נ.מ. ארן
הוא היה נראה שמח וחיוך גדול היה על פניו, כנראה אותו מזדיין מהרכב דיבר אליו כי הוא הנהן עם ראשו עם חיוך ונכנס אל תוך הרכב.
...........העצבים התפשטו בכל גופי.
מי הוא שככה יחייך לבן אדם אחר לא מעניין אותי מי זה היה באותו רגע כמה הוא מיוחד בישבילו, הוא לא צריך לחייך ככה אליו ובטח ובטח שלא להכנס לתוך הרכב שלו.
העצבים שהתבשלו בתוכי נעצרו מצילצול בטלפון.
השם של חבר שלי מארק הופיע."מה?" אמרתי לתוך הטלפון בעצבים כי עצר אותי מקו המחשבה שהיה נחוץ באותו רגע למרות שאם הייתי ממשיך לבשל את עצמי במחשבות ממזמן הייתי במרדף אחרי הרכב הזה.
"מה? מה?, בוא כבר אני מחכה לך נראה לי כבר חצי שעה בחוץ!" אמר בזילזול כלפי והוסיף,
"ורק שתדע אתה נראה כאילו את עומד לערוף למישהו את הראש, מי עצבן אותך ככה?" סיים לומר וניתקתי את השיחה.אין לי עצבים ולהטפות מוסר שהוא הולך לתת לי אם אני אומר לו...
הכנסתי את הטלפון לכיסי והבטתי מסביב לראות איפה הרכב שלו.
הוא היה במגרש הגדול חונה בצד שמאל.
מבטנו ישר נפגש, הוא חייך והרים את ידו מנפנף בה, סוג של שלום?
אני יודע מה הוא רוצה ממני? לא.נאנחתי והתקדמתי אל הרכב.
נכנסתי ויצא שטרקתי אותה חזק וחבר שלי שבמקרה הנהג שלי גם נבהל וקפץ במקומו."תקשיב שאני צריך להגיד לאבא שלך ישלם לי בונוסים על כל התקפי לב שהבן המתבגר שלו עושה לי" טען אחרי שחגרתי.
"אולי תעשה לי טובה ותקח אותי הביתה וזהו בלי חפירות? לפני שזה יגרר לעוד התקף לב" אמרתי בזלזול והוא נאנח ויצא מהחניה נכנס לתוך הכביש הראשי.
לאחר כמה דקות שמעתי אותו ממלמל מתחת לאפו "ילדים של היום...לא מבינים צחוקים..." שוכח לגמרי שהוא בן 20.
נאנחתי והבטתי לטלפון שלי לאחרי ששמעתי שנכנסה לי הודעה.
זאת הייתה סאן...סאן:
היי ארן..רוצה להפגש היום בבר בעשר? ממש מתחשק לי ;)
...התלבטתי אם ללכת איתה כי אני לא במצב של רעש ומסיבות אבל אם היה שם אלכוהול זה יכול להיות ממש אחלה כדי להשכיח ממני את כל העצבים שיש לי עכשיו ומכל היום הזה.
...מצוין לי..נפגש.
...
הגבתי לה והחזרתי את הטלפון לכיסי.השענתי את גבי על הכיסא ומחכה שנגיע הביתה.
.............
כשהגעתי הביתה עליתי לקומה למעלה, נכנסתי חדרי.
נשכבתי על המיטה אחרי שהורדתי את הנעליים בכניסת החדר.
שמעתי מישהו דופק לי על הדלת אז הרשתי להם להיכנס,זה היה אחת מהמשרתות.
YOU ARE READING
יופי שמוסתר בביישנות(boyxboy)
Romanceהוא ראה אותו חבול ופצוע הוא הסתובב לעזור לו אבל הוא כבר לא היה שם... ........ שון.ילד מיוחד במינו שחוזר לטוקיו לבית אביו השיכור ששלח אותו לפני כארבע שנים לדודתו. הוא מתחיל בית ספר חדש ושם מתחיל כל הסיפור... ארן.כוחני שרירי ומלא ביטחון וכריזמה. הוא ע...