-Nie wierzę, że pomylili się w naszej rezerwacji. Wyraźnie im powiedziałam, że chcemy pokoje obok siebie. A nie jeden pokój wspólny z jednym łożem. - narzekałam, rzucając walizki na łóżko w hotelu.
Nik zrzucił z siebie skórzaną kurtkę, podwinął rękawy swojej szarej koszulki i położył swoją walizkę obok mojej.
- Zdarza się. Nie przejmuj się kochana. Mogę spać na kanapie.- wskazał na owy mebel stojący w kącie pokoju.
-I tak będziemy w Nowym Jorku przez kilka dni. Szybko minie, kochana. Zobaczysz. Zajedziemy do Mystic Falls po tą magiczną ziemię i wracamy do domu. -dodał.
Zbliżył się do mnie i pochylił głowę w moją stronę. Zetknęliśmy się czołami. Ujął delikatnie moje dłonie.
-Obyśmy szybko znaleźli ten naszyjnik. Chcę, żeby było już po wszystkim. - szepnęłam, a głos mi się lekko załamał.
Przejechał opuszkami palców po moim policzku. Przymknęłam powieki i rozkoszowałam się jego ciepłym dotykiem.
-Niedługo będzie po wszystkim. Obiecuję. - otworzyłam oczy i musnęłam niewinnie jego usta.
Na jego twarzy zakwitł piękny pół uśmiech.
- Jest późno, mały wilczku. Odpocznij. Ja muszę załatwić jeszcze kilka spraw, ale niebawem wrócę. A jutro pójdziemy razem po naszyjnik. - obiecał, pocałował mnie w czoło i zniknął.
Spojrzałam na szafkę przy łóżku, na której stał zegarek. Nik miał rację, było po północy. Westchnęłam. Ogarnęłam się do spania w wampirzym tempie i wypiłam jeszcze dodatkowo trochę krwi z torebek, które Niklaus jakimś cudem przemycił.
Próbowałam zasnąć, lecz czułam się niepewnie w nowym miejscu. Zwłaszcza po tym, że dopiero co byłam porwana i torturowana. Po godzinie przekręcając się z boku na bok, udało mi się zasnąć.Śniło mi się, iż spotykam znowu Mikaela, tylko tym razem zabija mojego ukochanego, a ja nie mogę nic zrobić, bo jestem przywiązana. Sen był tak rzeczywisty, że obudziłam się z krzykiem, zlana potem.
CZYTASZ
The Curse of Always & Forever -SKOŃCZONE- I Część
Fanfiction__Po Tysiącu latach, pierwotna hybryda, Tatia Petrova zostaje przywrócona do życia przez Esther, która pragnie, aby jej dzieci pod wpływem hybrydy odzyskały dawne człowieczeństwo. *Czy przysięga którą złożyli sobie Rebekah, Tatia, Klaus i Elijah zbl...