_39_

1.5K 92 33
                                    

נ.מ שון

הרגשתי משהו כבד על גופי ורק דבר אחד עלה במוחי, הידיים של ארן.

אני לא יודע איך זה שהוא נראה כל כך רזה ומחוטב אבל הוא כבד, במיוחד שהוא עלי איכשהו.

התחלתי לפתוח את עניי וראיתי את הדבר שבאמת הכניס אושר לחיי,ארן האהוב שלי,אני רציני...הוא גרם לי להאמין שאני אולי טיפה יפה ויפה גם יכול להתבטא בצורה שונה וגם באנשים שונים שלא נוכחים ב"נורמל", כמוני.

אני לא חושב שארן הוא שונה כלפי חוץ, הרי הוא חתיך ברמות והוא גבוהה ומושך ויש לו קול שכל גבר היה רוצה וכל בת הייתה רוצה להיות איתו ומפנטזת עליו.

אך בישבילי הוא שונה והוא שונה בדרך אחרת.

הוא בחר להיות איתי וקיבל אותי איך שאני עם כל הפאשלות והחיים הלא מוצלחים שלי, אני אף פעם לא הייתי בזוגיות ואני מרגיש כאילו אני איזה נסיכה מאגדה שאף פעם לא הייתה קיימת.
טוב עכשיו אולי כן.

אבל אני שמח שהחיים נתנו לי קצת אור בחיים וקצת תקוות וסיבות למה החיים שלי כלל לא רעים, אולי לא קצת, הרבה.

ארן נתן לי סיבה ענקית לראייה חיובית על החיים שבשבילי עד עכשיו היו סבל אחד גדול, הוא נתן לי אהבה, הוא גרם לי להרגיש מה זה לאהוב מישהו ולרצות לתת הכל גם בלי לקבל בחזרה.
אני לא מפחד כבר, אני גם לא מפחד שהוא יבגוד בי, כי אני סומך עליו, הוא נתן לי את כל הסיבות לסמוך עליו גם בעניין עצומות.

אולי בעתיד יקרו דברים שאני לא כל כך רוצה אבל בשביל זה אני משאיר תעתיד לעתיד וכרגע חיי את ההווה שכרגע מאיר לי פנים.

אבל סלחו לי עם כל הריגשי.

אני לא יודע...אבל אני לא יודע מה עבר עלי אתמול בלילה, תסלחו לי אבל הרגשתי כאילו אני במחזור ואני לא צוחק!..היה לי הצפת רגשות מטורפת, שלא הייתה לי הרבה זמן.

זה היה קורה לי הרבה בעבר וכנראה שלא יצא לי לבכות בזמן האחרון, כי אני עם ארן.
אני גם לא כל כך סגור על מה בכיתי ככה...

"על מה אתה חושב כל כך חזק?" לפתע שמעתי קול עבה שהבהיל אותי.

"מה?.." הרמתי את פרצופי אל פניו של ארן.

"אתה היית כל כך מרוכז במה שאתה חושב שלא שמת לב שהתעוררתי וקראתי לך" השיב לי ארן.
"באמת?" שאלתי לא מאמין, המהם ארן בחיוב.
לאחר כמה דקות שהיה שקט ארן ושאל,
"רוצה נרד לאכול? יש לנו גם בית ספר היום..אם אתה רוצה אפשר להישאר בבית" אמר ארן ונשק לשפתי לסיום.

חייכתי חיוך קטן והבטתי בפניו היפות של בן זוגי "אני אוהב אותך" אמרתי וישר הסמקתי בלחיי,
"תודה על הכל..." הסטתי את מבטי לבסוף וארן ישר תפס בסנטרי והעלה אותו, נושק לשפתי.

"אתה לא צריך לומר לי תודה, וכל מה שאני עושה זה כלום להשוואה של כמה שאני אוהב אותך ושכמה שאני מעריך שזכיתי במלאך כמוך.
אתה כל מה שאי פעם חיפשתי ואפילו טוב יותר, לפעמיים אני חושב שאתה יותר טוב מידי בישבילי...אז שלא תעז להרגיש חסר ביטחון לידי" סיים לומר ארן והתקרב אל פני, מפזר עליהם כמה וכמה נשיקות קטנות ורכות.

יופי שמוסתר בביישנות(boyxboy)Where stories live. Discover now