_2_

3.1K 156 67
                                    


נ.מ. שון

Beep..beep...beep..beep

אוף איזה רעש מעצבן...

רגע זה לא השעון המעורר שלי?,רגע מה,
יום הראשון ללימודים!!!

אני חייב לקום להתארגן!.

קמתי מהמיטה במהירות,
נכנסתי להתקלח מכל הלכלוך של אתמול כי נרדמתי בלילה ולא הספקתי.

כשסיימתי לבשתי את מדי בית הספר ששלחו בדואר שבוע שעבר,
סידרתי את השיערי לכיוון של העין המיוחדת שלי,שיערי ארוך אז זה מסתיר טוב מאוד.
אני אוהב להגיד מיוחדת על עייני כך שזה נותנן לי הרגשה שאני לא כזה מוזר ושלהיות מיוחד ושונה זה דבר שלא כל אחד זוכה,כי רק אנשים מיוחדים זוכים בזה...

מעניין איך זה אצל אנשים שיש להם בן אדם מיוחד,

איך זה מרגיש שמישהו רואה אותך בתור משהו מיוחד בישבלו,משהו שהוא רוצה שהיה רק שלו, משהו שאין לאף אחד כזה,
איזה מעין הרגשה יש? מן חמימות כזאת בלב?הרגשה שאתה לא צריך אף אחד אחר חוץ ממנו?אולי אהבה גדולה לאותו אדם?,
אולי יום יבוא ואני אדע...

וואוו ממש רצתי במחשבותי.
סיימתי לסדר את שיערי במהירות.
ירדתי מהר מהמדרגות מעץ שחלקם שבורים ומסוכנים, הלכתי לכיוון המטבח וחיפשתי משהו לקחת לבית ספר שישמש אותי כאוכל כי עד שאני לא יעבוד אין לי כסף לקנות שם ואני ממש לא הולך לבקש מאבא כסף,אפילו לנסיעה של דודה קרלה הוא לא נתן לי,אז לאוכל הוא יתן לי? ברור שלא.
מצאתי מעין חטיף כזה במגירה אני חושב משהו עם תפוחי אדמה,מה שאני לא בטוח זה שאין לי מושג כמה זמן זה היה שם ואם הדבר הזה מקולקל,אבל זה היה הדבר היחיד שכרגע היה לי נגיש או הדבר היחידי שהיה כאוכל בבית כל השאר היו בקבוקי בירה שהתפזרו בבית.

כסיימתי לשים את החטיף בתיק הקטן והמוזנח שלי באתי להתקדם אל חוץ הבית אבל משהו תפס  בידי בחוזקה וגרמה לי לכאב חזק בין רגע,

"אאאהה" יבבה יצא מפי.
כשהסתובבתי ראיתי שזה היה אבי שהיה שיכור ואמר לי,"תקנה לי בירה כשאתה חוזר ואל תעשה בעיות בבית הספר,אין לי עצבים לזה".

"ט-טוב" אמרתי מגמגם מפחד,
לאחר שאישרתי הוא שחרר מידי ואמר "לך" מצווה עלי כאילו אני איזה כלב.

רצתי החוצה בפחד,באמת שאנני רוצה להישאר עם האדם חסר הרגש הזה,אני בנו היחיד שנשאר ממשפחתו!,

לא ידעתי שכך הצטרך לעבור כל פעם עם אבי בכל בוקר או בכל פעם שאצטרך לעבור לידו, באמת שציפתי למשהו שונה כשאחזור מדודה קלרה,אחרי הכל הוא לא ראה אותי ארבע שנים לאחר ששלח אותי.

שחיכיתי בתחנת האוטובוס נזכרתי ששכחתי את מר קיקו בבית,זה היה מבאס ביותר, הוא החבר שכל אחד צריך, הוא האחד שתמיד היה שם ויחכה לי, לא משנה מה הוא לא יעלם לי וישאיר לי חלל ריק בלב,אני אוהב אותו מכל הלב אהבה חזקה שאני לא יכול להעניק לאף אחד זה האהבה שנתתי לאמא שלי כשהייתה חייה.

יופי שמוסתר בביישנות(boyxboy)Where stories live. Discover now