Bölüm başı notu: Parantez içinde yazdığım diyologlar karakterin düşünceleri olacak onu içinden söylemiş olacak yani.
♪
Hafta içi öyle böyle sonunda bitmişti. Dersler, eğitimler falan filan derken cuma günü gelmişti. Okul çıkışı yurtta anlaştıkları gibi 3 grup olarak ders çalışacaklardı.
Her bir grup kendine çalışacak bir alan belirlemişti. Momo'nun grubu ortak salonda, Iida'nın grubu ön bahçede, Kumi'nin grubu ise arka bahçede çalışacaktı. Herkes yemekten sonra yerlerinde toplanmıştı.
Kumi: Eveettt hadi bakalım susun artık da anlatmaya başlayabileyim.
Kaminari: Evet herkes sussun da Kumi anlatmaya başlayabilsin! Seni dinliyoruz Kumi~
Kumi: Pikachu çok şirinsin :) peki konumuz denklem ve eşitsizlikler.
Kirishima: X sadece İngilizce dersindeyken güzel *somurtur*
Mina: Koca bir bebek gibi mızmızlanma Kiriii
Kirishima: Tamam
Mina: aferin *kafasını patpatlar ve saçlarıyla aynı renk bir Kirishima :)*
Bakugou: Kapatın çenenizi artık!
Kumi: Koca sinirli bebeğimi kızdırmayın bakalım herkes sussun.
Bakugou: *ters ters bakışlar*
Hayret bağırmadı.
Uzun uzadıya denklem anlatmıştı Kumi. Momo ve Iida da kendi gruplarına anlatmıştı. Ama en zor grup Kumi'ninki olmalıydı çünkü ne yaparsa yapsın Kaminari sızlanmayı bırakmıyordu. En sonunda Jirou ona müdahale etti.
Kaminari: TANRIIMM! NEDEN BİZİ BU ŞEYTAN İCADIYLA SINIYORSUN?!
Jirou: *kulak jaklarıyla ona saldırır* kapa çeneni artık lütfen kız iki saattir sana aynı şeyi anlatmaktan yoruldu!
Kumi: Hey hey sakin olun lütfen. Denki zaten anladın soruyu çözebiliyorsun neden hala şikayet ediyorsun.
Kaminari: Sen anlatırken basit geliyor ve çözebiliyorum. Ama karşıma test ya da sınav sorusu gelince yapamıyorum işte. Sınavda da aynısı olacak yine :(
Kumi: Aawww benim minik Pikachum üzülme ben senin sınavda çok iyi bir iş çıkaracağına inanıyorum.
Bakugou: Aptal şovunuz bittiyse ben gidiyorum.
Kumi: (siktir git) Sohbet ederdik biraz nereye kaçıyorsun hemen?
Bakugou: Sohbetini pikachuyla yap umrumda değil.
Kumi: *mırıldanarak* İyi ki umrunda değil.
Mina: Pft
Bakugou: NE GÜLÜYORSUNUZ APTALLAR SİZE DAHA FAZLA TAHAMMÜL EDEMEYECEĞİM!
Dedi ve odasına çıkmak için yurda girdi. Bizimkiler bahçede oturmuş sohbet ediyordu.
Kirishima: Oi Kumibro! Bakubro'm bence senden hoşlanıyor.
Kumi: Bilemiyorum Eijiro.
Mina: Heeyy ne demek bilemiyorum?! Sen Shinso'yla ya da bir başkasıyla gülüp eğlenirken nasıl sinirleniyor görmüyor musun?
Kumi: Belki de sadece gülüşümü beğenmiyordur.
Kaminari: Saçmalama çok güzel gülüyorsun :)
Kumi: *buruk bir gülümsemeyle* teşekkür ederim Pikachu.
Kirishima: Üstelik normalde Bakubro sinirlenince nasıl tepki verir biliyoruz. Ama sana daha çok trip atıyor resmen. *Gülmeye başlarlar*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)
Fanfictionbir haftasonu oturup, çocuklarınızın ısrarı üzerine, onlara ''babalarıyla'' nasıl tanıştığınızı anlatıyorsunuz. hikaye sizin 35 yaşlarınızdan sonrasıyla başlıyor ve küçük bir geçmişe dönüş yapıyorsunuz. Smut soracaklara cevabı şimdiden vereyim. eve...