Melodiile pentru acest capitol sunt:
Red - Taylor Swift
Nobody Compares - One Direction
I Would - Justin Bieber
______________________________
Justin's POV
"Reuniunea s-a incheiat!" Brandon a urlat iar eu m-am ridicat in picioare stand drept. Cu coada ochiului am putut-o vedea pe Brooke care statea si ea de asemenea in picioare, ea si-a intins privirea pana la Jessica. Daniel a mers el prima data la ea si i-am putut vedea vorbind. Ea si-a atintit privirea spre mine iar eu am dat din cap in semn de aprobare.
"Hei, Justin?" M-am intors pentru a-l putea vedea pe Brandon.
"Hmm?"
"Ce ai zice daca am merge la o cafea ceva pentru a putea sa mai vorbim despre alte bande." Brandon a intrebat incurcandu-si picioarele. As putea spune ca se simte ciudat ca mi-a spus asta - si eu la fel.
"Ei bine, stii..."
"Nu e okay, nu ar fi trebuit sa intreb asta."
"Nu." Mi-am ridicat eu mana. "Da, ne vedem maine la cafeneaua de pe strada stejar la ora 10."
Ochii lui Brandon s-au largit. El chiar a fost socat ca am facut astfel de planuri. Brandon si cu mine am fost mereu complet opusi. El mereu organizeaza totul iar eu doar alerg de colo- colo.
"Oh da! Vrei ca Jamie si Brooke sa ramana impreuna la tine?" Brandon a intrebat.
"Da, asta ar fi cel mai bine." Am dat din cap batandu-l pe umar.
Mi-a spus un adio scurt, iar eu i-am intors gestul inainte sa ma uit dupa Brooke.
I-am vazut in cele din urma parul blond si lung. Ea inca statea de vorba cu Daniel. Am zambit, Daniel este un copil de treaba care respecta pe toata lumea. As fi okay daca ei ar deveni prieteni. Dar numai el, nimeni altcineva. Nu vreau sa devina prea atasata de cineva in afara de mine.
Am mers in spatele ei impleticindu-mi bratele in jurul taliei sale si asezandu-mi barbia pe umarul sau. A tresarit in bratele mele fiind surprinsa.
"Mmm hei pisi." Am murmurat in urechea ei sarutand-o usor.
"Buna." Ea a soptit.
"Trebuie sa plec acum, sper sa ne vedem curand Brooke." Daniel a zambit politicos dand din cap in directia mea.
"Si eu! Multumesc pentru tot Daniel." Brooke i-a zambit inapoi si in momentul ala pieptul imi era plin de gelozie. Mie mi-a zambit vreodata asa? Ce i-a spus oare Daniel?
Mi-am alungat gandurile departe, oricum o voi intreba mai tarziu.
"Cum ti s-a parut intrunirea?" Am intrebat-o luandu-i mana mica in a mea.
"Enervanta." Ea mormai. Am tras-o mai aproape de mine plasandu-mi mana la baza taliei sale.
"Am sa te protejez." Am soptit in parul sau. I-am simtit zambetul pe gatul meu.
"Oh, apropo, Jamie, prietena lui Brandon va petrece maine ziua cu tine." Am iesit din sala de sedinta si ne-am indreptat spre lift.
"Cum se face?"
"Brandon si cu mine avem ceva lucruri de facut."
Ea pur si simplu a dat din cap cand usa ascensorului s-a deschis. Amandoi am intrat iar Brooke a avut grija sa nu se pozitioneze in colt.
"De ce esti atat de departe de colt baby?" I-am facut cu ochiul scanand-o ocazional cu privirea.
Am vazut-o inghitindu-si nodul din gat stand dreapta in picioare.
CITEȘTI
Claimed ~ Justin Bieber // Tradusa
FanficAtentie: contine limbaj explicit si continut sexual. "Daca as scapa de demonii mei, mi-as pierde ingerii." All credits to the original author © @Justin_avenger