Eski düzenimize geri dönüyoruz artık.
(Medya denenir ama boyum 1.50 "birinin" bana denemesi lazım)|
Tuhaf bir şekilde dersler bitmiş olmasına rağmen tüm sınıf okula daha istekli gidiyordu. Geçirecekleri sayılı günleri kalmıştı ve bunu değerlendirmek istiyor gibilerdi.
Kumi: Offf uykum var.
Sırasına başını sola çevirip koymuş bir şekilde Shinso'ya bakarak söyleniyordu. Shinso onun konuştuğunu duyunca gözlerini camdan çekerek arkadaşına çevirdi.
Shinso: Tüm gece o aptalı düşüneceğine uyusaydın, banane.
Kumi: Ya Toshi sessiz olsana... Duyacaklar.
Shinso: Neden bunu sanki utanılacak bir şeymiş gibi sakladığınızı anlamıyorum.
Kumi: Hayır o yüzden değil. Zaten bir kaç gün daha beraberiz ve onu da sınıfın galeyanına gelmesini istemiyor sadece.
Shinso: Sen Doshi? Sana ne istediğini sordu mu peki?
Kumi: ... Hayır. Ama ben zaten bu konuda bir şey istemiyorum ki.
Shinso: İyi peki daha fazla bir şey demeyeceğim. Zaten bu zamana kadar yeterince üzüldün. Ama eğer bir daha seni üzecek bir şey yaparsa beni zapt edemeyeceğini şimdiden aklına kazı.
Kumi: Ay peki peki. Hem merak etme, ilk yanlışında ben gününü gösteririm ona.
Shinso: Bu enayilikle biraz zor ama hadi bakalım.
Kumi Shinso'ya kaşlarını çatmış küçük sinirli bir çocuk gibi bakıyordu. Shinso onun bu tipine gülmeden edemedi.
|
Tenefüs için zil çaldığında çoğunluk çıkmıştı sınıftan. Kimisi tuvalete kimisi kantine kimisi bahçeye çıkıp hava almak istiyordu.
Momo: Gelmiyor musun?
Uraraka: Kumi?
Momo: Kumiii. Gelmiyor musun bizimle?
Kumi: Heh? Ne? Yok ben, ben birazdan gelirim siz gidin.
Momo: Ama neden? gel işte zaten on dakikalık tenef-
Todoroki: Sonra gelecekmiş darlamayalım onu hadi inelim biz.
Todoroki, Momo'ya gülümseyerek onu ikna edip diğerleriyle birlikte inmişti.
Kaminari: Ooii Kacchan! Gelsene yapıştın o sıraya resmen.
Bakugou: Aptal Surat...
Dişlerinin arasından söyleyince Kaminari korkup üstelememeye karar verdi ve diğerleriyle birlikte bahçeye inmek üzere kapıya ilerledi.
Shinso: O zaman ben de gidiyorum. Yeni saçma çifti başbaşa bırakayım.
Kinayeli bir şekilde söyleyince Kumi ona dil çıkartmıştı. Shinso ise Bakugou'nun yanından geçerken ona "gözüm üstünde" der gibi bakıp sınıftan çıkmıştı.
İkisi yalnız kalınca Kumi yerinden kalkmadan, sırasından ona seslenmeye karar verdi.
Kumi: Katsukiii~~
Bakugou oturduğu sırasında yan dönüp arka çaprazında kalan Kumi'ye baktı ve göz kırptı.
Kumi: Haa! Bana göz kırptın.
Bakugou o an sadece gülmekle yetindi.
Kumi: Eee... Bunun bana çıkma teklifi etmeden öncekiyle ne farkı var? Ben yine sana uzaktan bakıyorum sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)
Fanficbir haftasonu oturup, çocuklarınızın ısrarı üzerine, onlara ''babalarıyla'' nasıl tanıştığınızı anlatıyorsunuz. hikaye sizin 35 yaşlarınızdan sonrasıyla başlıyor ve küçük bir geçmişe dönüş yapıyorsunuz. Smut soracaklara cevabı şimdiden vereyim. eve...