~KARAKTER TANITIMI~

2.7K 103 213
                                    

EVET SELAAAMM~~~~ İlk defa yazmayı deniyorum. Bu zamana kadar hep okudum. Bir de böyle deneyelim bakalım ne olacak... Başlıyoruz!

Karakterin adı : Kumiku Todoshi Sumida ( isim-soyisim sırasıyla)

''Neden iki ismi var?'' diye sormayın çünkü neden olmasındı...

Özgünlük: Temel olarak ''TELEKİNEZİ'' ama telekinezi ile tuttuğu cansız nesneleri yakıp kül edebiliyor (ve hayır ateş özgünlüğü falan yok sadece küle çevirecek kadar yanıp sönen bir ateş tepkime gibi düşünün). Ve ilerde özgünlük konusunda ufak bir sürpriz olacak. sonradan gördüğünüzde '' yazarın da canı sıkıldıkça özgünlük ekliyor canım'' demeyin yani vsdflkşvdşlfbj.  

Özgünlüğün zayıf noktası: telekinezi ile canlı bir şeyi tutmaya kalkışırsa nefes alamaz. tuttuğu şeyleri kül edebileceğinden dolayı, canlılara zarar vermemesi için vücudun verdiği otomatik bir tepki olarak da düşünebilirsiniz. Bunu yapmaya kalkışırsa ciğerleri dumanla dolar ve nefes alamaz ne kadar uzun süre buna maruz kalırsa aldığı hasar o kadar büyük olur. 

Dış görünüş: fotoğraf koymayacağım ama yine de dış görünüşe müdahale edeceğim çünkü gerekli... 

Saç rengi: kırmızı

Göz rengi: altın sarısı (Denki'ninkiler gibi)

Boy: 1.65

Kilo: 57 

Doğum günü: 28 Mayıs ( sene yazmıyorum çünkü o zaman bir geçmişe dön bir geleceğe git sürekli hesaplamamız gerekir uzun iş...) 

Burç: ikizler (bakugou kolay gelsin yavrum sana bir manyak sayko dengesiz gönderiyorum)

Ayrıca söylemek istediklerim var. 

öncelikle aileniz hakkında bilgi vermeyeceğim çünkü ilerde bunlara dair sürprizler olacak. Evet sürprizlerle dolu bir kitap... 

Babanız da yerel kahramanlardan biri ve hayır tanındık olanlardan değil ama ailede tanındık biri vaarr~~ Neyse devam... 

Çocukluğunuza gelecek olursak; hırslı bir baba tarafından (tanıdık geldi dimi? korkmayın o değil) bir sürü eğitimle geçen bir çocukluğunuz(!) oldu. Babanız sizin çok güçlü biri olup onun şirketini devralacak bir şekilde sizi eğitmeye çalışıyor bu yüzden bayağı bir dövüş bilginiz var. Aizawa sensei ile kapışabilirsiniz gönül rahatlığıyla qwşdlwfv. 

Lisenin ilk senesinin  2. döneminin başında tavsiye üzerine UA'e transfer oldunuz. Ondan öncesinde eğitiminize Amerika'da devam ediyordunuz.  

İlk başlarda karakterden y/n olarak bahsetmeyi ve hikayenin anlatımı ''sen'' olarak sürdürmeyi düşünmüştüm ama gidişat için sağlıklı olmayacağına karar verdim. bu yüzden sorry... Ama siz yorumları yaparken karakterin adına yorum yapabilirsiniz . Sonuçta reader kitabı.

Aklıma başka bir şey gelmiyor eksik bir şey kaldıysa fark ettikçe bölüm aralarına falan eklerim artık.

İYİ OKUMALAR

HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin