הפתעה!_1_

2.1K 119 60
                                    


תעודת זהות לדמויות!

שם:שון צ'אי.
גיל:16.
גובה/משקל:1.56/48kg.
תאריך יום הולדת:31/5.
צבע עניים:עין אחת כחלחלה צהבהבה ועין אחת בצבע חום כהה שנותן גוון שחור.
צבע שיער:חום אפרפר.
גוון עור:לבן.
תחביבים:לשחק עם סו ולשחק עם מר קיקו,לבשל מאכלים מתוקים.
פחדים/דברים ששונא: שונא בריונים,מפחד מאבא שלו,שונא דברים חמוצים מאוד,מפחד מקלרה ושונא את הבנים שלה.
מידע קטן על הדמות:אמא של שון תפרה לו את מר קיקו,שון סובל מהתקפי חרדה ברגעי לחץ,שון לומד בבית ספר מכל העולם והוא הוקפץ כיתה כי לא היה מקום בכיתות מתחתיו,שון תמיד מדמיין על ההרגשה להיות מיוחד או אהוב למישהו.

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
שם:ארן איניג'.
גיל:17.
גובה/משקל:1.87/78kg.
תאריך יום הולדת:5/8.
צבע עניים:ירוק בהיר.
צבע שיער:שחור כמו פחם.
גוון עור:שזוף.
תחביבים:לאכול דברים מלוחים מאוד,להפחיד ילדים,להתאמן בכל תכומי הספורט.
פחדים/דברים ששונא:שונא כשמכים ילדים חפים מפשע,שונא את המשפחה שלו,מפחד מצירעות.
מידע קטן על הדמות: ארן תמיד מחפש משהו שישלים את החסר שהוא מרגיש למרות שיש לו הכל,שארן נתפס על משהו הוא נהיה אובססיבי עליו ולא משחרר.

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
שם:סו צ'אן.
גיל:17.
גובה/משקל:1.63/50kg.
תאריך יום הולדת:15/3.
צבע עניים:חום.
צבע שיער:שחור.
גוון עור:לא לבן מדיי ולא שזוף מדיי.
תחביבים:לשחק עם שון,להיות עם מייק ולהיות עם חבר שלה.
פחדים/דברים ששונאת:שונאת שמציקים לשון,פוחדת מקקטוסים,כלבים,חרקים,אנשים עם קרחת וגבות עבות.
מידע קטן על הדמות: היא גדלה עם שון מאז שהיו בני 5,6 והם שמרו שמרו כל הזמן על קשר ששון נסעה והיא פעם אחת נסעה לבקר אותו,לסו יש חתול בשם רובי,העדה של סו היא חצי סינית וצי יפנית.

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
שם:מייק ייאן.
גיל:17.
גובה/משקל:1.53/47kg.
תאריך יום הולדת:6/9.
צבע עניים:חומות.
צבע שיער:ג'ינג'י.
גוון עור:לבן עם נמשים.
תחביבים:להיות עם סו,לאכול ארטיקים וגלידות,לשחק קלפים.
פחדים/דברים ששונא:הוא מפחד אנשים גבוהים, מכות,פרפרים,שונא רופא שניים ומחטים.
מידע קטן על הדמות:המוצע של מייק זה אמרקאי ויפני,הוא אוהב לצייר גרפיטי,יש לו 3 אחים גדולים,הוא הכיר את סו מכיתה ד' בגלל שהוא היה קטן עוד יותר ולא היה לו חברים אז היא התחברה אליו.

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮
שם:דונג צ'אנגוו.
גיל:23.
גובה/משקל:1.78/63kg.
תאריך יום הולדת:4/7.
צבע עניים:חומות.
צבע שיער:שחור עם פסים בלונדינים.
גוון עור:חום בהיר.
תחביבים:לעבוד,לנגן בפסנטר,לאכול דברים עם שוקולד בעיקר סופלה.
פחדים/דברים ששונא:שונא אנשים שרעים סתם לאחרים,מפחד מאמא שלו שהיא עצבנית.
מידע קטן על הדמות:דונג הוא הומו מצהיר,אבא שלו נטש אותו ואת אמא שלו בגלל שהוא אמר בגיל 15 שהוא נמשך לבנים,הוא בין המקימים הראשונים של המועדון.

💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮💮

מקווה שנהנתם😊

הולך להיות חלק 2 על הדמויות הקטנות יותר.

יופי שמוסתר בביישנות(boyxboy)Where stories live. Discover now