ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16

492 52 5
                                    

Οι επόμενες μέρες βρίσκουν τη Λένα να τριγυρνά αδιάκοπα με μια εφημερίδα στο χέρι προσπαθώντας να βρεί μια αξιοπρεπή εργασία.

Μα η αναζήτηση δεν πάει καλά μιας και οι θέσεις είναι ελάχιστες όπως και ο μισθός .

Επιστρέφει στο διαμέρισμα της για ακόμη μια φορά απογοητευμένη.Τινάζει τα παπούτσια της και ξαπλώνει πάνω στον καναπέ κλείνοντας τα μάτια.

Ο Μπλού ξαπλώνει και αυτός δίπλα της και με το βλέμμα του είναι λες και την παρηγορεί.Η Λένα με ένα χάδι τον ευγνωμονεί.

Ο Άγγελος τις τελευταίες μέρες είναι ιδιαίτερα απασχολημένος με αποτέλεσμα να μην συναντιούνται αρκετά,μα σήμερα της υποσχέθηκε ότι θα της κρατήσει συντροφιά.

Η σκέψη και μόνο ότι σε λίγο θα έρθει ο Άγγελος την γέμισε χαρά.

Σηκώνεται απότομα και κινείται προς το μπάνιο.Αντικρύζει τον εαυτό της στον καθρέφτη προτού κάνει μπάνιο για να φρεσκαριστεί.Τα μαλλιά της είναι νωπά από τον ιδρώτα και τα μάτια της προδίδουν την κούραση της.

Πρέπει να βιαστεί προτού έρθει ο Άγγελος και τη δεί σε αυτό την κατάσταση. Εκείνος δε γνωρίζει ότι η Λένα καθημερινά γυρίζει τους δρόμους της Αθήνας προσπαθώντας να βρεί μια κατάλληλη,αυτή τη φορά,εργασία.Κάθε μέρα τον καθησυχάζει λέγοντας του πως όλα βαίνουν καλώς.Δε θέλει να τον  ανησυχεί,αρκετές σκοτούρες έχει ήδη.

Απόψε θα πάνε για δείπνο σε ένα όμορφο εστιατόριο.Η Λένα στέκεται μπροστά από το ντουλάπι της τυλιγμένη με μια λευκή πετσέτα,από τα μαλλιά της στάζουν ακόμα μερικές σταγόνες νερό.Ανακατεύει τα ρούχα της και σταδιακά την πνίγει η απόγνωση.

''Δεν έχω τίποτα που να αρμόζει για απόψε...'' σκέφτεται.

Καθώς συνεχίζει το ψάξιμο η ματιά της πέφτει πάνω στο πελώριο λευκό κουτί.

Το ανοίγει με δέος.Μέσα κρύβεται το μπλέ φόρεμα που της είχε στείλει ο Άγγελος μερικές μέρες μετά τη γνωριμία τους.

Το παρατηρεί και το χαιδεύει σκεφτική.Το προσαρμόζει πάνω της και παρακολουθεί το ύφασμα να κινείται ελαφρώς.Το πρόσωπο της φωτίζεται με ένα χαμόγελο,στη θύμηση της έρχεται η γνωριμία τους.Ποτέ της δε φανταζόταν ότι ένας αλαζόνας κόλακας θα κέρδιζε το ενδιαφέρον της και ίσως και την...αγάπη της.

Δίχως να χάνει άλλο χρόνο ξεκινά να ετοιμάζεται.

Ο Μπλού ξαπλωμένος δίπλα στο κρεβάτι της κοιμάται.Μετά από μια περίπου ώρα ακούγονται χτύποι στην πόρτα.Ο Μπλού ανοίγει ορθάνοιχτα τα μάτια του και τρέχει κουνώντας την ουρά του προς την πόρτα.Η Λένα κοιτάζει για τελευταία φορά την αντανάκλαση της στον καθρέφτη,ο Άγγελος είναι πάντα ακριβής στα ραντεβού του πράγμα που κάνει τη Λένα να αναρωτιέται αν τελικά αυτό του το χάρισμα είναι ευλογία ή κατάρα.

Ο Ωκεανός μουWhere stories live. Discover now