Başlama tarihiniz🦋
Girdik bir işe diyerek başlıyorum shkahskaja Anlık olarak birdenbire gelişen bir şeydi sgakshja
Tamamen eğlencesini hiçbir şeyde art niyet olmadan yazılan bir kurgudur. Yanlış yerlere çekilmesini hiçbir zaman istemiyorum. Lütfen yapmayınız.
Reklam yapmanıza genelde bir şey demiyorum ama çok fazla rahatsız ederse uyarımı yaparım. 🙏
Bölümleri sık atmaya çalışacağım ( bu hafta en azından sgakshsj) umarım beğenirsiniz güzel yorumlarınızı yaparsınız.
Karakter ararken çok zorlandım. Erkek karakter hiçbir şekilde bulamadım en sonunda tanıdık bir modeli koymak zorunda kaldım. Eğer beğenmezseniz aklınızdakileri bana yazın. (O modeli beğenmeyen çarpılır bu arada sgqkshwkj)
İlk bölümler çok kısa olacak ve genelde komedi tarzı olmayacak. Ama ilerleyen zamanlarda bunların hepsi artacak.
Bol bol aşk ve komedi olacak ona göre okuyunuz sgwkshwj
Görüşürüz sizi sevmek ben...
(Buraya kadar okuyanlar sizi seviyorum)Bismillahirrahmanirrahim
'İçinde Aşk var___________________________
Demir: İkimizi de mahvettin.
Demir: Ölüyorum Aleda.
Demir: Sana yemin ederim şu an ölmek için yalvarıyorum.
Demir: Keşke diyorum sevmeseydim, keşke diyorum gözlerimi kapatsaydım sana.
Demir: Gözünün önünde can çekisiyorum görmüyor musun?
Demir: Beni bitirdin Aleda ikimizi de bitirdin.
Demir: Öyle güzel ki gözlerin sana kıyamıyorum.
Demir: Beni neden bıraktın Aleda?
Demir: Söz vermiştin kokunu benden uzaklaştırmayacaktın.
Demir: O da mı yalandı?
02.39
Aleda: Bizim her şeyimiz yalandı.
______________________
demiraligursoy: Bizim her şeyimiz yalandı.
aledanazisik, 13.000 Beğeni 3400 yorum
___________________________
aledanazisik: I know I will be fine when you are near me.
(Sen yanımda olunca iyi hissedeceğimi biliyorum.)
demiraligursoy: Ama yanında değilim.Xxx1: Ben sana doğru olurum Demircim🥰🥰
Aledanazisik: Xxx1: Bon sono dogro olorom Domorcom. Gerizekalı.Xxx2: Böyle doktorumuz oldu da biz mi hasta olmadık...
Aledanazisik:Xxx2: İstersen ben seni hasta edebilirim🥰🥰Xxx3: Sırf Nazın yorumlarını okumak için gelenler +1 koysun.
Xxx4:+1
307+Xxx5: Bunlar ayrılmadıysa ben hiçbir şey bilmiyorum.
aledanazisik: Ayrıldıysak ne olacak hayırdır?
Xxx5:aledanazisik: Eğer ayrıldıysanız eski sevgilinin yorumlarında böyle dolaşman acınası.
demiraligursoy:Xxx5: Oturduğun yerden klavye delikanlısı olman acınası.Xxx6: Lan çokkkk yakışıklı düşüyorum şu çocuğa🥵
Xxx7:Xxx6: Naz gelmeden kaç kanka.
Xxx6: Naz kimmiş istediğim yorumu yaparken ona mı soracağım?
Xxx8:Xxx6: Sevgilisi olan bir insana bu kadar da yürümezsiniz be kardeşim. Ben kızın yerinde olsam hepinize neler yapardım!Xx9: Acun'un bir sözü vardır.
+208Xxx10: Sigaran olayım iç beni Demir.
+109Xxx11: Eğer ayrıldılarsa Demire yürümemek için hiçbir sebebim kalmadı 🥰🥰
aledanazisik: Yiyorsa💋💋Xxx12: Demir sadece Naza ve ona laf atana cevap vermiş🥺Adamın dibi ya.
Xxx13: Naz yorumlara yetişemedi sanırım sgakshjajs
aledanazisik @Xxx13 kişisini engellediniz.
Bölüm sonu.
___________________Engeli gördükten sonra gülmeyeni kesiyoruz sgakshajjs
I know I will be fine when you are near me.
(Sen yanımda olunca iyi hissedeceğimi biliyorum.)Kullanıcı adlarını sayı olarak kullandım. Umarım anlaşılıyordur dgwkshjs
Beğendinizzzz miiiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEDA | TEXTİNG
ChickLitDemir: İkimizi de mahvettin. Aleda: Aşkta her şey mübahtır sevgilim. _____________ Aleda: Eski sevgilime yakışıklı çocuk anlatamayacaksam ben niye yaşıyorum! _____________ Demir:Aleda, Aleda: Hıı Demir: Şu hallerin var ya, Demir: Ölüyorum kızım sana...