Hermiona se přemístila k sobě do bytu. Hned se vydala do kumbálu a vytáhla z něj krabice. Potřebovala jen čtyři. Neměla tolik věcí v bytě. Vše měla jako i Severus v Bradavicích.
Vešla do své malé ložnice a do jedné z krabic začala skládat věci ze skříně. Zaplnila jí a skříň byla prázdná. Na vrch krabice si dala polštář, co dostala od Harryho k narozeninám. Přelepila jí páskou a do druhé krabice poskládala ložní prádlo. Z kuchyně si vzala jeden větší pytel a dala do něj obsah koše na prádlo. Bylo tam jen pár triček, spodní prádlo a tepláky s tílky. Vzala si plátěnou tašku a dala si do ní vše z koupelny. Ještě bude muset Severuse poprosit, aby jí vyklidil jednu poličku v koupelně. Přivolala si další krabici a začala do ní balit nádobí. Do batohu si dala veškerou elektroniku a plazmovou televizi dala do krabice v které jí koupila. Vzala polštáře z pohovky a taky je dala do krabice. Do menší krabice dala všechny fotky a rámečky co měla v bytě. Byla tam taky medaile Merlinova řádu a její šperky. Najednou byl byt tak prázdný. Povzdechla si a ještě vyklidila svůj psací stůl do další malé krabice. Byla hotová. Podívala se na hodiny a zjistila, že jí balení věcí zabralo celkem sedm hodin. Byli dvě hodiny ráno. Osprchovala se a naposledy spala ve své posteli.
Severus jí už dopředu vyklidil poličku v koupelně a dokonce i jeden šuplík. Neměl s tím problém. Měl jen jeden šampón, jeden sprchový gel a sadu na holení. Do koupelny přidal další ručníky a s pocitem zadostiučinění šel spát.
Hermiona se probudila v 8. Zívla si a prohlédla si prázdnou ložnici. Usmála se a vstala z postele. Ze židle si vzala oblečení, co si nechala venku. Co měla na sobě hodila do pytle s prádlem na praní. Vzala ještě menší krabici a dala do ní obsah čerstvého jídla a všeho ostatního jako koření a olej. Zalepila jí a vypojila lednici.
Na mobilu si našla bazar a umístila tam černou saténovou pohovku, pracovní stůl z tmavého dubu, lednici, pračku, skříň, postel, konferenční a jídelní stůl. Komodu, stolek pod televizi a vše dala do kolonky na prodej. Zadala tam své číslo a E-malil. Kdo by si chtěl něco z těch věcí koupit, musel by se s ní osobně domluvit. Byt se rozhodla prodat až později. Zmenšila krabici s oblečením a jídlem, dala si je do kapsy a přemístila se k jejímu novému domovu. Vzala ze schránky mudlovské noviny a dokonce tam byla obálka určena přímo jí. Otevřela jí a byl tam klíč od domu s krátkým vzkazem.
,,Máš tu klíč. Možná budu totiž v laboratoři až dorazíš a ta je odhlučněna, kvůli sousedům."
S úsměvem odemkla dům a vydala se do ložnice. Severus byl vážně asi v laboratoři. Zvětšila krabici s velkým písmenem C a začala si skládat oblečení do skříně, kterou jí včera přidělil Severus. Pak odešla do přízemí aby mohla jídlo dát do kuchyně. Do dvoudvířkové lednice naskládala jogurty, sýry, šunky a zeleninu s ovocem. Koření dala do kořenek a zbytek do skříňky nad sporákem. Do chlebníku dala čerstvé pečivo a to staré vyhodila. Do skříňky vedle dřezu přidala utěrky a do skříňky z druhé strany dala prostředky na nádobí a pytle do koše, jednorázové utěrky dala do stojanu a druhou roli do skříňky. Uklidila umyté nádobí a zase se přemístila do bytu pro další věci.
Tentokrát zmenšila krabici s nádobím a s ložním prádlem. Vzala sebou rovnou i televizi. Nakonec se rozhodla si nechat i stolek pod ní. Stáhla ho z prodeje a zmenšila. Dala si ho do kapsy a zase se přemístila do nového domu. Tentokrát byl Severus už přítomen. ,,Ahoj. Nechceš s něčím pomoct?" Zeptal se a Miona se usmála a políbila ho na tvář. ,,Ne to je dobrý. Můžu k té volné zdi mezi kuchyní a koupelnou dát televizi? Byla by přímo naproti pohovce." Zeptala se a Severus pokrčil rameny. ,,Pro mně za mně si to tu celé překopej, jen nech mou pracovnu a laboratoř. Důvěřuji ti." Řekl a Miona se usmála. Vytáhla z kapsy stolek pod televizi a položila ho na zem před zeď. Následně ho zvětšila. Byl to tmavý dub se skleněnými dvířky. Na něj položila krabici s televizí a taky jí zvětšila. Vytáhla se Severusovou pomocí televizi z krabice a postavila na stolek. Zapojila jí do zásuvky hned za stolkem a přešla do ložnice.
Otevřela malou skříň mezi její a Severusovou. Odhadla to dobře. Bylo tam ložní povlečení a ručníky. Vše tam naskládala a Severus přihlížel. Překvapilo ho, že má většinu povlečení tmavé. Šedé, černé, tmavě rudé a dokonce i jedno tmavě zelené. Ručníky byli zase tmavě modré. Miona vše přeskládala a nechala krabici zmizet. Vydali se zase do přízemí a Hermiona vytáhla krabici s nádobím. Severus v domě měl většinu nádobí jiné než zbytek. Poskládala talíře, skleničky i hrnky k těm jeho a hned to vypadalo lépe. Do dolní skříňky dala pánvičky, hrnce a pokličky. Příbory a vařečky s naběračkami dala do šuplíku a bylo skoro hotovo.
Ještě se naposledy přemístila domů a vzala vše, co zůstávalo. Jednu krabici plnou ozdob do domu, druhou s fotkami a třetí s polštáři. Batoh si dala na záda a ještě všechny krabice zmenšila. Málem zapomněla na oblečení na praní a krabici z koupelny. Vše to zmenšila a dala si do kapes. Přemístila se a hned odešla do koupelny. Když uviděla, že už jí vyprázdnit poličku i šuplík tak se usmála. Vše tam vyskládala a tampóny dala do šuplíku i s vložkami. S pocitem Dobré práce se usmála a do zásobníku na toaletní papír přidala tři co měla doma. Dala si rovnou prát a vrátila se za Severusem.
Rozmístila na pohovku polštářky a posadila se k Severusovi. Ten jen nevěřícně hleděl na televizi před sebou. ,,Copak?" Zeptala se a Severus kývl k televizi. ,,Zapnu jí." Usmála se a natáhla se přes něj pro ovladač na stolu. Severus v ten moment zadržel dech. Najednou mu bylo horko. Hned co se Miona zase posadila, čapl polštář a přiložil si ho ke klínu. Hermiona se ušklíbla. ,,Budu dělat, že nevím, co se snažíš skrýt." Ušklíbla se.
ČTEŠ
Manželé z donucení
РазноеMinisterstvo se rozhodlo vydat nový zákon. Všichni svobodní kouzelníci a čarodějky budou zasnoubeni s jim Ministerstvem vybranou polovičkou. Jak si s tím poradí Hermiona a Severus?