érzem, hogy a fiam jól lesz.. - Mosolyog keserűen.
-Szeretlek anya. Mindennél jobban. Köszönöm, hogy vagy nekem! -kezdek megnyugodni.
-Én is szeretlek. Viszont most megyek főzni. Majd még beszélünk. - Mosolyog, és bontja a vonalat. Vissza megyek a koliba ahol lepakolok.
-Sziasztok! Jungkook? -nézek értetlenül a kis társaságra ugyanis csak őt nem találom.
-Elment reggel, és azóta se jött vissza. Beszélgettem vele egy kicsit, és lehet összetört. - Mondja Jin, szomorúan lehajtva a fejét.
-Nam meg tudod adni Jungkook számát? -nézek rá kérlelőn. -Hiába hívod. Nem fogja felvenni. Itt hagyta a telefonját. - Mutat az asztalra.
-Ezt nem hiszem el. Miért nem tettetek rá nyomkövetőt? -kezdek járkálgatni.
-Van egy felvetésem hova mehetett. Daegu-ba egy elhagyatott parkba. Az apja sokszor megverte őt, mert nem akart úgy viselkedni mint egy gazdag, és akkor odamenekült. Volt hogy napokig csak ott feküdt a fűben, ha én nem találom meg, akkor meg is hal. - Mondja Nam, szomorúan vakarva a fejét.
-Jézusom. -suttogom és magamra kapom pulcsimat és indulok is. Az első busz ami indul Daeguba felszálltam és siettem is. Pár embertől kértem útba igazítást és rohantam is. A parkban sürgősen rohanva kezdtem keresni mire végre megpillantottam.
-Jungkook! -kiáltom és rohanok is, hogy karjaiba tudhassam.
-Taehyung? - Pillant rám. - Hogy kerülsz ide? Hagy meghalni..
-Nem. -borulok karjaiba.
-Miért jöttél el? -ölelem szorosan magamhoz. -Jin azt mondta, hogy te 2 hónap múlva... - Itt elcsuklik a hangja és mellkasomba temeti a fejét.
-Kook figyelj rám. Tudom, hogy ez megijeszt, mert engem is. De van lehetőség a gyógyulásomra. Tudom, hogy te küldtél pénzt a szüleimnek. Ha nem küldtél volna anyáék nem tudnának majd gyógyszert venni, mert van gyógyszer a rákra. Miattad van esélyem meggyógyulni úgy, hogy kérlek ne sírj. -simogatom hátát és haját is nyugtatásképpen.
-Nem akarlak elveszíteni. - Húz magához. - Megfogsz gyógyulni. És én mindig melletted leszek. - Bújik hozzám még jobban.
- Mondhatok valamit? - Dönti nekem a homlokát.
-Ha megint azt akarod mondani, hogy szeretsz ne. Tudom jól. -dőlök mellkasának élvezve közelségét.
-Most kivételesen nem azt akartam mondani. - Simít a hátamra.
-Hanem? -nézek rá kíváncsian.
-Imádlak. - Érinti össze az orrainkat, eszkimó puszit adva.
-Ez cuki volt. -bújok nyakába és kezét kezdem piszkálgatni.
-De nálad semmi sem cukibb. - Simogatja továbbra is a hátamat. - Vissza kéne mennünk.
-Akkor nem akarsz többé meghalni? -nézek fel rá mosolyogva.
-Nem. Veled akarok lenni. - Ölel magához.
-Sajnálom ami veled történt. Nam elmondta. Fogalmam sem volt róla. Annyira sajnálom. -kezdek el sírni. -És én annyira bunkó voltam veled. Ne haragudj.
-Soha ne kérj tőlem bocsánatot, főleg olyanért, ami nem a te hibád Taehyung. - Ölel magához, és könnycseppjeimet letörli. - Ha veled vagyok, akkor csak boldogság van. - Mosolyog. - Apámmal már nem tartom 2 éve a kapcsolatot, csak anyával és az öcsémmel szoktam titokban találkozni. Ha lehet rá alkalom, egy szeretnélek nekik bemutatni. - Néz rám gyermekein. - Sokat meséltem nekik rólad már.
-Nem hiszem, hogy ez olyan jó ötlet. Meg mégis, hogy akarnál bemutatni, meg mi van ha kínos csend telepedik vagy valami. -kezdek össze vissza beszélni. Miért akar bemutatni a családjának?
-Nem lesz semmi baj. De nem most gondoltam, szóval ne aggódj, kedvesem. - Simít az arcomra.
- Elmegyünk enni? Ma egész nap nem ettem, szóval éhes vagyok. - Ütögeti meg a pocakját.
-Menjünk. -mosolyodok el és fel is állok. -De estére vissza kell mennünk és mivel jön a hétvége be kell mennem a kórházba.
-Igen tudom. Megyek veled mindenképp, csak holnap van egy kis elintézni valóm. De utána megyek vissza hozzád egyből. Nem hagylak egyedül. - Kulcsolja össze a kezeinket.
- Mit szólsz egy kis pizzához? - Vigyorog.
-Azt, hogy nagyon szeretem. -vigyorodok el én is.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ellenségek vonzása (Taekook) -Befejezett
Fiksi Penggemar"Az emberi utálat, egy primitív cselekedet, ami soha nem vezet semmi jóra, ha csak az nem fordul őszinte pozitív érzésekké!" Kim Taehyung és Jeon Jungkook két fősulis fiatal, akik sosem kedvelték egymást igazán, sőt egyenesen ellenségként tekintenek...