Dalam bas..
Jaemin pov
Aku duduk ngan jisung kesayangan aku hehe. Bila dah pilih tempat tu, aku tengok haera baru masuk bas. Mesti dia cari tempat kosong."Woi tak de tempat duduk ke ? Sini lah duduk kat sebelah aku. Aku tak de member ni. Soobin ngan beomgyu duduk depan sana tu.", kata namja sebelah aku.
"Kau cakap aku ke ? Aww thanks babe.", sahut haera.
"Ehh taklah. Aku cakap ngan tu hah. Budak tepi kau.", kata namja sebelah aku.
Ehh tetiba libatkan aku. Tapikan sape namja tu and ape hubungan dia ngan haera ? Ehh haera toleh sinilah. Buat tak tau jelah.
"Ish kau ni. Oklah duduklah ngan dia. Aku cari tempat duduk lain.", kata haera lalu meninjau tempat duduk yang kosong. Macam marah je bunyi.
"Wey sinilah duduk. Aku dah cop tempat kau.", kata yeoja tu.
"That why aku sayang kau.", kata haera.
"I know right hahahahahaha.", balas yeoja tu.
Nak tanya jisunglah.
"Jisung", kataku.
"Hmm...", sahut jisung.
"Sape namja kat sebelah kita ni ?", tanyaku.
"Oh.. Tu classmate aku. Nama dia Choi Yeonjun. Dia kawan haera dari kecil and seatmate haera.", kata yeonjun.
"Oh.. okay.", kataku.
Aku pun dengarlah lagu. Jisung tu main game je kerja. Tak de teman nk borak. Lama lama aku pun tertidur.
End Jaemin Pov
Sampai di tapak perkhemahan..
TBC
Happy Birthday Nana 🐰💚
YOU ARE READING
Camping || Nct Dream
FanfictionStart dari terlanggar di kantin muncul perasaan yang tidak pernah dia rasakan. Dan siapa sangka orang itu mencuri hatinya. Start : 1 July 2021 End : 15 feb 2022