Políbila ho a Severus spolupracoval. Stala se z toho válka jazyků. Hermiona se trochu nadzvedla a zajela mu rukou pod košili. Severus jen zasténal, když ho jemná prsty začali hladit po hrudi. Jeho ruce byli instinktivně položeny na jejích bocích. ,,Musíme přestat." Zasténala mu do rtů a Severus pochopil. Oddělili se od sebe a Hermiona si položila hlavu na jeho hruď. Severus jí hned objal a Hermiona se víc zavrtala do jeho náruče. ,,Víš, přemýšlela jsem o nás. A když to tak vezmeš, tak jsme vážně ideální pár. Zmijozel a Nebervírka, oba milujeme dobrou četbu, svůj obor oba zbožňujeme a oba jsme si zažili muka." Zasmála se Hermiona a Severus s ní.
Zvedli se z pohovky a Hermiona jim naložila oběd. Po obědě se probudila malá a Hermiona pro ní šla. Už odešla před pěti minutami a Severusovi už to přicházelo divné. Vstal a vydal se zjistit, co se děje.
Hermiona seděla na podlaze a usmívala se na svou malou sestru Anie. Anie se opírala o komodu a brebentila si něco pro sebe. Tato idylka se mu i nějakým způsobem líbila. Pootevřel dveře a opřel se o futra. Hermiona si ho všimla. Usmála se na něj a přešla k němu. ,,Mohl jsi zůstat dole. Hned bych přišla." Usmál se a dal jí polibek na čelo. ,,To nevadí. Kdy se vrátí tvá matka?" Zeptal se a objal jí kolem pasu. ,,Asi ve tři. Zavolám jí." Usmála se a políbila ho. Vytáhla telefon a zavolala jí.
,,Ano Mio? Je vše v pořádku?",,Jo vše je v pohodě, jen jsem se chtěla zeptat, kdy se vrátíš domů? Se Sevem jsme měli složitý den a musíme plánovat svatbu."
,,Jo jistě, už pojedu domů. Grega si rovnou už odvezu. Za patnáct minut jsme tam."
S tím ukončila hovor. Usmála se a dala Severusovi delší polibek. ,,Za chvíli jsou oba doma. Anie si hraje sama, jen na ní musíme dohlédnout." Řekla a i se Severusem se vydala k menší pohovce v místnosti. Posadili se a ona se k němu přivila. Severus se usmál a objal jí kolem ramen. Najednou mu ta představa dítěte vůbec nevadila. Ta malá si tam něco žvatlala a usmívala se na všechny o kolo. Byla roztomilá a to uznal i on. Hermiona ho políbila na hřbet dlaně a spokojeně vyčkávali na příjezd jejích rodičů.
Po dvaceti minutách se na příjezdové cestě zastavilo auto. Oba vstali a Hermiona si vzala malou do náruče. Vydali se dolů a v předsíni už byli oba rodiče. ,,Ahojte. Tati, chtěla bych ti představit svého snoubence Severuse Tobiase Snapea. Severusi, můj otec Gregori Alexander Granger." Představila je celými jmény a Greg i přes lehké potíže mu nabídl ruku. Hermiona se jen smíření usmála na Severuse. ,,Tati, Severus nesnese cizí doteky. I teď spolu občas bojujeme." Usmála se a Greg přikývl. ,,Rád tě poznávám, Severusi. Jsem obeznámen s tím zákonem a jsem rád, že Hermiona dostala někoho jako jsi ty. Už sem o tobě něco málo slyšel a jsi dobrý člověk a jsem opravdu rád, že budeš po boku mé dcery." Usmál se a Jean si převzala Anie. Rozloučili se a Hermiona se Severusem se přemístili domů.
ČTEŠ
Manželé z donucení
RandomMinisterstvo se rozhodlo vydat nový zákon. Všichni svobodní kouzelníci a čarodějky budou zasnoubeni s jim Ministerstvem vybranou polovičkou. Jak si s tím poradí Hermiona a Severus?