ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

1.1K 99 13
                                    

Η Λένα μετά από χρόνια κοιμόταν ήρεμη στο ζεστό της κρεβάτι.

Δεν ήξερε αν όσα συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες ήταν προιόν της φαντασίας της ή αληθινά γεγονότα.

Είναι πραγματικά εξωφρενικό το πόσο λάθος μπορείς να κρίνεις ένα άτομο,πόσο έξω μπορείς να πέσεις.

Από την άλλη όμως,όλοι μας κρύβουμε κάτι.Κανένας και ποτέ δε θα μάθει τις σκέψεις που παιρνάνε συνέχεια από το μυαλό μας.

Κανένας δε μας καταλαβαίνει απολύτως ακόμα κι αν ισχυρίζεται το αντίθετο.

Αφήνουμε τους άλλους να δούν το κομμάτι του εαυτού μας που εμείς οι ίδιοι επιλέγουμε.

Για τη Λένα ο Άγγελος υπήρξε ένα αποκρουστικό και αυταρχικό άτομο,μαθημένο στις πολυτέλειες...

Ίσως στην πραγματικότητα να είναι όντως έτσι.Κάποιοι ισχυρίζονται ότι η πρώτη εντύπωση είναι και η σωστότερη...

Δυνατοί και αλλεπάλληλοι κτύποι στην πόρτα ξύπνησαν βίαια τη Λένα.

Ο Μπλού ανήσυχος στάθηκε μπροστά από την πόρτα και βάλθηκε να γαβγίζει.

Η Λένα ένιωθε αποπροσανατολισμένη,σηκώθηκε από το κρεβάτι,φόρεσε τη λευκή της ρόμπα πάνω από το γαλάζιο νυχτικό της και τρίβοντας τα μάτια της προχώρησε προς την πόρτα.

Ανοίγοντας της εισέβαλλε η Μένια μέσα στο διαμέρισμα σαν τυφώνας,με ένα τεράστιο χαμόγελο εντυπωμένο στο όμορφο πρόσωπο της.

-''Χρόνια πολλά ψυχούλα μου!'' όρμηξε πάνω στη Λένα σαν βδέλλα,αγκαλιάζοντας και φιλώντας την ακατάπαυστα.

-''Σ'ευχαριστώ αδερφούλα,αλλά άσε με δεν μπορώ ν'ανασάνω!!!'' παραπονέθηκε η Λένα.

Μόλις η Μένια απομακρύνθηκε λιγάκι η Λένα πρόσεξε όλες τις σακούλες που κουβάλησε μαζί της η κολλητή της.

Μα προτού προλάβει να πεί το οτιδήποτε η Μένια την αποστόμωσε.

-''Η ώρα είναι κιόλας μια το μεσημέρι.Σε ξύπνησα έτσι δεν είναι ? Πήγαινε να ντυθείς και να πλυθείς! Άντε!'' επέμενε η Μένια σπρώχνοντας την παράλληλα προς το δωμάτιος της.

Η Μένια έκλεισε την πόρτα του δωματίου βιαστικά και στράφηκε προς την κουζίνα.

-''Λοιπόν Μπλού είσαι έτοιμος ? '' τον ρώτησε λες και περίμενε απάντηση.

Έπειτα έβγαλε από το κουτί μια τούρτα από σοκολάτα και μπανάνα,έβαλε ένα κεράκι ερωτηματικό πάνω στο γλύκισμα και τοποθέτησε τις σακούλες με τα δώρα στον καναπέ.

Ο Ωκεανός μουWhere stories live. Discover now