Ráno pro oba přišlo až moc brzy. V šest je totiž probudil budík. Hermiona se šla osprchovat a Severus hned po ní. Oblékli se a Hermiona udělala snídani. Po snídani se přemístili na Ministerstvo a vydali na povinnou prohlídku. Hermiona šla první.
,,Svlékněte se a položte se." Řekla jí s úsměvem sestra a Hermiona si svlékla kalhoty s kalhotkami a lehla na lůžko. Dala si nohy do držáků a sestra jí zakryla plentou. Doktorka jí vyšetřila a zapsala, že je vše v pořádku a že je plodná. Zase se oblékla a teď byl na řadě Severus.
Sestra mu dala do ruky kelímek a odvedla do místnosti, kde se odebrali vzorky sperma. Severus ať se snažil jak jen mohl, tak nebyl připraven na to vzorek podat. Ozvalo se klepání a hlas. ,,Jak jste na tom? " Zeptala se sestra. ,,Špatně. Nemohu." Řekl podrážděně. ,,Mám vám pomoct?" Zeptala se sestra a Severus se zděsil. ,,To doufám nebude nutné. Svému snoubenci pomohu osobně." Ozval se další hlas a Severus lehce úlevně vydechl.
Hermiona vešla do místnosti. Severus měl ztáhlé kalhoty a spodní prádlo. Přešla k němu. ,,Uklidni se. Přestav si, že jsme doma a ne v nemocnici." Řekla a dala mu ruce na ramena. Vášnivě ho políbila a Severus se začal uvolňovat. Polibek začal opětovat a Hermiona rukou sjela z jeho ramen k jeho klínu. Když se kolem něj obtočili jemné prsty, vzdychl jí do úst. Jen se ušklíbla a začala rukou pomalu pohybovat. Druhou rukou vzala ze stolku lubrikant a trochu nanesla na jeho mužství. Severus měl celou dobu zavřené oči. Jen si vychutnával její polibky a jemné pohyby dlané. Tohle nikdy nezažil a fakt, že to prožije v nemocnici ho deptal. Jeho chlouba už se začala přímit. Hermiona se na kousek odtáhla, aby mohla propadnout dech. Hned po tom ho zase políbila a začala rukou zrychlovat pohyby. Vzala do prázdné ruky kelímek a přiložila ho k jeho žaludu. Párkrát zopakovala pohyb a Severus zavzdychal slastí. Hermiona kelímek zavřela a otřela mu ho ubrouskem od lubrikantu.
,,A je to. Můžeš se obléct. Dáme to té blbce a můžeme domů." Dala mu poslední pusu a Severus si natáhl prádlo a kalhoty. Nečekal, že je Miona až tak smyslná. Počkala na něj a zatím předepsala kelímek. Vyšli z místnosti a Hermiona dala ženě kelímek do ruky. Propletla si prsty se Severusem a vydali se z nemocnice.
,,O-omlouvám se." Řekl Severus po té, co vyšli z ministerstva. Hermiona se zastavila a otočila k němu. ,,Není se za co omlouvat. Za 7 dní budeme manželé. To k tomu patří, i pomoct druhému. Nemysli na to." Dala mu polibek a zase se vydali dál. Vyšli z Příčné a Hermioně začal zvonit telefon.
,,𝐀𝐧𝐨?"
,,𝐇𝐞𝐫𝐦𝐢𝐨𝐧𝐨 𝐦𝐢𝐥𝐚́𝐜̌𝐤𝐮, 𝐦𝐨𝐡𝐥𝐚 𝐛𝐲𝐬 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐢́𝐦 𝐩ř𝐢𝐣𝐢́𝐭 𝐩𝐨𝐡𝐥𝐢́𝐝𝐚𝐭 𝐀𝐧𝐢𝐞? 𝐆𝐫𝐞𝐠 𝐬𝐢 𝐳𝐥𝐨𝐦𝐢𝐥 𝐧𝐨𝐡𝐮 𝐚 𝐦𝐮𝐬𝐢́𝐦 𝐬 𝐧𝐢́𝐦 𝐝𝐨 𝐧𝐞𝐦𝐨𝐜𝐧𝐢𝐜𝐞."
,,𝐉𝐨 𝐣𝐚𝐬𝐧ě, 𝐳𝐚 𝐜𝐡𝐯𝐢́𝐥𝐢 𝐣𝐬𝐦𝐞 𝐭𝐚𝐦."Ukončila hovor a podívala se na Severuse. ,,Musím pohlídat sestru. Táta si zlomil nohu a mamka jede s ním. Jdeš se mnou nebo chceš jít domů?" Zeptala se a dala mu ruce kolem pasu. Severus se na ní mile usmál. ,,Půjdu s tebou. Stejně mě musíš představit rodičům, tak to můžeme vyřešit hned." Zasmála se a dala mu pusu. Vydali se dál rovně přes Londýn.
Za dvacet minut už odemykala dveře. ,,Jsme tady!" Zvolala a zula se. Severus napodobil její počínání a taky se zul a dal plášť na věšák. Z obýváku k nim šla Jean s dcerkou v náručí. ,,Ahoj. Moc se omlouvám, že to je tak na rychlo. Všechno je udělané, v 11 jí dej spát a ve dvě probuď." Začala jí zasypávat úkoly a Hermiona jí s úsměvem zastavila. ,,Vše zvládnu, Mami. Jo a tohle je Severus, můj snoubenec." Usmála se a převzala si sestřičku. ,,Zdravím, jsem Jean. Vy jste Hermionu učil, že?" Zeptala se a Severus se poškrábal na zátylku. ,,Ano učil a jsem i její kolega. Moc rád vás poznávám Jean." Usmál se a Jean mu s úsměvem podala ruku. Severus strnul v pohybu. ,,To je dobrý. Mami, Severus nesnese cizí doteky. Neměj mu to za zlé. Za války si toho prožil dost a já taky." Pohladila ho po paži Hermiona a Severus se na ní děkovně usmál. Jean jen chápavě přikývla a vyběhla z domu, aby mohla jet za Gregem.
ČTEŠ
Manželé z donucení
RandomMinisterstvo se rozhodlo vydat nový zákon. Všichni svobodní kouzelníci a čarodějky budou zasnoubeni s jim Ministerstvem vybranou polovičkou. Jak si s tím poradí Hermiona a Severus?