נ.מ.כללי"אז תכיר דונג, זאת היא החברה הכי טובה שלי! סו!" אמר שון עם חיוך ובהתלהבות.
"אני יכולתי להציג את עצמי לבד" אמרה סו ומשכה באפה ושון רק גילגל את עיניו.
"בכל מקרה" הוסיפה סו והושיטה את ידה הימנית כמחווה שדונג ילחץ לה.דונג מיד החזיר לחיצה ועם חיוך אמר "אני דונג, חבר מהעבודה לשעבר של שון" סיים עם גיחוך בסוף.
"למה אתה כבר לא עובד שם?" שאלה סו את שון, לא שמה לב שעדיין לוחצת את ידו של דונג.
"ארן לא רוצה שאני אעבוד במקום כזה בגיל שלי" אמר בפשטות.
"אוח..כמה שגברים אוהבים לשלוט" אמרה וגילגלה את עיניה.
"את חושבת רק גברים? כרגע את שולטת על היד של דונג ולא משחררת" אמר שון בעוקצנות.
סו מיד סובבה את ראשה לכיוון ידיה וראצה שהיא עדין לוחצת לו את היד ושהיא כבר לבנה ומסביב אדום מהחוזק שהיא לחצה כתוצאה מהעצבים על גברים."סליחה!סליחה" אמרה סו ומהר שיחררה.
"הכל בסדר" אמר דונג וניער קצת את היד שלו כדי שתהיה פחות כואבת ושאולי יגע אליה גם דם.
שון רק גילגל את עיניו ונאנח עם ידו על המצח.
סו ראתה אותו ונתנה לו מרפקית לצלעות עם חיוך צדדי על פניה."איהה!" אמר וחיבק את צד ביטנו מכאב.
"אז..דונג בן כמה אתה?" אמרה ונישענה על ידה.
"יש לו חבר שתהיי בעניין, זה נראה שאת מנסה להתחיל איתו וגם את לסבית" אמר שון עם מבט שיפוטי, עדין מחבק את ביטנו מהכאב שעדיין נוכח מהמרפק של סו."שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה...יום אחד אולי אני אהיה בי וארצה גם לצאת עם בן או יום יבוא וארצה לצאת עם בת.." אמרה סו ומשכה באפה כמחווה פגוע "כרגע אני לסבית וזה לא מונע ממני להתחיל עם אנשים" אמרה בנוסף ועשתה כאילו מנגבת דמעה.
שון הביט בדונג ודונג בו ומהר מאוד שניהם התחילו לצחוק ולהתפקע בקול.
סו פתחה את עיניה וצחקה בנוסף לחברה הטוב ולחברה החדש שהכירה היום.ככה הם צחקו בינהם על שטויות ודיברו יחד בערך על הכל.
...............
נ.מ. סו
כשסיימנו את המפגש כל אחד התפנה לדרכו.
שון הלך עם ארן בן זוגו, שבמקרה הנהג הוא הבן זוג של דונג, מארק...יצא לנו לדבר עליו קצת.תאמתי למרות עם כל הקנאה הטובה שיש לי לזוגיות שלהם ואני כל כך שמחה ששון מרגיש שמח ויש לו מישהו שמגן עליו נותן לו ביטחון לא משנה מה והכי חשוב לא שופט אותו.
אולי בהתחלה חשבתי שארן בן זונה וביריון מגודל אבל על פי מה ששון מספר עומד שם דמות מאוד אוהבת ומגנה על מה ששלו ואחד שמוכן לתת הכל בישביל שהיה לבן זוגו טוב.
YOU ARE READING
יופי שמוסתר בביישנות(boyxboy)
Romanceהוא ראה אותו חבול ופצוע הוא הסתובב לעזור לו אבל הוא כבר לא היה שם... ........ שון.ילד מיוחד במינו שחוזר לטוקיו לבית אביו השיכור ששלח אותו לפני כארבע שנים לדודתו. הוא מתחיל בית ספר חדש ושם מתחיל כל הסיפור... ארן.כוחני שרירי ומלא ביטחון וכריזמה. הוא ע...