13.

1.7K 66 0
                                    

Po snídani se vydali ven. Hermiona ho ukecala k návštěvě zbylých Weasleyovích. Molly s Arturem se rozvedli a nikdo se s ní a s Ronem už nebavil. Přemístili se před pochybně vyhlížející stavbu a vydali se ke dveřím. Hermiona to tady milovala a Severus to  na ní poznal. Svolil pro tuto návštěvu kvůli tomu, že ona dělá pro něj vše. Chtěl jí to tedy vynahradit.

Hermiona zaklepala a vzápětí už byla v objetí Ginnervi Potterové. ,,Hermiono! Tak ráda tě vidím. Tak jak to s profesorem zvládáte?" Ptala se a pustila jí z objetí. A Hermioně se Severusem umožnila pohled na těhotenské bříško. Hermiona se ze šoku hned vzpamatovala a rozhodla se to svým přátelům vyčíst. ,,Taky tě moc  ráda vidím. To jste mně nemohli informovat, že čekáte mimčo?" Zeptala se s úšklebkem a Ginny jen sklopila hlavu. ,,Nechtěli jsme vás rozptylovat banalitami. Omlouvám se. Pojďte dál." Usmála se nakonec a vpustila snoubence do domu.

V obývacím pokoji seděla Angelina s Fredem a Billem s Fleur, která se taky pyšnila bříškem. Hermiona se se všemi s úsměvem přivítala a Severus začal panikařit. Tolik žen a většina těhotná?! Je to na něj moc lidí v malé místnosti. Na vteřinu ztratil rovnováhu a Hermiona k němu hned přešla. ,,V pořádku. Jsem tu s tebou." Dala mu malý polibek na rty a Severus jí objal. Položil si hlavu na její rameno a nechal se hladit po vlasech. Bylo to takové jejich uklidňující gesto. Všichni ostatní v místnosti na ně jen překvapeně hleděli. Do místnosti vešel i Harry. Už chtěl něco říct, ale Hermiona ho vsrovala pohledem, aby neřekl nějakou hloupost. ,,Angelino, udělala bys prosím pro Severuse čaj?" Zeptala se a dále uklidňovala Seva. Angelina jen přikývla a šla udělat čaj. Severus už byl mnohem klidnější. ,,Posadíme se." Řekla a dala mu pusu na spánek. Severus jen sklíčeně přikývl a tak se posadili na jednu z pohovek.

,,Je vám dobře, profesore?" Zeptala se Fleur a Severus jen přikývl a položil si hlavu na Hermionino rameno. ,,Bude v pohodě. Jen má fobii z cizích doteků a moc lidí v malém prostoru, z malých prostorů samo o sobě." Uvedla na pravou míru a všichni jen přikývli. Chápali to. Všichni si toho za války dost vytrpěli a Severus byl sluha dvou pánů. Angelina na stolek položila hrnek a chtěla ho povzbudivě pohladit po rameni a on sebou trhl. ,,Neber si to prosím osobně. Jen potřebuje chvilku. Mě nedošlo, že z toho může být tak vyveden z míry." Omlouvala se za něj Hermiona a Angelina s úsměvem odcupitala k Fredovi. ,,Už lepší, miláčku?" Zeptala se se starostí v hlase a pohladila ty nehorázně jemné a příjemné vlasy. Lidem se zdají být mastné, ale je tomu pravý opak. Jsou až nadpozemsky jemné. Severus přikývl, ale dál se opíral o její rameno. Hermiona se jen smutně usmála a dala mu pusu. To ale nečekala, že celý tento výlet nabere nečekaný zvrat.

Manželé z donuceníKde žijí příběhy. Začni objevovat