~5~

449 26 13
                                    

POV. MACIEK

SKIP TIME (TYDZIEŃ PÓŹNIEJ)

Niby za dwa dni Igor leci do Polski, a ja razem z nim.

Patryka oczywiście zabieram.

Jest dla mnie jak ładowarka, a ja jestem telefonem. Długo bez siebie  nie pożyjemy.

Co prawda jego mama się na początku nie zgodziła by poleciał z nami, ale ją namówiłem.

Oprócz naszej trójki leci też dziewczyna Igora- Ola. Są ze sobą z tego co wiem już lekko ponad 3 lata.

Ola jest naprawdę ładną dziewczyną. Ale co z tego jeżeli jestem z Patrykiem.

Mimo tego, że w życiu miałem głównie dziewczyny to to nie było tego czego potrzebowałem. Dopiero teraz czuję się szczęśliwy i można by powiedzieć że spełniony, oczywiście w kwestii miłości.

Kocham Patryka i nigdy to się nie zmieni.

Wracając do tematu wyjazdu. W Polsce będziemy mieć wspólne małe mieszkanie. Tylko ja i Patryk. Co prawda mieszkanie jest na mojego ojca, ale my tam będziemy mieszkać.

Igor i Ola będą jeździć po różnych miastach, dlatego też nie będą z nami mieszkać.

Nasze mieszkanie będzie w Warszawie, jakieś 5 minut od centrum.

Szkoda, że to nie Bydgoszcz ale w Wawie mam treningi. A za 3 miesiące walka. Ja vs Karol Pieszko.

Coś po prostu nie możliwego. Dalej w to nie wierzę.

Za dwa dni lecę, a za około 1,5 tygodnia pierwsza konferencja.

Pablo i Wojtek specjalnie chcą jeździć do Wawy by być przy mnie podczas walki i konferencji.

PRZEPRASZAM ŻE TAKI KRÓTKI ROZDZIAŁ ALE NIE MAM WENY

𝙾𝙽𝙻𝚈 𝚈𝙾𝚄 𝟸/ 𝙼𝚡𝙿Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz