-
Bugünkü dersin dışarıda uygulamalı gibi bir şey olacağı söylenmişti. Her iki kahramanlık sınıfı da soyunma odalarında kostümlerini giyerken bir yandan da konuşuyorlardı.
Mina: B sınıfıyla birlikte çıkacak olmamız biraz... sıkıntılı.
Kumi: Neden ki?
Jirou: Monoma bizim sınıfa sataşmadan durmuyor da o yüzden. Birinin elinde kalması an meselesi.
Kumi: Monoma... Eğlenceli birine benziyordu.
Momo: Yani kötü biri demiyoruz biz de ama sadeceee... Bilirsin, sinir bozucu olabiliyor.
Kumi: Ben sevmiştim onu ama yaa :(
Uraraka: Bu dediğini Shinso-kun duymasın bence.
Kumi: İlk tanıştığımızda da triplenmişti zaten *güler*
|
Kirishima: Kızlar çoktan hazırlanmış çabuk olun.
Bakugou: BANA EMİR VERME BOKTAN SAÇ!
Kaminari: Ben hazırım kızların yanına gidiyorum!
Midoriya: Beni de bekle Kaminari-kun!
Kirishima: Tabi, sevgilileriniz bekler aman geç kalmayın.
Kaminari: Gözünüzü açmayı becerebilseydiniz sizinkiler de sizi beklerdi. *kıkırdar*
Bu sözü Kirishima ve Bakugou'ya ithafen söylemişti. Kirishima sadece elini ensesine atarak kızarmakla yetinirken Bakugou kendisine gülen ikiliye bağırmayı es geçmemişti.
Bakugou: BANA BAKIN APTAL SURAT VE LANET İNEK! *üzerlerine yürümeye başlar*
Midoriya: Kaminari-kun?
Kaminari: Evet?
Midoriya: KAÇ!
İkisi de gülerek hatta kahkaha atarak soyunma odasından çıktılar. Koridorda koşarak kızların arkasından geliyorlardı.
Momo: Neler oluyor?
Mina: Bir Bakugou vakası olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Jirou: Ben kanıtlarım.
Kumi: Pikachu? Neler oluyor?
Midoriya: *nefes nefese* Tanrım az daha bizi patlatacaktı.
Uraraka: Sinir olduğunu bile bile uğraşmayın siz de o zaman.
Kaminari: İyi de işin zevki orada zaten.
Jirou: Dayak yiyip de ağlama bana o zaman.
Kaminari: Pekiii? Öpebilir miyim seni?~~
Jirou: Neden olmasın.
Kaminari: *yaklaşır ve anında jackler ile çarpılır*
Kaminari: Ouch :(
Kumi: Hahahahahaa!
Jirou: Rahat dur.
Midoriya Uraraka'nın elini tutmuş en önden giderlerken kızların geri kalanı ve Kaminari de onların üç adım arkasından gidiyordu.
|
Aizawa: Sözümden çıkmaya cesaret eden olursa ne olacağını anlatmama gerek yok sanırım.
Tüm sınıf: ⚆_⚆
Aizawa: Güzel. B sınıfı da kendi danışmanı ile güney tarafında olacak. Yürüyün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)
Fiksi Penggemarbir haftasonu oturup, çocuklarınızın ısrarı üzerine, onlara ''babalarıyla'' nasıl tanıştığınızı anlatıyorsunuz. hikaye sizin 35 yaşlarınızdan sonrasıyla başlıyor ve küçük bir geçmişe dönüş yapıyorsunuz. Smut soracaklara cevabı şimdiden vereyim. eve...