נ.מ.שון
(עדין באותו יום).חזרתי הביתה אחרי היום המעייף הזה.
אבא לא היה בבית אבל שיערתי שהוא הלך לקנות עוד בקבוקי בירות כי ראיתי שמונח על השולחן לפחות חמישה בקבוקים ריקים של בירה,
ולפני שאבא חוזר אני יעלה מהר להתקלח ולישון כך אני לא יסתבח בצרות.עליתי לחדרי ושמתי את העודף של הקניות בתוך המגירה החומה והנחתי את השקיות על השידה.
היום הייתי נורא שמח שהצלחתי לקנות את הראמן שרציתי כל כך הרבה זמן,
אני לא אכין אותו היום,אני מפחד שאבא יחזור באמצע ויכעס עלי או ירביץ כי לפי מה שראיתי על השולחן אבא שתוי ולא שפוי כרגע,
עדיף ללכת לישון רעב ולא עם מכות חדשות ומכוערות וכואבות.נכנסתי להתקלח וכשסיימתי לבשתי את אותם הבגדים שלבשתי בלילה שישנתי בביתו של ארן,חבל שאני לא אלבש אותם הם מרגישים נורא איכותיים ויוקרתיים ובמיוחד נוחים אז חבל שהם היו בצד,אני יחזיר לו אותם נקיים ביום חמישי כשנפגש לעבוד יחד על העבודה.
אויי!..נזכרתי!, אני צריך לכתוב לו תודה אל כך שלקח אותי היום הביתה...למרות שזה יותר היה הכרחה,אבל בכל זאת הוא לקח אותי מאשר ללכת ברגל עד לבית,בחיים לא רכבתי על אופנוע ובכללי חיבקתי מישהו או משהו ככה חזק, למה אני שוב מסמיק!?
טוב...בהחלט שרירי הבטן שלו מרהיבים וחזקים, יש לו כמה וכמה קוביות ולי בקושי יש שתיים, שריריו זהרו מהזיע וכל כך בלטו, הלוואי ויכולתי לגעת בהם שוב..רק לדעת איך הם מרגישים..
אויש שון איזה שטויות אתה חושב!..לך לישון! אתה לא אמור לחשוב מחשבות כאלה! אתה בן! והוא בן! זה לא הגיוני...
עזבתי את כל מחשבותי המוזרות
ועליתי למיטתי, התכסתי בשמיכתי הדקה עד סנטרי כך שלפחות היה לי פחות קר מאשר להתכסות עד סוף הרגליים.לפני שנרדמתי קמתי מהר ונזכרתי שאני צריך לכתוב לארן תודה שלקח אותי היום מהעבודה למרות שזה היה מאוד מפחיד, כשסיימתי לכתוב את ההודעה נכנסתי טוב שוב בשמיכה ונרדמתי ישר...
............
נ.מ. ארן
שסיימתי להתכתב עם מארק על כך שישיג לי פרטים על הגמד הקטן,
התקלחתי ונשארתי רק עם בוקסר ככה היה לי יותר נוח לישון.כשעליתי למיטה ובהיתי בקיר הלבן והגבוהה עם מנורת השנדיר שכולה יהלומים תלויה עליו, התחלתי בלי אפילו לשים לב שהתחלתי לחשוב על הגמד.
למה הוא כזה רזה? הוא פשוט שק של עצמות עם טיפונת בשר שמכסה את הכל.היום כשהוא חיבק אותי הרגשתי...אני לא יודע אם לומר זה הישמע נשי מדי...אבל היה לי חמימות בלב, לא חמימות כמו ששותים יין אלה חמימות בלב שמופרשת לכל הגוף במיוחד שהופרשה אל מחשבותי שנעלמו בין רגע והדבר היחיד שחשבתי עלי זה היה הנער הקטן והרזה שמחבק אותי כל כך חזק כאילו חייו תלוים בי ורק בי כרגע ושנינו ככה כנגד הרוח הקרירה,
YOU ARE READING
יופי שמוסתר בביישנות(boyxboy)
Romantizmהוא ראה אותו חבול ופצוע הוא הסתובב לעזור לו אבל הוא כבר לא היה שם... ........ שון.ילד מיוחד במינו שחוזר לטוקיו לבית אביו השיכור ששלח אותו לפני כארבע שנים לדודתו. הוא מתחיל בית ספר חדש ושם מתחיל כל הסיפור... ארן.כוחני שרירי ומלא ביטחון וכריזמה. הוא ע...