25.

1.4K 60 1
                                    

A přípravy na svatbu byly v plném proudu. Dohodli se, že hostina bude u Doupěte.

Hermiona se hned po probuzení vydala zvracet a Severus jí třel v uklidňujícím gestu záda. Konečně si oddechla a opřela se o Severuse. ,,Lepší?" Zeptal se a políbil jí do vlasů. ,,Jo, už jo." Usmála se unaveně. Vstali ze země a přesunuli se do kuchyně. Severus jim nachystal snídani a pak už oblečení zamířili na vyučování.

Hermiona si své hodiny jako vždy vychutnávala a sem tam si ukousla z müsli tyčinek, které si vzala sebou. Měla sebou i konvici čaje. Její výuka byla spíž přátelská než žák-učitel. Studentům dovolila jí oslovovat křestním jménem už na začátku své učitelské kariéry. Do konce hodiny s šestým ročníkem zbývalo už jen 15minut a jelikož studenti všechno stihli, tak si povídali.

,,Hermiono a je Snape tak hrozný jako ve škole i doma?" Zeptal se Andrew Hopkins a Miona se jen zasmála a položila si ruku na neznatelné břicho. Opírala se o katedru a nerada nosila hábity. Ona radši džíny a svetry. ,,Ne, není. Severus se vás snaží něco naučit jeho stylem. Je to hodně komplikovaný muž ale dokáže být ohromně pozorný a milující." Odvětila a studentky se tiše zachichotali. ,,Ty jsi do něj zamilovaná?" Zeptala se Jessica Zabizi, mladší sestra Blaise. Hermiona se jen usmála a jemně zčervenala. ,,Jistě. Severus a já máme mezi sebou dosti netradiční vztah ale milujeme se." Odpověděla a všichni jí šťastně naslouchali. Měli svou učitelku Obřany rádi. ,,Budete mít dítě?" Zeptala se Amélie Stealová a Hermiona se jen tiše zasmála. ,,Ano, podle ministerského plánu bychom měli dítě zplodit do měsíce od svatby ale nám se to už povedlo." Odvětila otevřeně a všichni jí hromadně pogratulovali. ,,Tak jo dětska a ještě nějaké otázky, co se netýkají mého vztahu?" Zeptala se a všichni se zasmáli. ,,A jak to vzal pan Potter a pan Weasley?" Zeptal se Raphael Peterson. Miona se narovnala a cítila jak se začala mírně třást. Veřejnost nevěděla o tom, co se jí stalo a nemohla to mít studentům za zlé. ,,Ehm. Harry s Ginny a kluky Weasleyovími to vzali dobře." Odkašlala  si a vyhnula se přímé odpovědi. Jim to očividně stačilo. ,,Jsi v pořádku?" Zeptala se Astoria McGrenová a Miona nasadila falešný úsměv. ,,Jo, Jistě. Tak jo, můžete jít." Propustila je po zvonění a hned jak se zaklapli dveře po posledním studentu, se otočila čelem ke stolu a jednou rukou se o něj zapřela.

Snažila se uklidnit ale hlasitý vzlyk si stejně našel cestu. Jednu ruku si tiskla k břichu a trhavě dýchala. Otevřeli se dveře a Miona byla rázem přivinuta k mužské hrudi. Nebyl to ovšem Severus, ale druhorozený syn Weasleyů. ,,Pššš, Jsi v bezpečí." Šeptal jí uklidňující slova a Miona přikyvovala do jeho hrudi. ,,Charlie, pošleš za mnou prosím Severuse?" Zeptala se mezi vzlyky a Charlie hned souhlasil. Políbil jí do vlasů a uháněl pro profesora Snapea.

Severus měl zrovna přestávku mezi hodinami sedmáků. Ozvalo se zaklepání a Charlie vešel. ,,Omlouvám se za vyrušení kolego, ale posílá mě Hermiona. Není na tom moc dobře, je ve své učebně." Řekl a Severus hned položil na stůl krabičku se sušenými pampelišky.  ,,Pohlídej to tu." Řekl ještě a Charlie přikývl. Na nic dalšího nečekal a šel přímo za svou snoubenkou.

Vešel dovnitř a hned se mu do náruče vtiskla Hermiona. ,,Co se stalo, zlatíčko?" Zeptal se a pohladil jí po vlasech. ,,Nic vážného, jen ty blbí hormony." Postěžovala si a Severus jí políbil do vlasů. ,,Dobře a co tvé hormony rozhodilo?" Zeptal se a jemně jí hladil po zádech. ,,Děcka se ptali na Weasleyovu a Harryho reakci na náš domluvený svazek." Řekla tiše a Severus si povzdechl. ,,To nic. Zvládneš to dnes doučit, nebo tě mám u Minervi omluvit?" Zeptal se a Miona si povzdechla. ,,Zvládnu to, jen jsem potřebovala tvoje objetí." Přiznala se a Severus se usmál. ,,Tak jo, budeš se muset připravit. Máš dvě minuty, než ti sem vběhnou." Řekl jí a Miona si povzdechla a odtáhla se. Naposledy se políbili, než Severus odešel zpět do své učebny.

Manželé z donuceníKde žijí příběhy. Začni objevovat