Melodiile pentru acest capitol sunt:
Find Your Love - Drake
Moonshine - Bruno Mars
___________________________________
Brooke's POV
"Trezeste-te pisi!" S-a auzit o voce iar o greutate s-a asezat peste mine. Am gemut incercand sa-l imping de pe mine.
"Hai ca trebuie sa luam piciul in curand." Justin glumi sarutandu-mi obraji de mai multe ori.
"Nu este un pusti." Am chicotit, deschizand ochii si dand de perlele lui de ciocolata. m.am ridicat din pat si mi-am intins bratele si spatele.
"Bine acum misca-ti fundul ala lenes." Justin facu cu ochiul lipindu-si palma jucaus de fundul meu. M-am intors spre el aruncandu-i o privire urata. El a ras cand am fugit repede in baie.
"Poti fugi dar nu te poti ascunde." El m-a tachinat jucandu-se cu manerul de la usa. Mi-am dat ochii peste cap un zambet aparund pe buzele mele. Am sarit in dus unde mi-am spalat repede parul si corpul inainte de a iesi repede afara si de a-l usca. Am luat pe mine o pereche de blugi negri si o camasa roz cu modele florale gri, negru si alb. Mi-am ridicat jacheta lui Justin pe umeri si am ramas in fata oglinzii.
Pielea mea parea uscata iar eu obosita. Am oftat luandu-mi crema mea BB. Am pus puncte mici in jurul fetei mele inainte de a masa. Am zambit instantaneu, culoarea fetei mele parea mult mai luminoasa. Mi-am conturat cu mare grija genele cu rimel. Dupa ce am terminat am zambit si am plecat jos.
"Pisi! Vrei locuri la clasa intai?" Justin se auzea din camera de zi. M-am incruntat confuza si am mers spre el.
"Ce?"
"Biletele noastre de avion pentru Florida."
In cele din urma creierul meu a pus totul la punct. Astazi e vineri ceea ce inseamna ca maine este plecarea spre Disney.
"Oh Doamne trebuie sa merg sa impachetez." Am strigat intorcandu-ma si vrand sa urc scarile dar Justin m-a prins si m-a tras inapoi.
"Sunt mereu cu un pas inaintea ta baby." A spus el sarutandu-mi obrazul. Am zambit odihnindu-mi gatul pe umarul sau. A inceput sa se legene, se deplasa in cercuri lent.
"Across the ocean, across the sea, starting to forget the way you look at me now." A inceput sa cante usor o melodie cu care nu eram familiarizata.
"Over the mountains, across the sky, need to see your face I need to look in your eyes. Through the storm and through the clouds, bumps in the road and upside down now." Buzele sale se apropie de urechea mea iar eu imi inchid ochii ascultand vocea lui frumoasa.
"I know it's hard babe, to sleep at night, don't you worry, cause everything's gonna be alright ai-ai-ai-aight, be alright ai-ai-ai-aight." Vocea lui a devenit mai puternica, fiind increzator pe cuvintele sale.
"Through the sorrow and the fights, don't you worry, cause everything's gonna be alright ai-ai-ai-aight, be alright ai-ai-ai-aight." S-a oprit - spre uimirea mea - s-a dat stangaci inapoi si isi zgaria gatul.
CITEȘTI
Claimed ~ Justin Bieber // Tradusa
Hayran KurguAtentie: contine limbaj explicit si continut sexual. "Daca as scapa de demonii mei, mi-as pierde ingerii." All credits to the original author © @Justin_avenger