•••
Kumi: Baba...
Yamashita: Baban iyi tatlım birkaç saate eve döner zaten.
Hala hayretle televizyona bakıyordu. Canlı yayında gösterilen savaş arasında babasını örememişti ama onun ajansından birkaç kişiyi görünce onun da sıcak bölgede olduğunu anlamıştı. İçinden geçen düşünceler onu "ya ondan özür bile dileyemeden ona bir şey olursa?" diye korkutmaya başlamıştı çoktan.
••••••••••••••••••••••••••••••••ŞİMDİKİ ZAMAN
Hiroshi: O gün, bu gün mü?
Kumi: Evet.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kumi: Ben- ben de gideceğim.
Hiç düşünmeden arkasını dönüp üstündekilere bile aldırmadan kapıya yöneldiğinde peşinden koşar adım ona yetişen abisi durdurmuştu.
Raidon: Hiç bir yere gidemezsin. Ben neden buradayım sanıyorsun Kumi? Babam seni oraya göndermemem konusunda beni tembihledi.
Kumi: Ama şuranın haline bak! Biz kahraman değil miyiz? Öylece oturup bekleyecek miyiz?!
Shizuka: Kumi bebeğim orası çok kötü durumda ya sana bir şey olursa-
Kumi: Ne demek bana bir şey olursa?! Orada savaşan, sizi korumaya çalışan insanlar da birilerinin çocuğu, eşi, kardeşi, annesi ya da babası! Beni özel kılan ne söyler misiniz?!
Raidon: Kumi kes sesini. Gitmeyeceksin. Orada yeterince kahraman var. Tecrübeli olanlar bu işle ilgileniyor zaten. Sizi aşar.
Kumi: Öyle mi? Söylesene, bu ülke başa çıkamadığı kaç saldırıda UA'den yardım aldı ve bizim sayemizde kazandı?
Kardeşine doğru yaklaşıp yüzündeki sinirli ifadesini silmişti. Yüzünü elleri arasına alarak gözlerinin içine bakmıştı konuşurken.
Raidon: Kelebeğim, haklısın. Sana kimse haksız olduğunu söylemiyor ama seni oraya gönderirsem ve bir şey olursa babama ne hesap vereceğim ben? Bari abini düşün.
Son söylediğini oyuncu bir sitemle söylemişti. Kumi'nin de ifadesi ikna oluyor gibiydi.
Kumi: Katsuki'den haberi olan var mı?
Gözlerini abisinden çekip odada dolaştırarak Bakugou'nun adını anınca Raidon bıkkınlıkla ellerini yüzünden çekmişti.
Tamio: Sana ulaşamayınca beni aradı, uyuduğunu söyledim.
Kumi: Peki nerede şu an?
Emily: Merak etme o daha iç taraflarda, ajanslarınızı bölüştürmüşler mi ne? O da kendi bölgesinde.
Kumi: Peki...
Raidon: Hayır.
Kumi: Bir şey demedim!
Raidon: O bakışı ve seni iyi tanıyorum Kumi. Tamio, Emily! Kimse gözünü bunun üzerinden ayırmasın, Anlaşıldı mı?
Tamio: Tamamdır.
Emily: Beni kolayca alt edebilir aslınd-
Raidon: Lily!
Emily: Of tamam! Anlaşıldı...
|
Sabah olmuştu çoktan. Gece saatlerinde kendi ajansının bölgesi temizlendiğinden onlar geri dönmüşlerdi ve nişanlısıyla konuşunca biraz olsun rahatlamıştı ama aklı hala eve gelmemiş olan babasındaydı. Biraz sonra kapı sesi duymuştu, evdeki yardımcılardan biri kapıyı açmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)
Fanficbir haftasonu oturup, çocuklarınızın ısrarı üzerine, onlara ''babalarıyla'' nasıl tanıştığınızı anlatıyorsunuz. hikaye sizin 35 yaşlarınızdan sonrasıyla başlıyor ve küçük bir geçmişe dönüş yapıyorsunuz. Smut soracaklara cevabı şimdiden vereyim. eve...