Už se k tomu víc nevraceli. Povídali si a pouštěli filmy. V deset se odebrali do ložnice. Vystřídali se v koupelně a teď spolu leželi v posteli. Bylo to pro oba zvláštní. Miona byla otočena zády k němu a Severus dostal nutkavou potřebu jí obejmout. ,,Hermiono?" Promluvil a Nebervírka se k němu otočila. ,,Ano?" Zeptala se a Severus se poškrábal na zátylku. ,,Mohl bych tě obejmout?" Zeptal se a Miona se usmála a odkryla cíp peřiny. Severus se k ní hned natiskl a objímal jí kolem pasu. Hned mu bylo lépe. Oba po chvíli usnuli.
Hermiona se probudila a něco jí tlačila do stehna. Kolem pasu cítila Severusovu ruku tak jí bylo jasné, co jí tlačí. Zkusila se vymanit z jeho sevření ale marně. ,,Lily.." Vydechl a Hermiona se smutně usmála. Chyběla mu. Otočila se v jeho objetí a políbila ho na čelo. ,,Seve, musíme vstávat." Pošeptala a Severus otevřel oči. ,,Co?.." Začal ale Hermiona jen zakroutila hlavou. ,,Budeme muset na ten blbí ples na Ministerstvu." Řekla a Severus si povzdechl a položil se na záda. Hermiona se jen zasmála a vstala. Vzala si oblečení a zamířila do koupelny.
Vrátila se v tričku a džínách. Severus si zrovna vybíral košili. Zastavila se ve dveřích a jen si vychutnávala pohled na dění před sebou. ,,Upoutaly tě mé jizvy?" Zeptal se a otočil se k ní. Hermiona se usmála a přešla k němu. Položila mu ruku na hruď. ,,Ne, tvé jizvy ne ale ty. Já mám taky jizvy z války. Ty mě neodradí." Přejela prsty po jizvě která se mu táhla od krku ke klíční kosti. Severus zadržel dech a Miona ho na tu jizvo lehce políbila. ,,Jizvy určují jak je člověk silný. Jdu do města, za hodinu jsem zpět." Dala mu pusu na tvář a s kabelkou se vydala z domu. Severus tam jen ohromeně stál. Tohle byl jeho nejerotičtější zážitek na vlastní kůži. Dooblékal se a vydal do laboratoře.
Hermiona si vychutnávala slunečný den. V Londýně jich za rok moc není. Věčně prší ale dnešek byl slunečný. Vešla do mudlovského obchodu a šla koupit čerstvé pečivo a maso. Rozhodla se udělat oběd. S úsměvem koupila ještě čerstvou zeleninu a vydala se domů.
Vyštráchala v kabelce klíče a vešla do domu. Kouř v domě jí vyděsil. Rychle dala tašku do kuchyně a zkontrolovala troubu. Tam nic. Tak šla rychle k laboratoři a od tam tuď se ten kouř linul. Otevřela dveře a viděla Severuse na zemi. ,,Pro Boha!" Zvolala a mávnutím hůlky nechala lektvar zmrazit. Dalším otevřela okna v celém domě a přiklekla k Severusovi. ,,Seve prober se prosím." Prosila a propleskla ho. Severus sebou cukl a rozkašlal se. Hermiona úlevně vydechla a dala si jeho hlavu na stehna. ,,Co se stalo?" Zeptala se a odhrnula mu vlasy z obličeje. ,,Přelil jsem to." Vykašlal a Hermiona přivolala sklenici. ,,Aquamenti." Řekla kouzlo a do sklenice napustila vodu. Pomohla mu posadit a opřela ho zády o svou hruď. Přidržela mu sklenici u úst a Severus se trhavě napil. ,,Tak pojď. Půjdeme do koupelny a naložíš se do teplé vody." Pohladila ho a Severus jen vytřeštil oči. Jen se tomu zasmála. ,,Neboj se. Nemám v plánu pošpinit tě." Zasmála se a začala se s ním zvedat. Severus se opřel o stůl a tak ho úspěšně dostali na nohy. Miona ho podepřela a pomalu se vydali do patra.
,,Točí se ti hlava?" Zeptala se,když Severus škobrtl o vlastní nohu. Přikývl, tak Hermiona zastavila. Byli v polovině schodů. ,,Můžeme?" Zeptala se a Severus znovu přikývl. Došli rovnou až do koupelny a teď na ně čekalo to nejtěžší.
ČTEŠ
Manželé z donucení
RandomMinisterstvo se rozhodlo vydat nový zákon. Všichni svobodní kouzelníci a čarodějky budou zasnoubeni s jim Ministerstvem vybranou polovičkou. Jak si s tím poradí Hermiona a Severus?