~KIRMIZI~

289 19 110
                                    

Hellolar! Bölüm Stray kids Red lights dinleyerek yazıldı ama hakkını veremedi üzgünüm.
•••

Herkesin davetli olduğu şu kalabalık akşam yemeği gayet güzel geçiyordu. Herkes birbiriyle daha samimi olmuştu. İyiydi yani her şey...

Yemek yedikten sonra gençler toplanıp bahçeye çıkmıştı. Bahçedeki koltuklara yayılmış sohbet ediyorlardı.

Manitası olanlar manitasının dibinde oturuyordu tabi. Emily ve Shinso aralarında en rahat olandı bu konuda. Koltuğun birinin köşesinde de Kumi ve Bakugou oturuyordu. Yanlarında da Sero ve Tamio vardı.

Raidon onların çaprazındaki koltukta Miya ile birlikte, bir kolunu onun omzu üstünden sarmış şekilde oturuyordu. Artık eskisi kadar bulaşmıyordu kardeşi ve sevgilisine. Tabi bu onun sınırlarını zorlamaları gerektiği anlamına da gelmiyordu.

Ortada karışık bir sohbet muhabbet dönerken Kumi elinde tuttuğu çubuk kraker paketini ona buna uzatıp ikram ediyordu.

Kumi: Çubuk?

Sunghoon: Yok teşekkür ederim.

Kumi: Peki... Çubuk?

Joey: Sana afiyet olsun.

Kumi: Çubuk?

Becky: Alırım.

Elini uzatıp bir iki tane almıştı. Herkesten aşağı yukarı aynı cevapları aldıktan sonra yanında oturan sevgilisi kolunu ondan kurtarıp ayaklanmıştı. Koltuğun etrafından dolanıp lavaboya gitmek için ilerlerken Kumi bir yandan yemek için dudakları arasına aldığı çubukla adı bozuk çıksa bile seslendi

Kumi: Katsukii.

Arkasını dönüp baktığında konuşması için bekledi. Ama hâlâ dudaklarında duran çubuk yüzünden konuşmamış, sadece elindeki paketi ona uzatıyordu, o da çubuk alsın diye. Almayacağını biliyordu ama yine de...

Bakugou bir kaç saniye bir sevgilisine bir de çubuğa bakıp bir adım atıp koltukta duran sevgilisine yaklaştı. O sırada hala sohbet ettikleri için herkesin dikkati çok da üzerlerinde sayılmazdı.

Biraz yaklaşıp koltuğun arkasından sevgilisine eğildi. Dudaklarının arasında tuttuğu küçük çubuk parçasını, belki birazcık (!) Dudaklarını değdirerek alıp bir şey olmamış gibi arkasını döndü ve bahçe kapısına ilerledi.

Tamio ve Sero hemen yanlarında oturduğu için gülerek Kumi'ye bakıyordu. Kumi ise bir süre donup kalmıştı çünkü sevgilisi insan içinde yakın davranmaktan pek hoşlanmıyordu. Hele abisi varsa Kumi de dikkat ediyordu hareketlerine.

Bu yüzden gözleri korkarak abisine baktı. Raidon da ona bakıyordu. Demek ki görmüştü. Görmüştü ama herhangi bir tepki vermeden önüne döndü. İçten içe sinirden kuduruyordu tabi ki ama sesini çıkartamıyordu çünkü düğüne günler kalmıştı.

Tamio: Birileri yürek yemiş.

Kumi: Tamio sus.

Tamio: *güler* peki.

|

Kumi: Abim varken neden öyle yaptın?

Kenara köşeye çekmiş, Bakugou'dan hesap soruyordu sinirli tutmaya çalıştığı ifadesiyle. Ama karşısındaki adam hiç de oralı değildi.

HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin