En büyük hayalim sıradan bir ailenin biricik kızı olmaktı.Annem ve babam birbirlerini severek evlenmiş ve aşklarının meyveleri olarak ben doğmuşum.
Annem ev hanımı,babam da öğretmen.Annemle beraber komşulara ziyarete gitmek,akşam da babamı kapıda karşılamaktı hayalim.
Sadece sorunsuz bir hayat istemiştim.
Ama tabi hayat yine bana bir taraflarıyla gülüp daha küçücük bebekken beni öz ailemden ayırmış.O da yetmemiş babam zannettiğim kişi biz terk ederek bende büyük yaralar açmıştı.
Tabi bu koskoca evren benim hayatımın güzel gittiğini görünce bir yerlerden öz ailemi çıkartmıştı.O da tabi yetmedi bizim hayata,birden istenmeyen kız olmuştum.
Bu İmay'da ne vardı da herkes onu seviyordu?
Kıskanç biri değildim.Ama sürekli İmay'ın düşünülmesi,paylaşılamaması ve sanki ben de karışan kişilerden biri değilmişim gibi davranılıyordu.
Çelik Abileri anlamıyordum.İmay sizin kardeşiniz evet ama bana neden küçümseyici,istemiyorum seni bakışları attığını hâlâ çözememiştim.Sanki ben size çok meraklıydım.Ama kalp bu kırılıyordu.İstemsizce.
Bir de ikiz abilerim var tabi.Kendileri biraz fazla bencillerdi.Ve birini hemen satma potansiyeli de vardı.Bu kişi kardeşleri olsa bile.
Kıyamadığım annem...Her defasında bana söz verip yanımda olacağını söyleyen annem.Yine her defasında susuyordu.Ve bende her defasında ona inanıyordum.
—Saf olmayan watty kızı olmaz gençler.
Öz anne...Menekşe Hanımla çok konuşmasamda bana şefkatle bakmasından anlıyordum onu.
Ve koskoca 21 yılda görmediğim baba sevgisini ilk kez bugün Mehmet Bey de hissetmiştim.Zaten içimdeki küçük kız baba sevgisine açtı.
"Aaa yine mi sen?Valla apartmanın önü iyice terk edilenler klubüne döndü.Güzellik kalk da bize gel."
Fırat'ın kardeşi olan Nesli'nin evine davet etmesiyle düşüncelerimden ayrıldım.
Ona öylece baktığımı görünce eliyle omzumu itip "Ay gel güzellik,kadın taciri yapmıyoruz.Bak abimde evde.Seni görünce sevinecek." hafiften güldüm ve kolumdan çekiştirmesiyle ayağa kalktım.
Şuan sadece kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı.
👉🏻👈🏻
Tabi ben Nesliye uyup geldim ama anneleriyle beraber yaşıyorlarmış.Ve kadın resmen beni oğluna alıcaktı.
"Ee Elçim kızım.Var mı hayatında birileri?" demesiyle Nesli kıkırdadı.
"Anne bu kaçıncı soruşun?Tamam anladık abim evde kaldı da bari her gelen misafir kızımıza göz koymasan mı?"
Nesli'nin hemen yanında oturan Fırat da tek eliyle yüzünü kapatmış kafasını çevirmişti.Utandı galiba.
"Kızım belki etkileşim aldılar.Utanıyorlar.Oğluşum soramaz sevgilisi olup olmadığını.İçini içini yiyordur diye ben soruyorum." Sedef Teyzenin kendini savunmasına sessizce güldüm.
"Anne!Allah aşkına yok etkileşim falan almadık biz.Lütfen şu konuyu kapatır mısın?" konuşması biter bitmez salonu terk etti.