_34_

1.5K 123 45
                                    


נ.מ. כללי

דונג התעורר מחובק בזרועות חזקות.

"מה?..הוא עוד לא שיחרר?" הוא אמר במעורפל.
לא נשמע שום דבר מאחוריו חוץ מנשימות הנשמעות של בן אדם ישן.

"היי קום" אמר והתחיל להתנער כדי להעיר את הצעיר ממנו.

"ממ.." נשמע מאחוריו,קולות התעוררות.
"וואי איזה הנגאובר, פאק" אמר ולאחר מכן שיחרר את דונג ותפס את גשר אפו כתוצאה מהכאב ראש.

"תודה לאל מחצת אותי.." אמר דונג נאנח והתמקם בישיבה על המיטה, גבו מופנה אל מארק.

"פאק!" לפתע מארק צעק, מקפיץ בבהלה את דונג.
"מה קרה? הבהלת אותי.." אמר דונג.
"מי אתה ומה אתה עושה פה?" שאל מארק בלחץ.
דונג גיחך והביט במארק שהיה מזועזע.

"דבר ראשון זה הבית שלי...דבר שני..אתה לא זוכר אותי? או מה קרה אתמול?" שאל דונג עם מבט המום על פניו.

"מה קרה אתמול? ואני לא..לא זוכר אותך" אמר מארק מרגיש קצת מבולבל מהמצב.

דונג גיחך שוב ונאנח קלות.

"אני הייתי הברמן בבר שהיית בו אתמול וכשסיימתי תמשמרת איכשהו מצאתי אותך שיכור לחלוטין ולקחתי אותך לביתי כי ידעתי שאין סיכוי שתצליח להגיע הביתה, ואז גילת שאני דונג ואז השתגעת והתעצבנת עלי ו-" הוא קטע את דבריו של דונג.

"ואז גיליתי שאתה מה?" שאל מידית.

"דונג..רגע אולי זה היה לך יותר ברור.." אמר גם מהמיטה לוקח את התמונה מאתמול ומגיש לידיו של מארק.

"יואוו...כמה שנים לא ראיתי אותו..איך אתה מכיר אותו?אתה אח שלו?!" שאל בהפתעה מרים את ראשו כלפי מעלה.

"טמבל.." מלמל דונג בשפתיו "זה אני" אמר ביאוש שממש היה גלוי.

"זה אתה..." מלמל מארק ושוב הביט אל התמונה.
"פאקינג! דונג צ'אנגוו!!" אמר וקם מהמיטה מהר מיתלהב מאוד.

הוא הביט בדונג ואז בתמונה ואז שוב בדונג ואז הוא אמר "פאקינג דונג!" והתקרב וחיבק את
דונג חזק חזק, מרים אותו מעל הקרקע.
"וואה! מה אתה עושה!?" צעק דונג בבהלה
נמחץ בתוך החיבוק.

"אתה לא מבין כמה זמן חיפשתי אותך! לאן נעלמת?" אמר מארק מוריד את דונג אל הקרקע.

אך מיד שזה קרה דונג סטר לפניו של מארק וצעק.

"עדיף לך לסתום היחיד שנעלם בנינו היה אתה! אני תמיד הייתי פה! כל הזמן הזה בנתיים שה'חבר' היחיד שהיה לי נעלם ביום אחד
בלי לומר כלום ושום דבר!"
סיים לומר וזה היה נראה כאילו דמעה עומדת
לה ליפול מעיניו.

"היי תרגע..זה לא שאני רציתי לעזוב ולהעלם כמו שאתה אומר, אני הייתי חייב! היה לי את אותו צער שהיה לך בלב" אמר מארק בקול קשוח שהיה נשמע קצת פגוע.

יופי שמוסתר בביישנות(boyxboy)Where stories live. Discover now