~KUŞKU~

457 52 286
                                    

Oylar falan çok düştü moralmanlarım bozuk. Yazarınız hem çalışsın hem yb yazsın ama siz oy atmayın. Öyle olsun :'(

Neyse duyar da kastığıma göre başlayabiliriz.

Medyaya da hayalimdekine yakın bir Tamio bırakıyorum.

•••

En sonki şu paintball faciasının ardından günler geçmişti. Yavaştan yavaştan bizimkiler staj işlerini de halledip başlamıştı ajanslarındaki görevlerine.

Kahramanlığa atılan, şu sonu gelmeyen ilk adımlardan biriydi bu staj işi. Kumi dediği gibi babasının yanında kalmıştı yine. Babasına çok bayıldığından değil tabi. Sırf abisi burada olduğu için buradaydı. Tabi bir de eline koz alabilmek için.

Bakugou ise Jeanist'in yanına geri dönmüştü. Çok fazla yerden teklif gelmişti. Buna Endeavor da dahildi. Hatta bizzat Kumi'nin babası Bay Sumida da.

Shinso her ne kadar Aizawa Sensei'in yakasından düşmek istemese de o da Kumi ile birlikte Bay Sumida'nın ajansını seçmişti. Onu ikna eden en büyük etken tabi ki de- hayır hayır Kumi değil- Raidon'dı.

•••••••••••••••••••••••••••••••• ŞİMDİKİ ZAMAN

Çocuk2: Harika anlaşıyorlar.

Çocuk3: İlk başta nefret edecek sanmıştım oysaki.

Çocuk4: Hitoshi harika biri. Ne tür bir insan onu sevmez ki?

O sırada tüm bakışlar tek bir kişide toplanmıştı.

Bakugou: NE BAKIYORSUNUZ BE?!

Çocuk4: Türünün tek örneği olduğunu unutmuşum.

Çocuk1: Sen varken tek olmuyor merak etme.

Çocuk4: Ben varken mi? Kendinden bahsediyorsun sanırım...

Çocuk2: Lily teyzeyi de sayın.

Emily: Bana bak Bücürük!

Çocuk4: Saymam.

Emily: Saymazsan sayma kıskanç seni.

Kumi: Çevremde artık sakin insanlar istiyorum

Çocuk3: Ben de...

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Herkes mutlu mutlu staj işleriyle ilgileniyordu. Kumi için ajans şu an daha çekilebilir haldeydi çünkü hem abisi hem de en yakın arkadaşı buradaydı.

Buradaydı ama bir sorun vardı. Yani aslında bunu sorun etmiyordu. Michi hep onu ziyarete geliyordu. Gelmesinde bir sıkıntı yoktu tabi ama... Kumi Michi'nin biraz farklı davrandığı fark etmişti.

Tam olarak adlandıramıyordu. Bu kız hep böyle herkese yakın mıydı?

Bir kaç kez de ufak yalanını yakalamıştı aslında. Yani o değil. Tamio yakalamıştı.

HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin