Artık yeto diyoruz...
•••Kumi: Hala inanamıyorum.
Tamio: Ben de...
Raidon: Ben kabullenemiyorum.
Kumi: Bir an amcam tamamıyla karşı çıkacak sanmıştım oysaki
Tamio: Babamdan bahsediyoruz. Emily'nin hangi isteğini reddetti ki Hitoshi'yi etsin?
Kumi ve Raidon aynı anda 'eh tabi' dercesine kafa sallamıştı. Bakugou ise olan biteni sıkılmış bir ifade ile dinliyordu. Üstelik herkes gibi o da yorgundu.
Raidon: Amcamlar akşam geliyor, çok fazla eşyaları varmış. Biriniz de arabanın diğerini kapıp gelsin benimle. *Etrafına bakınır* Bakugou seni seçtim bunun için.
Bakugou: Pokemona benzer bir halim mi var?
Tamio: Ben gelirim ya.
Olay çıkmasın istiyordu tabi yazık.
Bakugou: Gitmem demedim. Kendi arabamı alırım.
Raidon: Tamamdır. Geri kalan da son kalan işleri halleder. Gerçi bizimkiler bir ton adam tutup hallediyor ama başında falan durursunuz işte.
Kumi: Amcamları almaya ben de geleyim mii :)?
Raidon: Az önce hiç öyle bir talebin yoktu, ne değişti?
Kumi: Tamam gelmiyorum ...
Bakugou ikisinin konuşmasına alayla gülüp Kumi'ye göz kırpmıştı. Sadece eşyaları getirecekti zaten, ön koltukta birinin varlığı hiç de fena olmazdı. Özellikle Kumi'ninki.
O sırada yorgun, bitmiş, tükenmiş ve bir tık da sinirli kuzenleri içeri girmişti.
Emily: BU DÜĞÜN İŞİ ÇOK GEREKSİZ VE ÇOK STRESLİ!
••••••••••••••••••••••••••••••••ŞİMDİKİ ZAMAN
Natsumi: Sizden önce mi evlendiler?!
Hiroshi: Gayet doğal değil mi? Yani şöyle bir düşününce de daha önce evlenmiş olmaları gerekiyor.
Kumi: O niyeymiş?
Hiroshi: Lex bizden büyük de ondan.
Kumi: Yani evet... Söyle bir düşünce güzel bir çıkarım. Doğru.
Natsumi: Yine de Hitoshi, teyzemle evlenmek için fazla acele etmiş *göz devirir*
Haruki: Neden, ne güzel Alex var işte.
Masum masum söylediğiyle Annesine ve abisinin birine kahkaha attırmıştı.
Natsumi: Kapa çeneni Haru *yastık fırlatır*
Hiroshi: Vurma kardeşime, cadoloz. Doğru söylüyor hem, Hitoshi-san'ı çok seviyorsun al işte babasının kopyası*güler*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)
Fanfictionbir haftasonu oturup, çocuklarınızın ısrarı üzerine, onlara ''babalarıyla'' nasıl tanıştığınızı anlatıyorsunuz. hikaye sizin 35 yaşlarınızdan sonrasıyla başlıyor ve küçük bir geçmişe dönüş yapıyorsunuz. Smut soracaklara cevabı şimdiden vereyim. eve...