24.

1.6K 62 1
                                    

Už jsou týden zpět ve škole a už se naplno učí. Do dne svatby zbývá už jen pár dní. Přesněji tři. Miona už začíná mírně vyšilovat. Ozvali se totiž zájemci o nábytek z jejího bytu. Vše měli už na svatbu před chystané a Ginny se osobně rozhodla se s Jean přichystat svatební hostinu. Miona chtěla se Severusem protestovat ale nakonec souhlasili pod podmínkou, že půlku zaplatí sami.

No a teď se Hermiona probouzela v náručí svého milého. S úsměvem se k němu otočila a políbila ho na bradu, ten orlí nos, co na sobě on osobně nenávidí ale jí se líbil, na čelist, čelo a následně na rty. Severus už byl také vzhůru a měl jen zavřené oči. Hned co se jejich rty dotkli, polibek začal oplácet. ,,Dobré ráno, miláčku." Usmála se na něj a Severus jí úsměv oplatil. ,,I tobě, má krásko. Jak se cítí má královna?" Zeptal se a přitáhl si Hermionu k hrudi. Ta se jen usmála a položila si ruku na Severusův leví prsní sval. ,,Je mi dobře, ale musím dnes do mudlovského Londýna. Mám zájemce na ten nábytek z bytu. Nechceš jít se mnou? Bylo by mi smutno a nevím jak dlouho to potrvá." Zeptala se smutně a Severus se usmál a políbil jí na čelo. ,,Půjdu rád, tvůj starý byt jsem ještě ani neviděl a nenechám své poklady samotné." Řekl hrdě a Miona se usmála. Políbila ho na klíční kost a následně i na rty. ,,Mám hlad." S těmito slovy se zvedla z postele a jen v Severusově tričku a kalhotkách se vydala do kuchyně. Byla ráda za vyhřívané podlahu. V celém bytě byli vyhřívané parkety a to, že bydlela od nového školního roku ve sklepním komplexu hradu samo o sobě vypovídalo o chladném prostředí. Ještě, že neustále udržovali skřítci v bytě plápolající krb.

Severus jí za dvacet minut následoval. Byl už osprchovaný a oholený. Měl na sobě jen černé tepláky se spodním prádlem. Miona se na něj usmála od kuchyňského stolu a dál si klidně jedla cereálie s bílým jogurtem. Severus jí políbil do vlasů a dal vařit vodu na kávu. ,,Ty jsi kuřák, že?" Zeptala se ho najednou Miona a Severus nevěděl jak jí odpovědět. Ano byl kuřák a snažil se to před ní tajit. Vždy využil chvíle kdy byl sám a vychutnal si chuť Mallborky. ,,Ehm, nevím o čem mluvíš." Snažil se se zachránit ale Miona se na něj ušklíbla a položila na stůl poloprázdnou krabičku Mallbora. ,,Nemusíš mi lhát, Severusi. Nehodlám ti bránit v tvém zlozvyku. Můžeš si zapálit kdy chceš. Já vím jaké to je mít absťák. I já byla kuřačka." Usmála se na něj vlídně a krabičku posunula k němu. Severus hned rychle natáhl ruku a z krabičky hned jednu vytáhl. Přešel k oknu kuchyně a otevřel ho dokořán. Miona si ještě předtím vzala deku, tak jí nebyla zima. Vytáhl z krabičky i zapalovač a po dlouhých pěti dnech si konečně vychutnal chuť cigarety. Miona se jen usmála a umyla po sobě misku. Rovnou nachystala i hrnky na kávu a zalila vodou. Položila Severusovi hrnek na parapet a políbila ho na odhalenou lopatku. Objala ho kolem pasu a se zavřenýma očima si vychutnávala Severusovu přítomnost. Severus se usmál a hladil její ruce na svém pasu. Dokouřil cigaretu a típl jí o venkovní parapet. Hodil nedopalek z okna a zavřel ho. Použil ještě kouzlo na vyvětrání vzduchu v místnosti a obalil Mionu svými pažemi. Ta si jen spokojeně položila hlavu na jeho rameno. ,,Lepší?" Zeptala se a Severus jí políbil do vlasů. ,,Mnohem." Řekl a napil se své kávy ale tu mladou lvici z objetí nepustil.

Po dopití kávi se oblékli a vyrazili na smluvenou schůzku u Mionina bytu v deset. Šli ulicí ruku v ruce a ignorovali pohledy kolemjdoucích. Většina na ně hleděla s nechutí. Usuzovali to tomu, že si myslí, že je Miona zlatokopka a proto se zavazuje s o dost starším mužem, ještě k tomu s jeho neatraktivním vzhledem. Miona to neřešila. Pro ní byl atraktivní a velice sexy. No a co, že má hákovitý nos? Sám za to nemůže, tak proč ho kvůli tomu lidé odsuzují. A kdyby věděli, že jediný kdo by v jejich vztahu byl zlatokop by byl Severus, to by byli teprve reakce. Severus totiž oproti Hermioně po válce nic moc nezískal a spíš hodně stratil. Ministerstvo mu zabavilo veškerý majetek po jeho rodu. Nechali mu jen jeho osobní věci od svých předků a třetinu majetku, jinak mu vše zabavili. Neřešil to, mu stačilo to, co mu zůstalo. Měl úspory na horší časy a to mu bohatě stačilo.

Došli před paneloví dům, kde Miona bydlela a čekali na zájemce o nábytek. Severus si ještě zapálil než k nim dorazila první zájemkyně o nábytek. ,,Zdravím, jsem Hermiona Grangerová a vy budete Ester, že?" Představila se zdvořile a podala ženě ruku. Hnědovlasá žena ve středních letech s úsměvem ruku přijala. ,,Ano, těší mě." Usmála se a nabýdla ruku i Severusovi ale Severus jen vyděšeně hleděl na tu ženu. Hermiona se mírně usmála a ženinu ruku jemně stáhla. ,,Omlouvám se, můj snoubenec Severus Snape. Severus má fóbii z cizích doteků." Usmála se na ní omluvně a žena jí úsměv vrátila. ,,V pořádku, těší mě." Usmála se i na Severuse, ale ten jen přikývl na důkaz pochopení. ,,Tak pojďme." Usmála se Miona a odemkla hlavní dveře.

Vyjeli výtahem do pátého patra a Miona odemkla vchodové dveře od bytu. Ukázala ženě všechen nábytek a pak s úsměvem prodala svůj jídelní i pracovní stůl za 35 Liber. Hned po Ester přišel další zájemce. Dominik měl zájem o postel a knihovnu. Prodala mu to za 70 Liber celé. Všechen nábytek v bytě i se spotřebiči jako pračkou, rychlovarnou konvicí, sušičkou a lednicí prodala za 866 Liber. Což byl dost dobrý úspěch. Z teď už prázdného bytu odešli ve tři. Severus se rozhodl, vzít Mionu na oběd. Ta chvíli protestovala ale nakonec ji Severus přesvědčil dost dobrým argumentem. Že si přijde jak blb, když za něj vše platí jeho žena. To ho tedy Miona už nechala být. Severus na tom nebyl finančně stejně dobře jako Miona ale nestrádal a vzít svou krásnou snoubenku na oběd si mohl dovolit kdykoliv.

Společně se tedy najedli v mudlovské restauraci a pak se vydali ještě na nákup. Miona si chtěla koupit nové kalhoty a nějaké ty tenisky. Vešli do mudlovského obchodu s oblečením a Miona si vybrala dvoje větší džíny. Odešla si je vyzkoušet a ptala se Severuse na názor. ,,Měla bys zchodit, Hermiono. Jestli po měsíci vztahu vypadáš takhle, tak by mě zajímalo jak budeš vypadat po deseti letech." Ozvala se její bývalá zmijozelská rivalka Pansy Parkinsová. Hermioně se do očí vbelhali slzy a Severus se na tu jedovatou zmyji otočil. ,,Pro vaši informaci má snoubenka není tlustá ale těhotná. Nepřibrala ještě ani kilo, zato vy vypadáte jako by jste teď vylezla z fastfoodu." Ušklíbl se na ní rozčíleně a Pansy jen vytřeštila oči. S brekem nakonec utekla pryč. Severus si přivinul Hermionu do náruče. ,,Má pravdu, jsem tlustá." Fňukla mu do hrudi a Severus se jen zasmál. ,,Ne nejsi tlustá. Jsi těhotná, lásko a já jsem díky tobě ten nejšťastnější muž na světě." Uklidnil jí hned a vroucně políbil.

Nakonec koupili dvoje džíny, jednu mikinu a dvoje tepláky. Hermiona ještě Severusovi koupila dvě černé košile a do hradu přišli oba úplně vyřízení. Dali si společnou koupel a pak oba v klidu usnuli v měkkých peřinách jejich postele.

Manželé z donuceníKde žijí příběhy. Začni objevovat