~BAYAN MORİ~

273 25 145
                                    

•••

Kaç yıl oldu saymadım köyden göçeli

Mevsimler geldi geçti, görüşmeyeli
Hiç haber göndermedin o günden beri Yoksa bana küstün mü? Unuttun mu beni?

Okurların iç sesini yansıtan güzide bir parça ile başlamak istedim.

Başlamadan yıldıza basın bakayım.⭐

•••

Kumi: Diyorum ki bu akşam bizimkileri yemeğe çağıralım kalabalık bir akşam yemeği yiyelim gitmeden.

Bakugou: Yeni evliyiz ve sen akşam yemeğine aileni mi davet etmek istiyorsun?

Kumi: Sadece benimkiler değil, seninkileri de.

Bakugou: Daha da beter.

İkisi birlikte olaylı biten düğün günlerinden sonra çok da bir yeni evli günleri geçiremedikleri ilk gününde kahvaltı yapıyorlardı ve Kumi bu fikri atmıştı hevesle ortaya. Bakugou onunla pek de aynı fikirde görünmüyordu.

Kumi: neden öyle diyorsun? bir kaç güne zaten balayına çıkacağız. İki hafta kadar kimse olmayacak zaten.

Bakugou: Duyuyor musun?

Şaşırmıştı aniden böyle bir şey sorunca ve etrafına bakındı elindeki çatalı yavaşça masaya bakarken.

Kumi: N-neyi?

Bakugou: Son cümlenin kulağa ne kadar güzel geldiğini.

Kumi: *gözlerini devirir* tanrım... Beni ciddi bir şekilde dinler misin? Birlikte güzel bir akşam yemeği yeriz işte!

Bakugou: Bacağındaki dikişleri attırmaya pek bir meraklısın. Önce iyileş, yemeği sonra da yeriz.

Kumi: İyiyim ben. *kendi kendine konuşur gibi* aslında evdeki yardımcılardan birini yanıma mı çağırsam bugünlük...

Bakugou: *alnını ovalar* bu kadar kararlı mısın bu yemekte?

Kumi: *gülümser* evet!

Bakugou: Tamam. Kimseyi çağırmıyorsun. Yemekleri ben yapıyorum sen de ufak tefek şeylere yardım edersin.

Kumi: Ama o kadar ye-

Bakugou: Yemeği istiyor musun istemiyor musun?

Kumi: *mırıldanarak* istiyorum...

Bakugou: O zaman kapa çeneni itiraz etme. Kahvaltını yap.

Başkası olsa onun kendisine kaba davrandığını düşüneceği sözlerden sonra Kumi gülümseyerek başını sallamış ve kahvaltısına devam etmişti.

|

Kumi kahvaltıdan sonra tek tek herkesi arayıp yemek için akşama evine davet etmişti. Sıra kuzenine gelmişti.

Emily: 'Ben biraz erken gelir size yardım ederim.

Kumi: Biz hallederiz sağ ol bebeğim.

Emily: 'Bacağın zaten yaralı, Bakugou hangi birini yapacak kaç kişiyiz? Akşam üstü orda olurum.

Kumi: Peki o zaman öyle diyorsan. Akşam görüşürüz.

Telefonu kapatıp arka bahçeden içeri girmiş ve gözleri yarım saat kadar önce salonda bıraktığı eşini aramıştı. Ama bulamamıştı.

HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin