ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1

1.6K 131 7
                                    

Ακόμη ένα βράδυ τη βρίσκει να περιπλανιέται μόνη στα στενά σκοτεινά σοκάκια της Αθήνας.

Δε φοβάται όμως. Η αλήθεια είναι πως η Λένα δε φοβάται τίποτα και κανέναν.

Η ψυχή της είναι κατοικία δαιμόνων με τους οποίους έχει πλέον συμφιλιωθεί.Άλλωστε της κρατούν συντροφιά απαλύνοντας λιγάκι τον πόνο της μιζέριας και της μοναξιάς.

Η ψιλόλυγνη φιγούρα της διασταυρώνει τους δρόμους με αυτοπεποίθηση και πρωτόγνωρη σιγουριά .

Προσποιείται διαρκώς ότι η ζωή της έχει πάρει την τροπή που η ίδια θέλησε ενώ στην πραγματικότητα είναι ένα θύμα διάφορων συγκυριών που την αφόπλισαν και της αφαίρεσαν τη λαχτάρα και τη μαχητικότητα.

Δεν επιτρέπει σε κανέναν να γνωρίσει την ψυχή της ,πόσο μάλλον να την αγγίξει χαράζοντας την ανεξίτηλα.

Βίωσε την προδοσία από άτομα που είχαν το ίδιο αίμα μαζί της,η εμπιστοσύνη είναι απλώς μια ψευδαίσθηση,μια αυταπάτη.

Είναι σχεδόν ενήλικη.Οι συνθήκες την ανάγκασαν να ωριμάσει,να αποκτήσει ευθύνες που δεν αρμόζουν στο νεαρό της ηλικίας της.

Πρώτα την απαρνήθηκε ο πατέρας της και έπειτα από χρόνια και η ίδια της η μάνα.

Με την πάροδο των χρόνων οι επιθυμίες και οι στόχοι της παραγκωνίστηκαν.

Στην αρχή ήταν αποφασιμένη να ζήσει όπως η ίδια ονειρευόταν πράγμα για το οποίο και αγωνιζόταν.

Ήταν γεμάτη ελπίδα όμως η πρόσκρουση με το έδαφος υπήρξε μοιραία.

Σύντομα γνώρισε το σκληρό πρόσωπο του κόσμου,έμαθε πως τίποτα δεν είναι ρόδινα και ότι κανένας δεν προσφέρει τίποτα απλόχερα επειδή απλά έχει "καλή καρδιά"..

Έτσι κλείστηκε στον εαυτό της,μπήκε στο περιθώριο,συμβιβάστηκε με τη δουλειά της σερβιτόρας σε ένα μπαράκι και το μικρό δωματιάκι στο υπόγειο μιας πανσιόν.

----------------

Η σημερινή ημέρα προβλεπεται ιδιαίτερα απαιτητική.

"Ορίστε έφτασε η ώρα για την αποφοίτηση" ψυθίρισε στον εαυτό του καθώς κοιταζόταν αυτάρεσκα στον καθρέφτη φτιάχνοντας τη γραβάτα του.

Ο Άγγελος ,22 ετών και πλέον δικηγόρος ,είναι ένας απίστευτα γοητευτικός νεαρός με μεγάλες φιλοδοξίες και προοπτικές για το μέλλον.

Ολόκληρη η ζωή του είναι προγραμματισμένη καθώς στην οικογένεια του ανήκει το σπουδαιότερο δικηγορικό γραφείιο της πόλης,ένα γραφείο που θα καταλήξει φυσικά στα χέρια του.

Έχει επισκεφτεί δεκάδες χώρες ,έχει δεί και γευτεί ποικίλα πράγματα.

Η παρουσία του φυτεύει το σπόρο του φθόνου σε όσους τον περιτριγυρίζουν.

Αναμφισβήτητα αποτελεί την αχίλλειο πτέρνα των γυναικών .Καμία δεν του αντιστάθηκε ποτέ ,ένα μονάχα βλέμμα του είναι αρκετό για να μαγέψει οποιαδήποτε.

Μεγάλωσε μέσα στο "απόρθητο κάστρο" που η οικογένεια του δημιούργησε.

Δε γνώρισε πόνο και ασχήμια,ζούσε και συνεχίζει να ζεί μέσα στο τεχνητό ροζ συννεφάκι του ...

Καθώς κατεβαίνει τις σκάλες της χλιδάτης έπαυλης του μια έκπληξη τον περιμένει.

Στην αυλή βρίσκεται σταθμευμένο το νέο του αμάξι,ένα λευκό αγωνιστικό δίπορτο για να μαγνητίζει ακόμη περισσότερο τα βλέμματα.

Δεν αιφνιδιάζεται,ούτε και ενθουσιάζεται,είναι μαθημένος σε τέτοιου είδους πανάκριβα δώρα.

Στην έπαυλη μπαινοβγαίνουν διαρκώς οι επίτιμοι προσκεκλημένοι οι οποίοι βρίσκονται εδώ προκειμένου να τιμήσουν τον Άγγελο,τον πτυχιούχο πλέον δικηγόρο.

Μια στρατιά από υπαλλήλους περπατά πέρα δώθε με σκοπό να ικανοποιήσουν κάθε καπρίτσι των καλεσμένων.

Ανάμεσα στους σερβιτόρους είναι και η Λένα.

( Δημοσίευσα αυτό το κεφάλαιο για να δώ αν θα σας κεντρίσει το ενδιαφέρον.. Περιμένω τα σχόλια σας .. :-) )

Ο Ωκεανός μουWhere stories live. Discover now