Capitolul 20 ~ Hold On

4.1K 215 39
                                    

Melodiile pentru acest capitol sunt:

Strong - One Direction

Never Let You Go - Justin Bieber

Feel Again - One Republic

_____________________________________

Brooke's POV

Justin a inghetat dar si-a recuperat repede curajul si a inceput sa mearga. El mi-a apucat mana strans incercand sa paraseasca restaurantul.

"Brooke Santilli opreste-te acum sau chem politia." Kiera a strigat venind mult mai aproape de noi. Justin a tresarit inainte de a se intoarce. Toti ochii din restaurant erau pe noi facandu-l pe Justin sa fiarba de furie.

"Gandeste-te ca asta ne incurca afacerile!" Blake a scuipat facand toate capetele sa se intoarca la masa lor.

Ochii mei i-au intalnit in cele din urma pe cei ai surorii mele, acestia erau plini de lacrimi.

"Brooke." Ea a soptit venind spre mine. Am inceput sa plang cand mi-am intins bratele pentru a o primi in ele. Capul ei s-a odihnit pe umarul meu iar lacrimile sale imbibandu-se in camasa mea.

"Brooke am fost atat de speriata." A plans strangandu-mi mai tare tricoul. I-am sarutat crestetul capului strangand-o puternic.

"Nu fi speriata. Sunt bine Kiera." Am tacut plimbandu-mi mana prin parul sau blond.

"Brooke." O voce profunda se aude din spatele meu. M-am tras departe de Kiera, iar ochii ei erau deja plin de manie cand il priveau pe el.

"Deci tu esti psihopatul care a rapit-o pe Brooke." Ea marai aratand cu degetul spre el. Ochii mei s-au largit iar eu am vrut sa o fac sa taca dar Jutin mi-a luat-o inainte.

"Nu cred ca ai mai vorbi asa cu mine daca ai sti de ce sunt in stare." Vocea lui Justin era puternica si plina de autoritate stand inalt in fata ei. El este extrem de intimidant - tatuajele lui facandu-l sa para de un milion de ori mai dur. 

"Ei bine, sa te ia dracu, sper ca nu te superi daca chem politia chiar acum, da?" Kiera a ranjit. Fata asta chiar nu isi da seama ca se baga in o multime de necazuri.

"Kiera opreste-te." Am rugat-o eu. Justin m-a tras mai aproape de el, bratele sale infasurandu-se ca un scut in jurul meu.

"Chiar nu stiu ce astepti tu acum. Brooke este a mea." El a marait. Eu am inghitit in sec iar ochii mei i-au intalnit din nou pe cei ai lui Kiera.

"Asculta aici..." Kiera s-a repezit din nou la Justin dar din fericire prietenul ei a prins-o si a tras-o inapoi.

"Jake da-mi drumul!" Ea a marait, fixandu-si din nou privirea spre Justin.

"Kiera opreste-te! Vrei sa te sinucizi?" Am strigat incercand sa ajung la ea dar Justin m-a tinut in loc.

"Mai bine ai tine-o mai bine pe scumpa ta prietena." Justin a marait luand din nou o figura dura.

"Brooke te iubesc." Kiera suspina inca zbatandu-se in bratele lui Jake.

"Si eu te iubesc Kiera." Am soptit dandu-i un zambet mic. "Sunt bine aici, nu iti face griji pentru mine."

"Sa nu imi fac griji pentru tine? Brooke esti nebuna?" Ea a tipat. Am tresarit, nu am fost rapita de o persoana nebuna.

"Kiera te rog." Am spus tremurand din cap. Lacrimile mele se prelingeau pe obraji facandu-mi ochii mai rosii.

"O sa iti propun un targ." Kiera a spus, privind serioasa spre Justin. El si-a ingustat capul dar a dat din cap in semn sa continue.

"Daca ma lasi sa am o zi cu sora mea - o zi - nu o sa chem politia si nu o sa le spun parintilor mei ca stiu unde este." Ochii mei s-au marit iar Justin doar a respirat profund.

Claimed ~ Justin Bieber // TradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum