Melodiile pentru acest capitol:
Change - Taylor Swift
Somebody That I Used To Know - Gotye
Hey Brother - Avicii
__________________________
Brooke's POV
Justin a coborat pe scarile care duceau la baie si apoi in spre Blake si Jessica. Blake si-a luat mainile de pe Jessica si mi-a aruncat o privire destul de urata.
"Hei Brooke pot vorbi o secunda cu tine?" Blake ne-a aratat un zambet fals si s-a uitat la Justin pentru a-i cere permisiunea.
Justin a ridicat din umeri nepasator, dar s-a uitat la mine confuz dupa ce i-am aruncat o privire de parca as fi in primejdie.
"Nu- asta nu este necesar. Eu si cu Justin mergem sa dansam asa ca pa." Am prins hapsan mana lui Justin dar el m-a tras inapoi. El mi-a aruncat o privire spunand. "Ce era in paharul de Martini pe care tocmai l-ai baut?" I-am trimis inapoi o privire rugatoare dar nu am rezolvat nimic.
"Eu pot sa astept." El m-a impuscat cu un zambet. In acel moment chiar imi doream sa ma fac una cu podeaua.
Ezitam sa merg pe langa Blake dar il urmam prin multime.
Inainte de a iesi din raza lui Justin m-am intors si am mimat un "Ajuta-ma." Ochii lui s-au marit si a inceput sa fuga spre mine, dar el era tinut departe de multime.
Eram nervoasa dar am incercat sa ma calmez ceea ce am si reusit. Daca am invatat ceva de la Justin este ca el poate mirosi frica, iar eu sunt destul de sigura ca si Blake poate.
"Bine Brooke, lasa-ma sa-ti spun ceva." Blake a inceput sa spuna dupa ce am iesit din club.
Mi-am mijit ochii la el si mi-am indreptat spatele. Se uita la mine incercand sa ma intimideze.
"Justin este liderul bandei noastre. Nu ii putem permite da devina moale pentru tine. Esti o jucarie Brooke. Nimic mai mult. Nimic mai putin." El a marait si deodata m-am simtit suparata.
"Spre deosebire de tine, Justin poate fi de fapt o persoana draguta." Am tipat. Ochii lui Blake s-au marit plini de furie iar acum regretam ca am ridicat tonul la el.
"Asculta aici tarfa mica." El a scuipat, punandu-si mainile sale mari in jurul gatului meu. Am tusit inecandu-ma incercand sa imi desfac gatul din stransoarea sa.
"Ia-ti mainile de pe ea!"
Blake m-a lasat imediat iar eu am cazut pe jos. Am tusit pana cand am inceput sa fac rost de suficient aer in plamani. Cand mi-am ridicat in cele din urma capul din podea am vazut cum Justin l-a trantit pe Blake de perete.
Acum a-ti crede ca as alerga ca orice alta iubita tipica strigand 'Opreste-te! Stop!'. Ei bine nu Blake merita fiecare gram de durere pe care Justin i-l provoaca chiar acum.
Justin i-a dat in cele din urma drumul lui Blake, iar acesta s-a culcat pe pamant vomitand sange. Mi-am incretit nasul in semn de dezgust. Justin s-a apropiat de mine si m-a luat in brate, eu incolacindu-mi picioarele in jurul sau.
"Esti bine baby? Imi pare atat de rau trebuia sa stiu ca el va face ceva stupid." Justin sopti ingropandu-si nasul in gatul meu.
Inima mea tresarea iar eu mi-am impleticit mainile in parul sau.
"Sunt bine."
Se uita in ochii mei si imi zambeste apoi ma saruta usor pe buze. Mi-am apasat buzele intr-o linie nedorindu-mi sa il las sa obtina ceea ce vrea.
CITEȘTI
Claimed ~ Justin Bieber // Tradusa
FanfictionAtentie: contine limbaj explicit si continut sexual. "Daca as scapa de demonii mei, mi-as pierde ingerii." All credits to the original author © @Justin_avenger