Probudilo jí slunce, co ji už nějakou chvíli svítilo do obličeje a Severus, seč nevědomky. Tak trochu jí tlačila jeho ranní erekce. Jen se tiše zasmála a do prostoru mezi nimi vložila ruku. Přejela po bouli jeho kalhot a Severus jen tiše zasténal. Pohyb ještě dvakrát zopakovala, než hleděla do tmavých očí svého snoubence. Dala mu hned vášnivý polibek a pomalu se přesunula nad něj. Severus jí hned chytl za boky a opatrně začal vyhrnovat černé tričko co nosila na spaní. Jen se usmála a nechala ho to tričko stáhnout. Teď na něm obkročmo seděla jen v kalhotkách. Severus si jí prohlížel. Takto ženu ještě neviděl. Měla pár jizev ale ho zaujala jen jedna. Jen jedna jediná, která v něm vyvolávala hněv. Táhla se jí od klíční kosti k prsu. ,,Kdo ti jí udělal?" Zeptal se ztěžka a nejistě se jí dotkl. Neděsil se jí a ani ho to neodpuzovalo. Hermiona se jen smutně usmála a přidržela si na hrudi jeho ruku. ,,To Bellatrix. V době když jsme byli na výpravě za viteáli. To už je dávno." Věnovala mu úsměv a znovu se hladově zmocnila jeho úst. Hned polibek opětoval a ruce přesunu na její hýždě. Jen mu zasténala do úst a začala mu stahovat kalhoty od pyžama. Podívala se na něj a Severus souhlasně přikývl. Stáhla mu je a zase vyhledala jeho rty. Položila si dlaň na jeho prsní sval a lehce se o ní zapřela, aby neztratila stabilitu. Severus jí polibek hned opětoval a ucítil na své chlouba dotek. Hermiona si ho nasměřovala k vstupu do pochvy a přirazila proti němu. Oběma se v té chvíli zadrhl v hrdle sten. Opřela se čelem o to jeho a zhluboka dýchala. Severus to samé. ,,Smím pokračovat?" Zeptala se po chvíli a Severus přikývl. Zase ho líbala a začala se nadzvedávat a dosedat. Severus jí položil ruce na hýždě a přidržoval jí. Hermiona si sama určovala tempo. Věděla že pro Severuse by to bylo moc rychle a ona by se neudělala, tak nasadila pomalé tempo. Po patnácti minutách se prohnula v zádech a s výkřikem jeho jména vyvrcholila. Severus vyvrcholil v tu samou chvíli. Složila se mu na hruď a Severus jí hned objal. Přetáhla přes ně ještě ale přikrývku a nechala ho ze sebe vystoupit.
Leželi tam spolu ještě dlouho. Oba si vychutnávali doznívající účinky orgasmu. Zvedla hlavu a políbila ho. ,,Tak co si o tom myslíš?" Zeptala se a podepřela si hlavu. Severus jen hleděl do jejích očích. ,,Vážně jsem si celej život odpíral něco tak dobrého?" Zeptal se nevěřícně a Hermiona se začala smát. ,,Jdu do sprchy, Jdeš se mnou?" Zeptala se a zvedla se z postele. Severus na nic nečekal a následoval jí.
Dali si společně sprchu a přesunuli se do přízemí. Hermiona hned usedla k pozvánkám a napsala všem svým blízkým. Severus se nabídl, že udělá snídani. Bylo mu božsky. Už to měl za sebou. Už nebyl 38 letý panic. Jen se nad sebou ušklíbl a obrátil palačinku. Hermiona už měla pozvánky hotové. Vydala se do kuchyně za Severusem. Stál k ní zády, tak ho objala s úsměvem kolem pasu a položila si hlavu mezi jeho lopatky. Severus se jen usmál a dodělal pár posledních palačinek. ,,Namažu je. S čím to chceš?" Zeptala se a přešla k lednici. ,,Měl by tam být džem." Odpověděl a Hermiona vytáhla džem a tvaroh na šlehání. Vzala si míchačku a vyšlehala ho. Přidala kakao a cukr. Severus na ní jen nechápavě hleděl. Namazala mu tři palačinky džemem a zbytek namazala tvarohem. Dala si dvě na talíř a zbytek do lednice. ,,Dobrou chuť." Položila před něj jeho talíř a políbila ho do vlasů. Dala ještě ohřát vodu na kávu a taky se už posadila.
ČTEŠ
Manželé z donucení
RandomMinisterstvo se rozhodlo vydat nový zákon. Všichni svobodní kouzelníci a čarodějky budou zasnoubeni s jim Ministerstvem vybranou polovičkou. Jak si s tím poradí Hermiona a Severus?