Renjun pov
Aku melihat seseorang berlari sampai lah masuk ke bahagian lain. Aku pun mengikuti dia.
"Yuna aku takut.", kata perempuan itu sambil memeluk aku. Aku hanya diam. Perempuan itu pun mendongak.
"AAAARRRHHHHHHH !! HANTU MANA PULA NI ADUU. TAKKAN LAH ADE HANTU YANG HENSEM MACAM NI. SUDAHLAH AKU NAK KELUAR DARI SINI !!", teriak perempuan tu. Aku hanya mampu menutup telinga sahaja. Sah sah lah aku akan pekak kalau tak tutup telinga.
"Woy aku manusia lah !!", teriak ku. Dia menoleh seperti mencari sesuatu.
"Ah sudah. Terpisah ngan diorang. Macam manalah aku boleh tak perasan yang diaorang ambil jalan lain.", kata perempuan itu.
"By the way, kau sesat juga ke ?", kata perempuan itu.
"Haah, aku terpisah ngan kawan aku masa kena kejar hantu tadi. Entah diaorang pergi mana.", tipu ku.
"Jom cari jalan keluar sesama. Aku takut lah sorang sorang.", kata perempuan itu. Aku hanya mengangguk.
Kitaorang pun mencari jalan keluar. Setiap kali ade hantu, perempuan tu pasti menjerit. Tiba tiba ade hantu mengejar kitaorang lagi. Kitaorang pun lari. Aku mencapai tangannya dan berlari. Kitaorang pun sampai di bahagian lain.
"Aku rasa hantu tu dah tak de.", kataku.
"Btw can i know your name ?", kataku.
"Kim Eunna imnida. You ?", kata perempuan itu.
"Huang Re-", belum sempat aku menyebut namanya, hantu itu pun mengejar kami. Kami berlari sampailah jumpa pintu keluar.
Eunna jumpa kawan kawannya diluar. Eunna pun terus berlari ke arah mereka.
End flashback
"So kau nak tak jadi gf aku ?", kata renjun. Eunna hanya mengganguk malu.
"Tak sangka aku tak bertepuk sebelah tangan.", kata eunna dalam hati.
"So you are officially mine.", kata renjun tegas.
"Jomlah masuk dah lama kita kat luar.", kata eunna. Bukan ape, eunna ni tak tahan sejuk sbb tu dia ajak renjun masuk.
Mereka pun berjalan sampailah ke khemah.
"Good night eunna.", kata renjun.
"Good night renjun.", kata eunna. Eunna pun masuk ke dalam khemah. Selepas eunna masuk, renjun pun masuk ke khemah nya.
"Seriously i'm renjun yeojachingu ?!", kata eunna berteriak sikit. Eunna pun mencubit pipi nya kerana dia rasa bermimpi.
"It's not dream eun.", kata eunna. Eunna pun baring dan terus tidur.
TBC
Sorry guys. I lost idea so main hentam je ape yg ade kat kepala.
YOU ARE READING
Camping || Nct Dream
FanfictionStart dari terlanggar di kantin muncul perasaan yang tidak pernah dia rasakan. Dan siapa sangka orang itu mencuri hatinya. Start : 1 July 2021 End : 15 feb 2022