ᴘᴀʀᴛ 19

57 7 0
                                    

Pagi ini, eunna bangun awal. Hyeri dan haera masih tidur. Eunna pun keluar dari khemah. Dia melihat yuna sudah pun berada di luar khemah. Eunna pun menuju ke arah yuna.

"Awal bangun.", kata eunna.

"Hehe biasalah.", balas yuna.

Sudah pukul 6.00 a.m. Haera, hyeri, nara dan yuri pun keluar dari khemah. Semua orang sudah berada di luar khemah. Mereka pun bersarapan.

"Weh, best ke date ngan renjun semalam ?", sakat haera. Eunna terkejut.

"Mana ada date !! A.. Aku tak jumpa renjun pun semalam.", eunna gelabah.

"Ceh macam aku ngan haera tak nampak.", kata hyeri pula.

"Jap jap eunna date ngan renjun ?! Bila ?! Asal aku tak tau ?!", kata yuri.

"Tulah tak cakap yang kau dah couple ngan renjun.", kata yuna pula. Nara hanya mengangguk.

Flashback

"Weh, aku risau lah ngan eunna.", kata hyeri.

"Kan dari tadi tak balik. Lama sangat dia kat luar.", kata haera.

"Jom cari.", kata hyeri. Mereka pun keluar dari khemah.

"Tu bukan eunna ke ? Jap laki tu sape ?", tunjuk haera.

"Ha mana ? Jap tu bukan renjun ke ?", kata hyeri. Haera dan hyeri pun masuk ke dalam khemah.

"Weh dia pergi sinilah !! Cepat buat buat tidur.", kata haera. Mereka pun acah tidur.

Eunna membuka zip khemah dan mengambil peti kecemasan lalu menutup zip khemah balik.

"Dia dah pergi lah. Jom intai.", kata hyeri.

Mereka pun mengitai eunna dari dalam khemah. Mereka menyaksikan semua yang eunna dan renjun buat sampai lah eunna masuk khemah.

End flashback

"Begitulah ceritanya.", kata hyeri.

"Wahh eunna dah level up.", sakat nara.

"Kita bila lagi kan.", sakat yuna. Mereka semua ketawa.

"Ciahh tu prince dia dah sampai.", kata haera sambil menunjuk dream yang datang ke arah mereka.

"Hey girl, can we sit together ?", kata renjun.

"Duduk ah. Tu duduk ngan yeojachingu kau.", kata yuri.

"Yeojachingu ?!! Sape ?!!", kata haechan.

"Eunna.", balas nara sambil makan.

"Yow bro, tak sangka kau dah dapat dia.", kata jaemin kuat kuat.

"Tak yah cakap kuat kuat boleh tak ?!", marah renjun.

"Hehe jangan marah.", sahut jaemin. Yeonjun pun menuju ke arah mereka.

"Haera, aku duduk sini ok?", kata yeonjun.

"Duduklah. Bukan ade orang pun kat sini.", sahut haera.

Camping || Nct DreamWhere stories live. Discover now