Tiz çıkan sesler
yankılanıyor çıkıntılarda
etraftakiler titriyor kırıklarıyla
yükselen frekans
dalgalanıyor kulaklarda
ağlıyor
ağlıyor,
ağlıyor
acımıyor dev
ezip geçiyor kayışıyla
perdeler büzüşüyor
küfürler kahkaha atıyor
zihin berraklığını kaybetmiş
sayıyor sonsuza kadar
bir,
iki,
üç,
ve geliyor
şaraba karışan kanın rengi,
sıcak,
ıslak,
durmuyor dev
dört,
beş,
ve altı,
kamburu çıkmış yüz üstü
yatıyor
nefesi boğazını zincirlenmiş
yalvarmıyor
ağlıyor
ağlıyor
ağlıyor
dev bile yere sinmiş
renk körü gözleri
lacivert ıslaklığa
taparcasına eğiliyor
kokluyor
iğreniyor
ağlıyor
ağlıyor
•
Farkettimde regl olmuyorum. Neden regl olmuyorum?Odamda olan ufak tefek tuvaleti ben odadan çıktığım zamanlarda temizliyorlar. Tuvalette de ayna yok. gittikçe zayıfladığımı hissediyorum. Birkaç günde bir duş alıyorum,o da çok kısa sürüyor. Uyandığımda Eran yanımdaydı. Ona az kalsın Deniz diyecektim. O kadar korktum ki. Çisem'in neden gelmediğini merak ettim. O da üniversiteye hazırlandığını söyledi. İlk defa onu kıskandım.
Bu defa ki ziyareti oldukça kısa sürdü. Kerim gelince onunla konuşmak istediğini söyleyip beni yalnız bıraktılar.
Yalnız.Yalnız.Yalnız.
Kaç gündür bu zehirli kelime zihnime kazındı. Neden yalnızım ben? İlk yalnızlığımı babamı saçma bir beyin kanamasında kaybettiğimde yaşamıştım. Doktorlar nedeni açıklayamadı. Gencecik adam yanımda eğlenip gülerken yere yığıldığında şaka yaptığını sanmış üstüne çıkıp onu gıdıklamıştım. Uyanmadığını,şaka yapmadığını anladıkça yaşadığım korkulu anlar ömrü boyunca benim peşimi bırakmadı. Şimdi annem yoktu yanımda. Kızıl saçlarının keskin lale kokusu,bana sarılırken kullandığı mimikler,kızdığında alevlenen gözleri.
Artık günleri saymıyorum. Tahmin edersem yaklaşık bir aydır buradayım.
Televizyon yada bilgisayar yok. Telefon yok.
Kitaplar var. Kerim'den kitap istedim,bana kırmızı kapaklı adı Kaybolmuş olan bir kitap verdi. Romantik bir kitap isteyince de bunu okursam pişman olmayacağımı söyledi.Geceleri uyumadan önce sayfa sayısı 100'ü geçmeyen bu kitabı okuyordum.
Beynimin kim olduğum kısımlı belleği kısa devre yapmış,kim olduğum hakkında hiçbir fikrim yok. Sümbülleri seviyorum,her sabah bir saat koşu yaparım,country müzikleri iğrenç bulanların aksine ben tam bir hastasıyım. Bunlar benim kim olduğumu bulmamda yardımcı olur mu?
sf.25
Kötü,kötü.. Kötülüğü hapsedilen yerden çıkaran lucifer,kanın asaletini savundukça izinden gidenler kan dökmek için sıra kovalayıp haykıran sesleri yok saydılar. Kendini kaybedenler,aklını çelen şeytanla kendilerini bulduğunu sandılar.Kayboldular;ebediyete.
sf.33
Kuşluk vakti bir rüya görmüştüm,azrail ruhumu bedenimden söküp atıyor,yerine kahrolası bir iblisi koyuyordu. Uyandığımda gözlerim kana bürünmüştü. Ben ben değildim,yelkovan akrepe yaklaştıkça içimdeki çığ yuvarlanıp büyük bir kütleye dönüşüyordu. Ateşim çıkmıştı. Tek bir isteğim vardı.Hayatım boyunca hiç kızlara ilgi duymamıştım,eşcinsellik kavramının benimle uzaktan yakından alakası yoktu. O gün dışarı çıktığımda bir kızla seviştim,bundan öylesine keyif aldım ki.Bu ben,ben değilim.
sf.38
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızıl Kuş
Mystery / ThrillerYabancı bana bakıyor,ben onu izlerken o da beni izliyor. "Sen bensin."diyor bana. "Bende senim." "Ben kimim?"diyorum ona. "Siz bensiniz."Uzaktan gelen ses yaklaştıkça yabancıya benzeyen bir şekle bürünüyor. "Biz bir bütünüz." 14.06.2015 22.12.2016