Cumartesini gezmeye ayıran sınıf, bugün dinlenmeyi planlıyordu. Kahvaltıdan sonra herkes yurdun dört bir köşesine dağılmıştı. Kumi ve Shinso da bahçedeydiler.
Bahçede çimenliklere büyükçe bir örtü sermişler, birbirlerlerinin tam zıttı tarafına, başları yanyana duracak şekilde uzanmışlardı. Kumi başını Shinso'nun omzuna koymuştu. Shinso da başını onun omzuna koymuş öyle gökyüzüne bakıyorlardı.
Kumi: Bir ara Hatsume'nin yanına gidelim.
Shinso: O da nerden çıktı şimdi?
Kumi: Ne demek nerden çıktı? Kostümüme eklemeler yapmak istiyorum ve Hatsume'nin güzel fikirlerine ihtiyacım var.
Shinso: İyi peki gideriz.
Kumi: Aklıma bir şey daha geldi.
Shinso: Off...
Kumi: Asıl sana of. Adını kısaltmaya karar verdim. Hitoshi fazla uzun.
Shinso: Shinso'yu kullan ?
Kumi: Beni öldürmeniz gerek bayım *alayla*
Shinso: *kıkırdar* iyi peki ne diyeceksin?
Kumi: "Toshi''
Shinso: Bana böyle seslenirsen ben de sana Doshi derim haberin olsun.
Kumi: Doshi mi? o ne alaka yaa?
Shinso: İkinci adın dahi... Todoshi değil mi? Ben de onu kısaltırım o zaman.
Kumi: Kumi zaten adımın kısaltılmışı.
Shinso: Umrumda bile değil. Üstelik Kumi'yi herkes kullanıyor. Sana özel bir isim olacaksa o zaman bana da özel bir isim olacak.
Bu söyledikleri Kumi'ye çok şirin gelmişti. Arkadaş olmayı şiddetle reddeden çocuk şimdi gelmiş kendine özel bir isimle hitap etmek istiyordu ona.
Kumi: AWWWWW TOSHİİİİ! *sarılır ve yerde yuvarlar*
Shinso: Tanrım... sana da samimiyet göstermeye gelmiyor.
Hala Kumi ona sarılır vaziyetteydiler. Eee dışardan görünüşü biraz farklıydı tabi... Bu sırada birilerinin onları izlediğinden de haberleri yoktu.
|
|
Sero: Bakugou?
Bakugou: ...
Sero: Biraz dışarı çıkalım mı diyecektim.
Bakugou: Siz çıkın ben odamdayım.
Bu sırada Kumi ve Shinso da kapıdan içeri girmişlerdi. Bakugou Kumi'ye öyle bir bakıyordu ki. Nasıl baktığının, hatta ona baktığının kendisi bile farkında değildi. Fena kıskanmıştı ama itiraf etmeye de niyeti yoktu. Kumi ona kaş göz yaparak 'ne var?' dedikten sonra 'tch'layıp odasına çıktı.
Kumi: Derdi ne bunun?
Shinso: *fısıldayarak* Sen.
Kumi: ...
Kirishima: Heey çocuklar biz dışarı çıkıyoruz geliyor musunuz?
Kumi: Sağol brom yeni içeri girdik zaten.
Kaminari: Tamam o zaman görüşürüüüz~
Kumi: Görüşürüz Pikachuu~ :)
Kumi: Benim ufak bir işim var Toshi *piç smile*
••••••••••••••••••••••••••••••ŞİMDİKİ ZAMAN
Çocuk4: Anne sen de belanı arıyorsun resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOW I MET YOUR FATHER (Bakugou x reader)
Fanfictionbir haftasonu oturup, çocuklarınızın ısrarı üzerine, onlara ''babalarıyla'' nasıl tanıştığınızı anlatıyorsunuz. hikaye sizin 35 yaşlarınızdan sonrasıyla başlıyor ve küçük bir geçmişe dönüş yapıyorsunuz. Smut soracaklara cevabı şimdiden vereyim. eve...